Hakutulokset

  1. P

    Jäätelökoneapua!!

    Yks tollo, jonka mä tunnen, onnistui valitsemaan kaupan hyllystä just sen jäätelökoneen, jonka paketissa EI ollut käyttöohjetta.. :P Auttakaa tyhymää, mitä mä tuon kanssa teen? Koneessa ei ole kuin on/off-nappi, että sen mä ehkä hanskaan, mutta.. Mitä sille pitää tehdä sitä ennen / sen...
  2. P

    Mitkä koirarodut kävisivät allergiaperheeseen?

    Meillä siis tämä aika yleinen ongelma: lapset haluaisivat lemmikin, mutta mä olen allerginen. En kyllä itse asiassa ole kovin eläinrakaskaan, mutta koira nyt vielä menisi.. Ajattelin siis nyt ruveta selvittelemään, mitkä rodut olisivat mahdollisia tähän talouteen.. Ja missä hinnoissa ovat...
  3. P

    G: Näettekö te unia?

    Mä näin vielä teini-iässä hyvinkin eläviä kuvia öisin, mutta tajusin juuri ystävän kanssa jutellessa, etten ole useampaan vuoteen nähnyt unia. Tai tiedostanut nähneeni niitä. Voiko olla vain, että en muista nähneeni mitään? No, kuitenkin. Kysynpä sitten, näettekö te muut unia ja jos, niin...
  4. P

    Neulojat hoi! Puikkokyssäri!

    Tässä oon lueskellut aika monen käyttävän bambupuikkoja, ja kun ikään en ole sellaisia edes kädessä pitänyt, niin kysyn teiltä, että mitä olette tykänneet perinteisiin metallipuikkoihin verrattuna? Kevyemmät ilmeisestikin ovat, mutta onko muita hyviä puolia? "Liukuuko" lanka hyvin puikolla?
  5. P

    Vaihtoehtoa huuto.netille? Vanha tuoli hakusessa..

    Haussa siis toinen tuollainen tuoli, kuin alla olevassa linkissä. Vanha 60-luvun nojatuoli 5.00 € - Nojatuolit - Koti - Huuto.net Huutiksessa ei ole toista, enkä muualtakaan oo löytänyt.. Auttakaa, mistä jatkan etsimistä? Yhtään en pistäisi vastaan, vaikka löytäisin kaksi samasta...
  6. P

    Mikä parisuhde tämä tällainen on..??

    Mä olen niin väsynyt jo tähän tilanteeseen.. Tuntuu, ettei mulla tai mun töillä ole mitään merkitystä. Mä en saa mieheltä apua, en hellyyttä, en seksiä, en kosketuksia.. Sitten kun tuntuu, että olen ihan äärimmäisyyteen asti väsynyt ja kyllästynyt tilanteeseen, otan tilanteen puheeksi, asiat...
  7. P

    Miksei voi sanoa mitä haluaa?

    Tiedossa urputusta miehen siskosta.. Hän on lapsensa yksinhuoltaja, asuu tässä lähistöllä. Lapsi on ekaluokkalainen, joka joutuu olemaan aamut yksin äitinsä lähtiessä töihin. Mä sitten lupasin, että poika saa tulla meille vaikka joka aamu, jos ei halua olla kotona yksin, tämä tarjous...
  8. P

    Voi että risoo ihmisten TYHMYYS!

    Siis lähinnä lasten liikenneturvallisuuteen liittyen! Otantaa viikonlopulta: - maantienopeudessa lapset heiluvat takapenkillä ilman turvavöitä - lapsia kuljetetaan autossa etupenkillä, siis alle kouluikäisiä jotka eivät mitenkään selviä, jos airbag laukeaa - etupenkillä...
  9. P

    Tuleeko kenenkään tv:stä mitään katsottavaa? *turhake*

    Mä en nimittäin tajua, miksei tuolta toosasta näy mitään, minkä parissa viitsisi aikaansa viettää.. Mulla on virkkuu kesken, enkä viitsis seinää tuijottaa samalla! :whistle: Kauhee ongelma.. :laugh: Mutta oikeasti, tuon koko laitoksen vois roudata varastoon. Suositelkaa mulle jotain...
  10. P

    G: mitä esinettä kotiisi ei koskaan tule?

    Siis ihan turhis :) Mutta laitetaas pinoon sellaisia ihan tavallisia juttuja, joita itse et kotiisi huoli! Ja perustelut kanssa! Mun vastaus on: fleeceviltit! Taivas kun tänään paloi hermo niihin, menevät nyppyisiksi melkolailla ensimmäisessä pesussa ja sen jälkeen ovat niin stanan...
  11. P

    Lakitietäjiä paikalla?

    Meillä on pienimuotoinen ongelma miehen kotitalon kanssa. Ollaan ostettu talo ja siihen kuuluvat maat, talo itse on purkukuntoinen muutama vuosi sitten tapahtuneen vesivahingon takia. Pystyssä kuitenkin vielä, koska ei olla aikaisemmin ehditty sitä purkamaan. Kaupanteosta on nyt aikaa jo...
  12. P

    Voi ärsytyksen määrää!! *turhake*

    Mies soitti veljeään avuksi raksalle, siellä pitää kantaa kamaa sisälle.. Toinen lupaa tulla heti kun on syönyt, ja tuleekin, mutta tuo lapsen mukanaan?? Kuka lupasi mut lapsenvahdiksi?? Mielellään mä tuon tytön tänne otan, mutta miksei voi KYSYÄ? Harmittaa sekin, että meillä on...
  13. P

    Mä mistä löytäisin sen LAMPUN?

    Aapuuuva! Meillä on talo rakenteilla ja mulla on suurensuuri ongelma! Ruokapöydän päälle ei ole lamppua! :) Aikaa sen oikean lampun etsimiseen on onneksi vielä useampi kuukausi, mutta nyt kun ulkona tulee lunta vaakasuoraan, olisi hyvää aikaa riekkua netissä sitä lamppua etsimässä...
  14. P

    Miten HIEN HAJU pois sohvasta??

    Oikeasti.. :x Mies oli pelannu Guitar Heroa niin selkä hiessä, että meidän UUSI sohva haisee kuin rankkitynnyri.. |O |O |O Millä ******* mä saan tuosta taas puhtaan tuoksuisen??? Ja mistä niitä avioeroja taas saikaan..?
  15. P

    Leipurit HOI!

    Mihin saisi menemään kermaa? Mulla menee monta desiä kermaa vanhaksi, pitäisi leipoa siitä jotain ettei tartte heittää veke.. Ideoita?? :)
  16. P

    Mistä iso ja hyvä ruokapöytä?

    Siinäpä se kysymys olikin.. :) Me rakennetaan uutta tupaa, ja yleinen mielipide on se, että vanha ja kiikkerä pirttikalusto ei sinne muuta.. (paitsi mun mielestä se on IHANA, mutta olen yksinäni vähemmistö ) :) Oon tässä surffaillut huonekaluliikkeiden sivuja, ja joka paikassa kaupataan...
  17. P

    Leipäkone? Tarpeellinen vai turhake?

    Kokemuksia siis kaipailen, mulle on moni mainostanut, että sellainen helpottaa elämää, mutta omaa kokemusta moisesta värkistä ei ole.. Mitä mieltä siis palsta on, kannattaisiko sellainen hankkia?
  18. P

    Mitä avorattaita suosittelisit?

    Ja tuossapa se asia tulikin.. :) Tuplilla on carenan rattaat, jotka lahoavat alle.. Jollakin vehkeellä pitäisi tulevaisuudessakin päästä liikkumaan. Parhaan idean antanut palkitaan kaksostenrattailla.. Ne on ihan hyvät, jos ei tarvi liikkua minnekään :saint:
  19. P

    Miten sinä toimisit?

    Taustaa: meillä on kolme ( ihanaa!! ) lasta, joista esikoinen nyt pian 5-vuotias ja sitten on pian 2 vuotta täyttävät kaksoset. Tilanne: pakkasessa on kaksi alkiota, joiden pakastusaika päättyy ensi vuoden kesällä. Tarkoitus olisi ne käyttää, mutta mietityttää.. Kysymys: siis onkin, että...

Yhteistyössä