Hakutulokset

  1. Pikku-Äiti

    40+ so what wol.12

    Voi mur-mur , siellähän jo odottajissakin odotellaan sinun tuloasi! :) Ja kiitos ihanasta kuvasta... sniiif. Kuullaan pian Morticia :)
  2. Pikku-Äiti

    40+ so what wol.12

    Hei kaikki ihanaiset Naiset ja suuret onnittelut plussanneille, sekä paljon peukkuja testauksen kynnyksellä oleville :flower::heart: Jännää! Olen täällä taustalla käynyt lukemassa lähes päivittäin teidän kirjoituksianne, mutta kohmeinen ja jännittynyt, sekä kuumeinenkin olotila on pitänyt...
  3. Pikku-Äiti

    40+ so what wol.12

    Voi sua pikkutirri, ihan sun puolesta sydäntä raastaa :hug: Miten voikaan olla niiiiiiin hankalaa yhteisen ajan löytäminen ja sellainen luontainen, spontaani rakastelu kun on niitä murkkuja huushollissa... Pidän sormet ja varpaat pystyssä, että se yhteinen aika teillekin löytyisi ja juuri...
  4. Pikku-Äiti

    40+ so what wol.12

    Hihiiiii.... täällähän on jännät paikat meneillään Ottiksella , voi hitsinpitsit kun vaan olis nyt sitä mitä me varmasti kaikki toivotaan Sinulle :heart: Muniksissa, etenkin oikealla puolella paukkuu myös minullakin ja inhottavasti paukkuukin... tällä hetkellä siis kp 32/26. Kiitos...
  5. Pikku-Äiti

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Heee-eiiiii, käyn täällä ihanan mur-murin opastamana vähän kurkkimassa ja tervehtimässä teitä muita odottajia :wave: :wave: Odottelen itse vielä tiistaina 1.2. olevaan varhaisultraan asti, jospa sen jälkeen uskaltaisin tänne teidän joukkoonne liittyä ihan oikeasti.... Nyt voin käydä välillä...
  6. Pikku-Äiti

    40+ so what wol.12

    No ohhoh mur-mur, mikähän nyt on... ettei vaan... ;) Lueskelin tuolta, että lämpöäkin on pukannut ja ihan samoilta oireet kuulostivat kuin minulla nyt. Yli 37 on ollut joka kerta kun olen mittaillut, paitti aamusella hippasen alle... Hmmm. Ja kuumeessa, mutta sitä ei lasketa :D Kiitos kun...
  7. Pikku-Äiti

    40+ so what wol.12

    Hei piiiiitkästä aikaa kaikille tasapuolisesti :) Ja kiitos mur-mur boldausvinkistä, vihdoinkin sen tajusin ottaa käyttöön :D Erilaista tapaa, siis sitä *sana* olen vaan tottunut käyttämään aiemmin... Noh, täällä olen nyt lueskellut viime aikojen tapahtumia ja onpa kyllä taas paljon elämässä...
  8. Pikku-Äiti

    40+ so what wol.12

    Hihih... Siis ihmettelen miten SE voi olla noin selkeä +, ihanien kannustusten saattelemana aion nyt olla positiivisin mielin ja antaa kaiken energian pienen alun hyvinvoinnin turvaamiseksi... nyyh. Ja mur-mur kuules, voihan vaikka ollakkii ja toivottavasti näet ihania, toiveet toteuttavia...
  9. Pikku-Äiti

    40+ so what wol.12

    Aijaa.com - 7313065.jpg ...onnistuiskos nyt? : /
  10. Pikku-Äiti

    40+ so what wol.12

    Perjantaifiiliksiä selvästi täällä rouvat ja neidot... hih, hauskaa luettavaa :laugh: Hienoa kun pääset nyt Rominas uuteen kiertoon. Toivottavasti poikanen paranee pian ja hoitamiseen roimasti voimaa :hug: Meidän apteekista oli se CB-digi loppu, eikä perjantairuuhkan vuoksi lähdetty...
  11. Pikku-Äiti

    40+ so what wol.12

    Oih, olisi mur-mur NIIIIIN ihanaa kun olis sinullakin tärppi käynyt! :) Peukutus! Khihiiii.... kiitti Hysteria uudesta lempparinimestä, Mini-mude hmmmm... kuulostaa hyvältä! :laugh: Pikku-Äiti idis tuli aikojen takaa, kun hiekkalaatikon reunalla vietettyjen vuosien aikana eräs rva alkoi...
  12. Pikku-Äiti

    40+ so what wol.12

    Hei taas "pitkästä aikaa" Ihanaiset Naiset! :) Täällä taas niiiiiin aktiivista väkeä, etten oikein kärryillä pysy ja pienellä minimini koneellaani on vaikea avata näyttöä siten, että voisin yht'aikaa lukea viestiketjua ja kirjoittaa, höh. Ihanat suunnitelmat Mafinkalla miehensä kanssa...
  13. Pikku-Äiti

    40+ so what wol.12

    Hei, ihanalta kuulostaa teidän hiilarilaiharit! :) Kunpa vaan itselläkin riittäisi rahkeet ja itsekuri sellaiseen, kauhea herkkusuu olen :laugh: Minäkin kovasti ja paljon toivon Ottiksen täällä pysyvän, mutta ymmärrän toki myös sen, että joskus vaan on helpompaa keskittyä muihin asioihin ja...
  14. Pikku-Äiti

    40+ so what wol.12

    Voi eiiiii, mun "boldausyritys" jäi sitten taas yritykseksi, sori... :ashamed:
  15. Pikku-Äiti

    40+ so what wol.12

    Hei kaikki ihanaiset Naiset! :) *Hysterian* kirjoitukseen yhdyn minäkin... Päiviä kun on kulunut, tuntuu kirjoituksia olevan jo niiiiin paljon etten ole halustani huolimatta pysynyt kärryillä kirjoitusteni suhteen, vaikka ajatuksella ja tunteella toisten kirjoitukset olenkin lukenut...
  16. Pikku-Äiti

    40+ so what wol.12

    Pikavastaus Ottikselle --> Nyt äkkiä miestä p*******a kiinni ja peiton alle, päälle tai ihan mihin vaan. SE aika on just NYT, jotenka annatte vaan mennä ja tunteiden viiä, niin hyvä tulee :heart: Usko pois!
  17. Pikku-Äiti

    40+ so what wol.12

    Kiitos mur.mur linkeistä, osan jo niistä olen ehtinyt lukeakin tutkimusmatkaa tehdessäni... Kauhesti sitä spekulaatiota omassa päässäni käyn keskenmenoihin liittyen. Tarkempiin tutkimuksiin en ole päässyt, sillä kolme perättäistä km:a vasta ovat kuulema tarpeeksi hyvä syy niihin. Minulla...
  18. Pikku-Äiti

    40+ so what wol.12

    Oho... eipä siinä sitten kauan mennyt :) Mulla FSH otettiin kp 2, josta siis tuo 6,6 ja minulle sanotiin, että yli kymmenen tuossa kierron vaiheessa saattaisi jo vaikuttaa helemällisyyteen hidastavasti. Tuo sinun matala-arvosi siis on oikein hyvä hedelmällisyyden kannalta, kiertopäivällä on...
  19. Pikku-Äiti

    40+ so what wol.12

    Suloista sunnuntaita teille kaikille, vaikkakin viikonlopun aikana kertyneet kirjoitukset ovatkin osittain melkoisen harmillisia tapahtumia täys... :| Ihan tulee itsellekin suruisa mieli kun tietää kuitenkin miltä parisuhteen hankalat tilanteet voivat tuntua, eipä voi muuta kuin toivotella...
  20. Pikku-Äiti

    40+ so what wol.12

    :laugh: :laugh: ...juur näin putunen! Ja mitäpä sitä turhia rajoittelemaan kun kerran lempi leiskuu ja itsellä varsinnii kun ei ehkäisyt ole tiellä haluja viemässä. Onhan se puuhastelukin ihan mukavata, vaikkei ehkä sitten ihan tiettyyn tarkoitukseen aina taktikoitua oliskaan. Nooh, arki...

Yhteistyössä