Hakutulokset

  1. R

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    No onhan tää jos ihan rehellisiä ollaan, niin muuttunut viivojen tiiraamisesta ja niiden jännäilystä raskausoireiden vertailuksi ja pelkojen jakamiseksi... Anteeks nyt, mutta mun mielestä tää on vaan väärä ketju. Täällä kuitenkin ihmiset toivoo viivoja ja raskautta, eikä halua välttämättä...
  2. R

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Tein sillon parin päivän aikana monia, ja kaikkiin tuli jotain Noi on kuitenkin pregcheckejä joihin luotan... Nyt oon vaikka kuinka monta aivan täysin negaa tehnyt, eli pakko se on vaan uskoa :( Olisko nyt dpo 11 (pp 9)
  3. R

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Oon niin tyhmä tyhmä tyhmä... :( Jokunen sivu sitten laitoin kuvan selvästä haaleasta haamusta. Olo on outo ja ällöttää mm kahvi, niin olin jo ihan varma tärpistä. 5 v yrittämisen ja parin vuoden hoidoissa käynnin jälkeen ensimmäinen plussa... No, tämän päivän saldo tämä...
  4. R

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Voi morjens... Mitäs mieltä tästä, näkyykö jotain? Vielä märkänä, mutta tosin varmaan yli sen "sallitun" 10min... image Ja kuivana image Jollain ylipaskalla halppistestillä, joten luotto ei ole ihan kohdillaan. Olisko dpo 8 Oon niin huonoa kuullut näistä testeistä joten onko tämä...
  5. R

    Seksin jäleen kipua?

    Eilen harrasteltiin miehen kanssa, ja tänään on koko päivä jomottanut toista puolta alavatsasta. Välillä kunnon viiltäviä kipuja, jotka sekunniksi pysäyttää. Onko kellään ollut vastaavaa ja mikä voi olla? Ovulaatio ei ole, se oli n viikko sitten, enkä usko että voisi mitään...
  6. R

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    lemonade tsemppiä viivan vahvistumiseen! :) Ei jumaliste mä sanon näitä testejä... Näitä sofin one step. Tänään pp14 eli testipäivä, mutta negaa näyttää :( tai siis kyllähän tossa 2 viivaa just näkyy taas, niinkun on näkyny viikon ajan. Mutta jos se jotain tarkottaisi, niin olisihan se...
  7. R

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Iintetsa voi ei, harmi ettei sullakaan ole parempia uutisia :( ja samat kokemukset noista testeistä. Mullakin hitto niitä varmaan 50 kaapissa, kun halvalla sai... Yritän nyt niitä käyttää pois. Tästä lähin kyllä tyydyn tohon pc testiin, ei tarvii pähkäillä :D Tosiaan itsekin jo haamuksi...
  8. R

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Enpä kyllä suosittele näitä testejä... Jotain one step merkiltään. Viivanpaikkoja, outoja tahroja, ja nyt tällanen Ja tää ei kyllä mitään tarkota, koska aiemmin tein negatestin.
  9. R

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Onpas ärsyttävää. Tänään olis pp8, eli dpo10. Luulis että jotain rupeis näkymään, mutta ihan negaa testit. Paitsi että aamulla, testi n 10-15 min vanha, alkoi näkymään outo viivan tapainen, joka näkyi jonkun minuutin, sitten häipyi taas täysin. Viivanpaikkako siis? Miten se tolla tavalla...
  10. R

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Jee :) Mikäköhän toi olis... Paketin heitin jo pois, mutta ulkomailta tilattuja halppiksia.
  11. R

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Mä oon aaaaivan liian aikaisin liikkeellä, mutta tätä tää on :D Tänään siis pp6, 2 pakkasalkiota laitettiin kyytiin. Näkeekö kukaan mitään? Jos oikeen ruutua kääntää? :D vauvalasit silmillä?
  12. R

    Hoidot jatkuu 2012

    Heips! Täällä varmaan osataan vastata niinkin tyhmään kysymykseen kun että ensikäynnillä, kun molemmat on mukana ja molempia kuulemma tutkitaan niin onko toinen siinä vieressä vai ollaanko eri aikaa huoneissa :D pitkän jonottamisen jälkeen saatiin aika joka valitettavasti osuu mun menkkojen...
  13. R

    Mies unohti facebookin päälle...

    Anteeks mut what...? Pitäskö tässä olla joku teksti?
  14. R

    Nyt sitten loppui meiltä kaverikoiralenkit

    Mua aina naurattaa noi johtajuus hömpät :D Jonkun koiran kohdalla voi varmasti toimia, että vahvistetaan tollasissa tilanteissa, mutta omalla kohdallani, eikä koko (isossa!) koiraporukassa yhtäkään koiraa ei ole saatu luopumaan "johtajan tittelistä" sillä että kuljetaan ensin ovesta tai syödään...
  15. R

    Nyt sitten loppui meiltä kaverikoiralenkit

    Siis missä ei ole mitään järkeä, lähteä lenkille koira kytkettynä? Kytkettynähän toivottavasti kävelet sen kanssa yksinäänkin jos se noin agre on? Ei tollasta voi irti päästää muuten kuin aidatulla alueella yksinään. Jos itse oot tykännyt kovasti noista lenkeistä, niin onko väliä jos koiran...
  16. R

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Jospa minäkin... :D Saa tätä vähän nostettua samalla kun on tipahtanut jo seuraavalle sivulle. dpo -1 - 3 pupuilua päivittäin, jäin pitkään makoilemaan ennen pesua. Ellei nyt onnistu niin ei sitten milloinkaan :D dpo 4-5 ei mainittavaa dpo 6 huvikseni mittasin lämmön ja oli 37,4!! Mittasin...
  17. R

    te jotka ootte testannu raskauden ovistikuilla...

    Kiitos vastauksista :) Täällä tänään dpo 12-13 ja kolmas päivä jo tuli melko vahvat viivat. Kyllä kieltämättä oli tyhmä idea noilla ruveta leikkimään koska kyllähän mulla toivo heräs... No tänään tein toki r-testin kans mutta eihän siinä mitään näkyny... Noi viivat ei tosin oo vahvistunu, vaan...
  18. R

    te jotka ootte testannu raskauden ovistikuilla...

    ... miten se on tapahtunu? eli mikä dpo on viiva ollu vahva/vahvistunu? onko se siis pikkuhiljaa vahvistunu vai yhtäkkiä? mulla tällä hetkellä dpo 10-11 ja huvikseni testasin ovistestillä. en kylläkään aamulla... tuli tosi vahva viiva, ja vähän jopa säikähdin :D se ei ihan "ovis" oo vielä...
  19. R

    Olisiko ketään kuka olisi edes tätä muistuttavassa tilanteessa?

    No mutta sittenhän kaikki on hyvin. Onnea yritykseen.
  20. R

    Olisiko ketään kuka olisi edes tätä muistuttavassa tilanteessa?

    No tosiaan mun kysymyskin oli että kannattaako teidän VIELÄ niitä hankkia, ei että kannattaako IKINÄ, ja se ei sun sairauteen liittynyt millään tavalla. Vaan siihen mikä teidän suhde on, tai ainakin millaisen kuvan olet siitä antanut. Ja tosiaan kysyin että oletko siinä kunnossa että pystyt...

Yhteistyössä