Hakutulokset

  1. MsGodDammit

    Mitä te puette helteillä päälle 1kk vauvalle?

    Meillä kahden kuukauden ikäinen makoilee sitterissään tällä hetkellä pelkässä vaipassa, eikä ole käynyt mielessäkään enää hetkeen aikaan että tuo mitään pipoja enää tarvitsisi :O Lämpöhalvauksenhan tuo saisi. Eilen kun elohopea kipusi yli 30 asteen, makoili tuo pihalla vaunuissakin pelkässä...
  2. MsGodDammit

    Voi P*RSE mä oon taas raskaana...

    Anteeksi nyt vaan, mutta paskan marjat saa! |O Meillä on kolme alle 3-vuotiasta, ja vaikka kuinka iskin nyrkkiä pöytään, että mä HALUAN ja mun on saatava sterilisaatio koska mä en tee enää yhtä ainoaa lasta, niin ehei, mulla on ikää vasta 27 vuotta eikä toivoakaan sterilisaatiosta. Ja...
  3. MsGodDammit

    Typerimpiin säästövinkkeihin liittyen, missä säästät "huomaamatta"

    Meillä minä olen kovempi käymään viihteellä, jo useamman vuoden olen ottanut yhden illan juhannuksena vapaaksi ja viihtynyt :D Mies ei siis välitä moisesta lainkaan, ja viihteellä käyviin tuttaviin kun vertaa niin tämä taitaa olla jo aika iso säästö.... Parturissa en ole yli puoleen vuoteen...
  4. MsGodDammit

    Jos vedetään asiat överiks...

    :laugh: :'( EU-direktiivit, gotta love them! :kiss:
  5. MsGodDammit

    Synnytys 2kk sitten, nyt raskaana? Vai mitä ihmettä tää on??

    Mulla on jo kolme kertaa alkanut kuukautiset 28-35 päivää synnytyksestä (norm kierto 28pv), eikä ole mitään auttanut vaikka kuinka olisin imettänyt.... Kakkosen jälkeen oli tasan yhdet kuukautiset ja positiivisen raskaustestin tein kp 29. Naisen keho on kaiken herkimmillään raskautumaan juurikin...
  6. MsGodDammit

    Uusi palstailija tervehtii

    :wave:
  7. MsGodDammit

    Päivähoitopaikan hakemisesta

    Meillä ainakin meni niin,että olin yhteydessä oman kaupungin päivähoitotoimistoon vaikka tarvitsinkin sen paikan naapurikaupungista. Päivähoitotoimistosta oltiin sitten yhteydessä naapurikaupunkiin, ja uskoisin että näin menee teilläkin kun tuo hoito muualta kuin oman kunnan alueelta on kunnalle...
  8. MsGodDammit

    Saako omalle pihalle tehdä nuotiopaikan?

    Missä te asutte? Meillä poltetaan roskia pihassa keväällä ja syksyllä, eikä ole kertaakaan kukaan moisesta päänsärkyä saanut, ihan on yleinen käytäntö täällä päin... Eikä ole kertaakaan piipaa-autot pihaan kurvannut (harmi sinänsä, sen verran salskeaa porukkaa oon tuolla paloasemalla nähnyt...
  9. MsGodDammit

    Edelleen vain tuntui siltä, kuin lähisairaalan lekuri hienovaraisesti yritti .........

    Itse olen kolme synnyttänyt, ja jokainen synnytys on ollut omanlaisensa kokemus... Toisen ja kolmannen välissä kävin pelkopolilla, sen verran traumaattiseksi koin toisen synnytykseni, mutta kuinka ollakaan kolmas synnytyskokemus olikin aivan erilainen, suoraan sanottuna ihana! Kolmannessa...
  10. MsGodDammit

    Tykkäätkö sinä hyvää jos isovanhemmat ostavat lapsellesi jotain herkkuja

    Meillä on enemmänkin sääntö kuin poikkeus että isovanhemmat lellivät lapsenlapsiaan, aina on namia kaapissa/laukussa. Ei haittaa pätkääkään, sehän on melkein isovanhempien "tehtävä" :D He ovat omat lapsensa jo hitleröineet yhteiskuntakelpoisiksi, sallittakoon heille tällä toisella kierroksella...
  11. MsGodDammit

    Paljonko vasttasyntyneelle saa antaa maitoa?

    Kuukausi sitten TAYSsissa sanottiin nyrkkisäännöksi että ekana päivänä 10ml, toisena 20ml, kolmantena 30ml jne... kunnes eka viikko täynnä, sitten jo kerta-annokset ovat todennäköisesti suurempia. Nämä luvut siis kun kyseessä lisämaito, meidän poika on saanut alusta asti kaiken rintamaitonsa...
  12. MsGodDammit

    Kakkasin sitten synnytyksessä...

    3 synnytystä, 3 kertaa paskaa pöydällä :D ...enkä kertaakaan olisi asiaa tiennyt jos ei mies olisi sitä minulle sanonut, itseasiassa, tästä viimeisestä ei ole edes ollut puhetta, täytyykin kysyä...
  13. MsGodDammit

    En saa äitienpäivänä kuin kukan ja kortin.

    Meillä lapset ovat niin pieniä vielä etten oleta saavan mitään (no joo, kait nuo kaksi vanhempaa osaisivat kortin "piirtää" isänsä avustuksella, mutta ei tuo mies edes muista koko päivää), meillä se sunnuntai kuluu mummuloissa käydessä ja mummeja muistaessa :)
  14. MsGodDammit

    Olisitko tyytyväinen elämääsi miehen kanssa, joka haluaa elää kanssasi perhe-elämää, mutta

    No jaa, jokseenkin kuullostaa teidän tilanteenne tutulta, sillä erotuksella että mies on kyllä mukana hommassa jos minä järjestän jotain kahdenkeskistä tekemistä (mennään kaksin syömään/elokuviin tms)... Mutta me olemme molemmat tyytyväisiä tilanteeseen, kummallakaan ei ole tarvetta kyhnyttää...
  15. MsGodDammit

    kolme lasta ikäeroin 1v 1vko ja 2v 3kk

    Meillä esikoinen oli 2,5 vuotta ja kakkonen 1vuoden (ja 3 päivää ;) ) kun kolmas syntyi... odotusaika oli hetkittäin todella raskasta, mutta oma olo oli heti synnytyksen jälkeen niin mahtava että kotiinpaluu laitokselta oli yhtä juhlaa sen viikon mitä mies oli isyyslomalla, sitten iski arki ja...
  16. MsGodDammit

    Miksette osaa olla kunnolla?

    Oh behave! :cool: :ashamed:
  17. MsGodDammit

    Kysynpä tarjoiluista mielipidettä minäkin

    Tässä tulee seliseliseli: Meikäläinen on vakavasti harkinnut kolmannen muksun ristiäisissä tarjoavansa pakasteita (kakku tilataan), OMG! Syy ei ole se, etten osaisi leipoa, en vain ole varma haluanko edes kokeilla kestääkö hermot/saanko aikaiseksi mitään tarjottavaksi kelpaavaa kun 2,5-vuotias...
  18. MsGodDammit

    Huom! Mustat nickit läjään järjesty!

    :wave: Pinna vaan tänään niin kireällä ettei viitsi mihinkään mitään kommentoida kun voisi olla teksti turhan kärkevää.... :vampire:

Yhteistyössä