Hakutulokset

  1. Mojito

    // Helmivauvat 2015 - helmikuu // MEIDÄN KUU

    Voi Pippurihäntä, ei ollut todellakaan tarkoitus säikäyttää! Ihan vaan, kun näistä painoarvioista ja muista on ollut puhetta, niin piti kertoa vaan omakokemus, että täällä meni sitten "hieman" alikanttiin arviot... Ei kukaan osannut millään epäillä näin isoa (itselläni oli vaan tunne ja pelko...
  2. Mojito

    // Helmivauvat 2015 - helmikuu // MEIDÄN KUU

    Pakko kommentoida vielä painoarvio asioihin, sivusta oon tosiaan seurannut tätä ketjua, kun itselläni LA oli 30.1. Meidän tyttö syntyi eilen aikaisin aamulla 41+3, melkein 48h vesien menon jälkeen. Synnytys eteni ensin hyvin, mutta lopulta jouduttiin kiirelliseen sektioon, kun mikään ei...
  3. Mojito

    // Helmivauvat 2015 - helmikuu // MEIDÄN KUU

    Pihlaja Kiitos esikoiskokemuksesta :) Ja on mulla kyllä paljon turvotusta, joka puolella kropassa :| Kyllä sekin varmasti vaikuttaa... Meillä tosiaan neuvolalääkärillä on ultralaite, niin ultrasi vielä tolla toisella lääkärikäynnillä. Oli kyllä kiva, vaikka ei se nyt kauheasti mulle mielenrauhaa...
  4. Mojito

    // Helmivauvat 2015 - helmikuu // MEIDÄN KUU

    Heip, oon seurannut sivusta sekä tammikuisten että tätä helmikuisten ketjua, kun itsellä LA 30.1. Noh, se oli ja meni ja helmikuun vauva sitten meillekin tulossa, tänään siis 40+3. Sellaista tässä pohdin, kun sf-mitoista ja vauveleiden koosta on ollut teillä puhetta... Itsellä tosiaan...
  5. Mojito

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Tänne vielä vastailen sulle Hopeakissa :heart: Kiitos tuhannesti ihana! Alussahan tämä vielä on ja kaikki on mahdollista, niin hyvässä kuin pahassa. Mutta joka ilta sitä kiittää, että taas ollaan yksi päivä eteenpäin :) Ollaan yritetty mennä asenteella, että murehditaan sitten, jos...
  6. Mojito

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Voi Hopeakissa!! <3 Pakko oli nyt vielä yömyöhällä tunkeutua tänne, kun mietin näkikö mun silmäni oikein, kun sun nimimerkin näin tossa foorumin etusivulla tähän ketjuun! Ihan sattumalta!!! Mä nimittäin kirjoittelen ja lueskelen pääasiassa vaan tuolla kerhopuolella suljetussa nykyään...
  7. Mojito

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Huih, eli siis nyt voisi jo mahdollisesti näkyä jotain, jos olis näkyäkseen...? Apua. Toivotaan, että sun haamulainen lähtisi vahvistumaan ja tällä kertaa iloa kestäisi pitkään :) Mulla oli tosiaan Ovitrelle ja siinä luki, että 10 päivää saattaa näkyä... Noh sekin on kyllä jo juuri täynnä...
  8. Mojito

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Mä täällä taustalla aina käyn vähän tiirailemassa ja kyselemässä, vaikka pääasiassa oon siirtynyt vaan tuolle kerhopuolelle kirjoittaan, mutta alkoi kiinnostaa Tähtitomu noi sun kokeet :D Seuraatko ensin siis miten Pregnyl viiva haalenee ja sitten kun se on kadonnut, alkaako tummua uudestaan...
  9. Mojito

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Kiitos vielä Hydra ja deseo tsempityksistä pistoksiin :) eiköhän se siitä sitten lähde luonnistumaan ohjeistuksen jälkeen :) Tellu Voi ei.. Voimia ja paranemisa. :hug: Mulla alkaa tosiaan torstaina synarela ja jännittää, kun pe pitäis vielä lähteä pienelle reissulle... Pahoittelut negoista...
  10. Mojito

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Kiitos Hydrangea :) Helpottavaa kuulla, että gonal-f on simppeli käyttää. Toki saan joo onneksi pistosopetusta sitten, mutta tässä ehtii päässä pyöritellä kaikkea jo hyvänaikaa ennen sitä... Tellu83 Olet mua tasan viikon edellä! Täällä ensi viikon torstaina alkaa synarelan sumuttelut aamuin...
  11. Mojito

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Heippa, oon täällä ennenkin käynyt kurkkimassa ja kysymässä tyhmiä, omaan hoitoon jonotellessa :) Nyt eka hoito pitkällä kaavalla on alkamassa ja sumuna synarela ja pistoksina aloitetaan gonal-f. Tuo pistäminen pelottaa hirmusti, joten onko täällä tuon gonal-f:n käyttäjiä, onko helppo pistää ja...
  12. Mojito

    Nkl jono?

    Tammikuun alussa yksityinen gyne laittoi lähetteen, n. viikkoa myöhemmin aika tuli postissa, joka oli helmikuun alkuun. Yritystä oli takana reipas vuosi silloin. Oleppas hyvä :)
  13. Mojito

    IVF-hoidot Naistenklinikalla 2013

    Onko kenelläkään vielä tietoa millainen joulutauko naikkarille on tulossa...? Ja tosiaan Nikita13 kyllä sen 6kk saa jonottaa siitä, kun ivf-jonoon laitetaan, valitettavasti... :/ Teillä tulee varmaan postissa muiden lappujen kanssa sitten se infoaika, meillä ainakin tuli. Täällä...
  14. Mojito

    Clomittaret 2013

    Heip, mulla alkoi uusi kierto yöllä ja tulin nyt kuitenkin siihen tulokseen, että mut voi poistaa listalta kokonaan. Me mennään nyt ihan luomuna marraskuun ivf-infoon asti. Ja sitten tositoimet alkaa! Kaikille oikein hyvää jatkoa ja paljon paljon plussaonnea! =) Ps. Grill luen kyllä...
  15. Mojito

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Tähtitomu Näin mäkin oon koko ajan luullut, että se menee... Mutta aloinpahan oikein ajatuksen kanssa nyt lukea noita papereita ja noin noissa vaan lukee. No, aika näyttää miten se sitten menee, ei auta kun toivoa sujuvaa toimintaa.
  16. Mojito

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Mäkin tunkeudun tänne kyselemään. Oon aikas samassa aikataulussa taranan kanssa eli marraskuussa info ja joulukuussa (pitäis olla) hoito. Mutta tosiaan noissa papereissa lukee, että kun menkat infon jälkeen alkaa, niin soittoa hoitsulle ja siitä n. 3 viikon päästä on aika, jossa vasta annetaan...
  17. Mojito

    Clomittaret 2013

    luna ei oo sanoja... :'( :hug:
  18. Mojito

    Clomittaret 2013

    Emiliaani ja Grill Ärsyttävää, jos clomit sotkee nyt kiertoa... : / Ja jos Grill tai joku muu päivittää listaa :) niin multa voi ottaa pois 1.c+ins., se meni jo ja laittaa tilalle tk.
  19. Mojito

    Clomittaret 2013

    skorppari Kiitti. Ja juu, täällä sitä saa jonotella... : /
  20. Mojito

    Clomittaret 2013

    Heipsan, nyt vaan pikaisesti ilmoitan, kun ehdin, että tänään maanantaina on jo kp4. Naikkarille oon jo ehtinyt soitella ja tosiaan ivf/icsi- jonossa ollaan. Tässä tulee nyt varmaan marraskulle asti (jolloin info, joulukuussa itse hoito) ihan luomumeininki. Mutta ainakin toistaiseksi voisin...

Yhteistyössä