Hakutulokset

  1. P

    *LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

    Rv oli siis 39 +4
  2. P

    *LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

    Mä nyt oikein innostun kirjottaa, kun kerran alkuun pääsee. Meillä Lukalla unipussi käytössä. Oli jo edellisellä lapsella. Musta se on hyvä. Ajattelen, että poika (ehkä) tajuaa kun siihen puetaan, että on yö. Tosin hän alkaa y öunilleen imetyksen jälkeen noin 23.30-00.00. Käsien heilumiseen ei...
  3. P

    *LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

    Lisäätkö meidät kanssa listalle. Olen kyllä ilmotellu syntymästä...Eli Luka syntyi 18.10. 3995 g ja 49 cm, kiitti. On niin hektistä tämä elämä 4.n lapsen ja koiran sekä talonrakennuksen kanssa..Hyvä kun joskus ehtii koneelle:) :o
  4. P

    **LOKAMASUT LOKAKUUSSA VOL 2!!!***********

    Jonkin verran kirj.virheitä, kun kiirus. Sori :laugh:
  5. P

    **LOKAMASUT LOKAKUUSSA VOL 2!!!***********

    Jatkan nyt jos ehdin. Rv oli 39+4. Synnytys oli nopea n. puoltoista t. Ei helppo kuitenkaan. Ponnistusvaihe 1min. ja yhdellä suoistuksella ulkona. Istukka taas ei meinannut irrota millään ja oli tod. repaleinen. Vuotoa 900ml (500 normaali) joten olo ei ollut huippu ja sain extra määrät kohtua...
  6. P

    **LOKAMASUT LOKAKUUSSA VOL 2!!!***********

    MEILLE ON SYNTYNYT POIKA 18.10. KLO 2.57. Strategiset mitat; 3995g ja 49 cm. Kirjotin äsken pitkät litaniat, mutta tuli; palvelinta ei löydy..!Ärsyttävää. Kokeilen nyt
  7. P

    ***LOKAMASSUT KESÄKUUSSA*****

    Jäi tosta pois, että tykytyksiä myös...
  8. P

    ***LOKAMASSUT KESÄKUUSSA*****

    Moi Dirlittan ja muutkin! Ekax; en o aikoihin kirjotellu/lukenut. Ollaan oltu mm. Espanjassa 2 vkoa yms. Mukavaa oli, eniten pelkäsin, että joku saa mahataudin, muttei saanut :D Dirlittan; Mulla oli edellisen raskauden aikana tota samaa (ja on nytkin). Eli muljahduksen tunne sydämessä ja...
  9. P

    4-D Ultra (Pori)

    Moi! Mulla tehtiin Porissa Satks:ssä rv 12 myös normaalin ultran lisäx 4d-ultra. Ihan muuten vaan, kun halus harjotella sen käyttöä. Ei kuulu kyllä käytäntöön. Sen verran vielä, että n. puoltoista vuotta sitten kaveri oli Turussa 4d-ultrassa ja sukupuoli meni mönkään! Että näin.
  10. P

    ?? LOKAMASSUT ?? huhtikuu

    Hyvää pitkäperjantaita!! Mun laskettu aika ei ole vielä listassa, eli 21.10. 4.lapsi ja SATKS paikka. En löytänyt mun kysymystä 2 vkoa sitten, joka oli ONKO MUILLA KOKEMUSTA ETTÄ ON KAKSOSRASKAUS JA ON MENETTÄNYT TOISEN? Mullahan kävi niin pari vkoa sitten...
  11. P

    Joulutähtöset -05 maaliskuu

    Moi pitkästä aikaa! Tuolla listalla ei ollut mein tytön nimeä. Olin siis ennen Susa74. Niin Peppiina Venla Emilia synty 11.12.2005. Ollaan oltu vkonloppu tytön kanssa sairaalassa. Kaikilla meillä ollut mahatauti ja Peppiina pääsi kuivumaan, joten nenä-mahaletkun kautta annettiin...
  12. P

    JOULUTÄHDET -05 helmikuussa

    OLEN ENTINEN SUSA 74, HEI VAAN!! Unohtanut salasanat yms. ja olen kirjautunut uudestaan. Eli meille synty tyttö 11.12.2005. Kirjauduin juuri tänään tonne lokakuisten joukkoon, kun 4.lapsi tekee tuloaan. Luin pikasesti teidän juttuja ja joillakin näyttää kans olevan sama tilanne. Neidin...
  13. P

    Lastenhuoneen verhot pojalle

    tietääkö kukaan mistä saisi lastenhuoneen verhoja pojalle? olen katsonut netistä ellos anttila yms. mutta sopivaa ei ole löytynyt tai sitten ovat muuten vain olleet liian tylsät.osoitteita tänne ois kiva saada jos joku tietänee jonkun kivan paikan missä olisi hyvä valikoima lasten huoneen...
  14. P

    Hyvä ja kiva kondomi?

    Sultan sensitive on ihan jees!
  15. P

    papasta

    Hei, Itsellä aika papaan uutta kierukkaa varten. Hoitaja sanoi jo valmiiksi että voi olla tuloksena eri tulos kun normaalisti. Imettäminen kuulemma muuttaa tulosta yleensä aina. Uskon että ei mitään syytä huoleen.
  16. P

    Marrasvauvoja?

    Meillä laskettuaika 5.11., mutta neiti syntyi 9.11. 3540g ja 52,5cm. Nyt siis vähän reilun 2kk ikäisenä 5060g ja 59,5cm. Ihanaa oloa kaikille kotiäideille! :heart:
  17. P

    Kantoliinailijoita...

    Kiitän kovasti! :)
  18. P

    Montako kummia

    Meillä ristiäiset edessä ja ollaan pyydetty kaksi pariskuntaa. Molemmille askartelin kortit missä kutsu ristiäisiin ja kummiksi. Toiset kummit näin kasvotusten ja sanoin, että tästä saa kieltäytyä jos tuntuu, että kummilapsia on jo paljon. Toisille lähetin kutsun. Molemmat parit olivat oikein...
  19. P

    Kantoliinailijoita...

    Mulla ei oo kokemusta noista liinoista, mutta olisin kyllä kiinnostunut sellaisesta ns. pikaliinasta minkä oon joskus nähny. Ei ollut sellainen rengasmalli vaan ihan simppeli ommeltu (?) lenkki. Oli muuten ihan puuvillasta tms. Onko kenelläkään tietoa mikä tämän kyseisen liinan nimi on ja kuka...
  20. P

    laitetaanko pino nimimerkeista

    Täällä myös! Nyt pääsee taas koneelle, kun vauveli on syntynyt. :heart:

Yhteistyössä