Hakutulokset

  1. leofis

    ***Neljännestä kuumeilevia vol.5***

    Moikka pitkästä aikaa. Vuoden vaihteessa yritys oli kova mut ei onnistunut. Pidimme taukoa työpaineiden takia. Ja nyt yritämme taas. Meillä siis 3 poikaa ennestään:) Ihanaa et moni on plussannut. Tilasin jo testeja valmiik et pääsee testaileen kuin on sen aika.:)
  2. leofis

    *** Neljännestä Kuumeilevia vol.4***

    Me perusteltiin päätöstämme yrittää neljättä sillä et nyt tai ei koskaan. Eli ikäero ei olisi kuin 3v ja saisin samaa äitiysrahaa kun 3 muun kanssa. Olisin vielä nuori ja jaksaisin(ko). Silti vielä "omaa" aikaa elää "omaa" elämää (opiskella, töitä ja tehdä mitä haluaa). Ja titty se kun 3 poikaa...
  3. leofis

    *** Neljännestä Kuumeilevia vol.4***

    Niin me aletaan myös yrittämään neljättä. Maanantaina olis kierrukan poisto. Saa nähdä millon tärppää, kun pillerit oon aikasempina kertoina lopettanut oon seuraavasta plussannut:O Meillä on 3 poikaa ennestään ja jos tyttö siunaantuis näin meidän viimeiseksi. Pääasia tietty olis et terveenä...
  4. leofis

    11/08 masunkasvattajien murut *marraskuussa*

    Kyl mä kans haluun tänne siirtyä jos vaik kerkeis enemmän kirjotella nyt. Eli meille synyi poika 11.11 kl. 03.15. Mitat olivat 4180g, 51 cm ja pää 35,5cm. Maanantai aamuna meni käynnistykseen kl.9 yritin sit olla liikkeellä et jotain tapahtuis. Kl.15 oli tilanne sama kun aamulla eli uusi...
  5. leofis

    Marraskuun masunkasvattajat MARRASKUUSSA, kaikki vauvat masusta ulos =)

    Meille syntyi prinssi 11.11 mitat olivat komeat 4180g ja 51cm. :heart:
  6. leofis

    Marraskuun masunkasvattajat LOKAKUUSSA =) (LA:t 1-15.11.2008)

    Moikka! Ihanaa keiju jo saanut pikkusen:heart: Toiv kaikki meni/ on hyvin! Tänään rv.35 ja neuvolassa käyty kaikki hyvin painoa +50g/viikko ja painoarvio oli käsin kokeiltuna 2,6kg. Ei ollu pikkunen vielä kiinnittynyt..Supistuksia tulee sillon tällön ja mulla on ollu semmonen tunne et ei...
  7. leofis

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Tässä tänään rv.35
  8. leofis

    ....Marraskuun masunkasvattajat SYYSKUUSSA.... (la:t 1-15.11)

    Heips pitkästä aikaa! Kakki hyvin paitsi liitos kipuja. Sokerit ovat pysyneet kurissa ja painoa ei ole tullut kun vajaa 5kg. Sf mitta on 30cm rv.30+3 eli ylemmällä käyrällä mennään taas. Painoarvio oli rv.27 950g-1040g eli ok. Maitoa ei ole alkanut herumaan mut onneks vielä on aikaa kun sitä...
  9. leofis

    Marraskuun masunkasvattajat ELOKUUSSA.. LA:t 1-15.11.2008

    Pitkästä aikaa! Olin vuorokauden sairaalassa sokerikäyrä tarkkailussa ja sokerit oli tosi hyvät 3,8- 5,8...No ohjeet oli et nyt sit tosi tarkkana mitä suuhun pistää. Vauvan paino pli 900g-1100g eli hyvä. Muuten on pikkuinen alkanut pitää aika moista rumbaa ja aina illaks...Olo on muuttunut...
  10. leofis

    Istukka edessä matalalla miten vaikuttanut...

    Tosi kiva kuulla et on noussut ylemmäs. Tai ei ole ollut esteenä alatie synnytykseen. Nyt kun alkaa tuntumaan et voi itse "hallita" synnytystä ja tietää mitä voi ja haluaa. No onneks pääsee ylimääräsiin ultra käynteihin pikkusta seurailemaan :heart:
  11. leofis

    Masukuvia loppupuoliskolta eli raskausviikosta 21 eteenpäin

    Voi että aika rientää eli ekaa kertaa masu kuva tähän pinoon :heart: Rv 21 tasan tänään ja älkää huomioiko koiran tekemät "raskaus arvet" :o
  12. leofis

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Vika kuva tähän pinoon edellis viikolta eli rv 20 tasan
  13. leofis

    Istukka edessä matalalla miten vaikuttanut...

    Elikkäs kolmatta odotellaan ja istukka on edessä matalalla. Nousee joskus ylemmäs vatsan kasvaessa sanoivat ultrassa...Miten on muilla mennyt?? Muuten on keisarileikkaus edessä...Ja se alko harmittaan mutta eihän se pikkunen muuten sieltä tuu :heart:
  14. leofis

    Marraskuun masun kasvattajat kesäkuussa.. LA:t 1-15.11.2008

    Ihania ultra kuulumisia...Huomasin et moni on siivoillut onkohan huono ilma syynä vai raskaus :laugh: minä nimittäin siivosin myös eilen kaikki pyyhkeet, petivaatteet ja verhot. Meidän uuteen khh:seen. Täällä vaavilla kaikki hyvin, ei ole supistuksia ollu. Vatsa kasvaa kohtuullisen...
  15. leofis

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Tässä olis mun 19+1 mahani!
  16. leofis

    Marraskuun masun kasvattajat kesäkuussa.. LA:t 1-15.11.2008

    Heips! Pitkästä aikaa, ajan kulua ei tajua kuinka nopeesti menee tää raskaus... Tänään kävin tokassa ultrassa. Kaikki hyvin, istukka on tosi alhaalla edessä mut meinas et kyl se siitä nousee ylemmäs kun vatsa kasvaa. Viikoja oli koon mukaan jo 19+5 et saa nähdä millon pikkunen syntyy...
  17. leofis

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Tänään vaihtu viikko eli 17+0
  18. leofis

    Marraskuun masun kasvattajat kesäkuussa.. LA:t 1-15.11.2008

    Heips! Täällä nautittu kesäsäästä :D Tänään vaiktuu viikot ja masu asukki ilmoittaa olemassaolostaan kovemmin. Vatse kasvaa, pitäis taas ottaa uuden kuvan... Edellisistä synnytyksistä on toivuttu suht hyvin esikoisen kanssa tuli enemmän tikkejä ja muuten kun kaikki oli uutta niin edettiin...

Yhteistyössä