Hakutulokset

  1. Jepsu

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    helmis no voi kurjuus :( toivottavasti nyt ei kuitekaan oo refluksia :hug: mutta jos on niin toivon mukaa helpottaa nopsaan! :hug: :hug: meillä Maito vaihdettiin Nan:iin ja mahan kierteet väheni..rm:ää kun kuitenkin pääasiassa vielä saa.huom! vielä! Sunnuntakina olis ristiäiset :)...
  2. Jepsu

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Kiitos Zuku! :)
  3. Jepsu

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Näyttäs räkätaudin meille laskeentuneen :/ vanhimmainen oli alkuviikosta kipeenä ja nyt pikkumies heräs kuuden korvilla tukkivaan yskään :( kauhee ku säikähdin. nyt täytyy vaan toivoa että vauva ei tuu kipeeks :/ ensvkolla mies lähtee töihin ja alkaa normi arki :o jelp! hiukan...
  4. Jepsu

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Kiitokset onnitteluista! :heart: tosiaan maanantaina menin sinne käynnistykseen ja tiistaina neito syntyi puolilta päivin. synnytys meni ihan hyvin. helpommaksi sanoisin kun pojan synnytys oli. Tyttö joutui nyt 2h iässä lastenosastolle happikaappiin kun hengitteli huonosti ja epäilivät...
  5. Jepsu

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    27.4. syntyi meidän pieni prinsessa 3900g. kertoilen lisää myöhemmin..
  6. Jepsu

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    jösses mitkä supistukset sain ulkona aikaseks :D täytynee mennä saunaan vielä :laugh: hiipuu vaan taas... ei siis auta ainakaan uhkailu, kiristys ja lahjonta meillä :headwall: huomenna olis menillä se 40 täynnä ja sit maanantaina ottavat mut osastolle =) et viimestään ensvkolla jotain...
  7. Jepsu

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Jahvetti harmitus kun joutuu putkittaa ja leikkaamaan mutta jospa se niillä sitten asettuu :/ meillä pojulla kun kans noita tulehduksia oli taannoin jatkuvasti..nyt ei oo ollu aikoihin ja olin jo sata varma et joutuu putkittaa..ja tulehukset loppu ku seinään. Meil on ollu miolemmilla siis...
  8. Jepsu

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Helmis vai pimpottaa :laugh: Ihana O! :heart: Meillä täällä pikkumies on oppinu kalakattamaan vaan lisää...välillä jo sais olla hiljaakin :laugh: :headwall: juttua tulee niin paljon että ei jaksa kuunnella :laugh: vauvakin sais jo syntyä... sunnuntaina olis la. :heart: Kävin...
  9. Jepsu

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    plaah..kotona ollaan. ei, mut ihan hyvin mielin tosiaan. Vauvalla kaikki hyvin mutta iso pötkylä tulossa |O maanantaina meen uusiks jos ei sitä ennen oo tullu lähtöä... ei puhuneet myrkytyksestä mitään et kaippa se ei sitä sitten oo :) toivottavasti!!! -Jepsu hyvällä mielellä-...
  10. Jepsu

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    hilunen no ei ne sitä suoraan sanonu et viikonloppuna ei tehä mitään mutta sillon kun tyttöä odotin vuonna 2006 niin makasin 4 päivää käynnistyksessä ja lauantaina sanoin et lähden kotiin kun ei kerran mitään tapahdu eikä ne antanu enää mulle sillo niitä murusia...maanantaina neiti sitten...
  11. Jepsu

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Huomenia, mä oisin perjantaina saanu mennä polille mut sanoin et meen vasta maanantaina kun ei ne mitään tee vkonlopun aikaan täälläpäin... |O aattelin että saanhan mä kotonakin lepäiltyä. eilen tosiaan otin lasten sängyn alta kaksi pikkuautoa ja tulikärpäset vaan hillu silmissä. :/...
  12. Jepsu

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Kuopissa ollaan juu... syvissä sellaisissa kun ei liikkeelle pääse :laugh: Olotila alkaa olla aikasta tukala..maanantaina menen äippäpolille ja pelkään pahoin että sille tiellä joudun jäämään :/ mulla on verenpaineet huimia ja turvotus ihan kauheeta. Päänsärkyjä jatkuvasti ja aamulla taas...
  13. Jepsu

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    poitsun 2v neuvola oli vasta tänään: 89,2cm ja 13,45kg hyvin siis kasvaa ja kovasti sai kehuja. Juttelee kuulemma enemmän mitä muut 2 vuotiaat siellä. Tarra saatiin lähtiessä ja se taisi olla paras juttu koko reissussa :) Masuvauva myös kasvaa kovaa :) eilen oli äippäpolillä kääntöyritys...
  14. Jepsu

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    helmis pt:tä pukkaa tääläkin :headwall: sain jo kääntöönkin ajan ...toivottavasti nyt vaan tajuais kääntyä itte ennen sitä :o pelottaa ajatuskin kääntelyistä :ashamed: kengät meillä pojulla kuomat kokoa 25, hyvät villasukan kanssa ja sitten kumpparit kokoa 24...lenkkaria pitää uusia...
  15. Jepsu

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    zuku meil on just noita elloksen housuja ja oon myös tykänny...neitillä tahtoo nuo normi pikkuhousut olla aina "pois paikoiltaan" :D muutenkin oon ostellu hälle vaan noita bokserityyppisiä kun niistä enemmän tykkää itekin :) Puhe meillä poju täytti 2v sunnuntaina ja kaikille näytti että...
  16. Jepsu

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Mamman vauva täyttää tänään 2v :heart: oijoi... Onnittelut muillekin sankareille!!! :flower: :flower: :flower:
  17. Jepsu

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    mahtavia pottaonnistumisia teillä! meillä mennään edelleenkin sillä saralla et pissattaa ja välillä haluaa potalle ja pissaa toki sinne. kakkaa on saatu ihan rusinan kokonen napura kerran aikaseksi sinne ja voi veljet kun siitä oltiin ylpeitä kun mamma kehu toista :D Edelleen siis vaippaa...
  18. Jepsu

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    kynsien pureskelu juu meilläkin .tosin ei poju vaan tuo 3v mimmi. kaameat tyngät enää jäljellä :'( eikä mikää tunnu auttavan. vinkkejä otetaan vastaan täälläkin. anna juu, kauhea säikäys tuo kolari oli. :'( onneks kaikki kunnossa ja autokin tod.näk. saadaa korjattua :D Prisman risteystä...
  19. Jepsu

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    Onnitteluita helmille vaan taasen!!! joka päivä tasaseen tahtiin taitaa lapsukaiset täytellä vuosia :) Meillevauva juu ollaan puhuttu kovasti muutosta takas sinne ja luulen että jossain vaiheessa se me toteutetaan... :) mieshän on alkujaa Olarilainen ja sinnepäinhä me tormataan tietty :D...
  20. Jepsu

    Helmet 2008 *** vuonna 2010 ***

    cruella mä oon joku 165cm kait ja mies pauttiarallaa 180cm :) et en tiiä kenen geenit on tuossa mielessä saanut ;D mieheni isän puolelta ovat pitkiä et kaippa se sieltä vääntyy sitte jotenkin... jänskättää ku pitäs taas lähtee autonrattiin tässä yksinään lasten kanssa. neiti menee kerhoon ja...

Yhteistyössä