Hakutulokset

  1. N

    Oletko äitiyslomalla? Kerro paljon "tienaat"..

    Äitiyspvraha verojen jälkeen n 550-600 e Asumistuki 401 e lapsilisät kahdesta lapsesta 210 e elatustuki kahdesta lapsesta 272 e Kodinhoitotuki 121 e
  2. N

    ~~Kesäkuun Kullannuput 2010~~

    Täältä löytyis vielä yksi kesäkuun odottaja.. Laskettu aika on 15.06.2010. Kolmas raskaus ja 2 tyttöä löytyy ennestään..Esikoinen täyttä 25 pv 2 v ja ja nuorempi on kohta 6 kk..Synnytyspaikka on jorvi.. =)
  3. N

    ***Kesämasut 2009 VOL.2***

    meillä menee viel 56 cm ja 62 on ihan vähän viel isoja..tonne etusivulle voi laittaa mun kohalle Mona nimen..Neiti kasvaa hyvää vauhtia korvikkeella..Oksensi äidinmaidon kokonaan pois nii oli pakko antaa korviketta..viimeks ku oltiin neuvolassa painoa oli 5087g ja pituus 56,3 jos oikein muistan..
  4. N

    **Kesämasut 2009**

    eilen 11.07.09 toinen tyttöni sai nimen Mona Sofia Mikaela..neiti nukkui koko kasteen ajan ja oli muutenkin todella hyvällä tuulella.. bigmama88 ja Mona 1kk 1vk
  5. N

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    neiti synty rv 40+1 big mama88 ja neiti 1 vrk
  6. N

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    tulin vaan nopeesti kertoo et eilen sain toisen tytön klo 10.53..mitat oli 3470g ja 50 cm pitkä...eilen illalla päästiin jo kotiin kun voitiin molemmat hyvin..heräsin 3.30 kipeään supistukseen ja klo 8.20 meiät kirjattiin sisään jorviin..ponnistusvaihe kesti 3 min.. big mama88 ja neiti 1 vrk
  7. N

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    täällä ollaan viel yhes kasassa..nyt viim. 4 pv on supistellu...toissa iltana supparit tuli jo 5 min välein mut loppu lun nukahdin..ja tänään on tullu n. 10 min välein..paitsi et nyt tais loppua..ja supparit on ruvennu tuntuu myös selässä...tänään oli taas neuvola ja kaikki ok..vauveli oli jo...
  8. N

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    Kävin siel synnäril käyril ja ne lähetti mut takas kotiin |O sain nukuttua viime yönä huikeat 3,5 h..välil supisti mut sain jonku verran ees nukuttua..olin sormelle auki..nyt supistelee säännöllisesti et eiköhän tää vauveli tänää tai viim. huomenna synny..ja tänään on siis viel sit ne...
  9. N

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    tääl supistelee jo 10 min välein...eilis illasta on supistellu mut nyt on jo vähän kovempia supistuksia...yritän nyt viel vähän aikaa olla kotona..soitin synnärillekki jo ja siel kuulemma on nyt vähän ruuhkaa.. |O nukkumista ei voi kokeilla ku ei siitä tuu mitää..esikoinenki on nyt vähän...
  10. N

    Laitetaas nimemme ja haukutaan ne tässä samaan syssyyn!

    täältä löytyy sellanen nimi ku Ninna....inhoon sitä yli kaiken.. |O
  11. N

    **Kesämassut 2009 Helmikuussa**

    Hups..unohdin loppuun laittaa vielä että Big mama88 ja masuasukki 26+1
  12. N

    **Kesämassut 2009 Helmikuussa**

    Mulla oli eilen neuvola ja kaikki oli hyvin..Olis pitäny samalla olla se neukkulääkääri mut se oli sairaana nii se onki sit pe 13.03...Painoa mulle on tullu n.560 g viikossa..mut siis paino on noussu nyt vaan joku 3,5 kg..Sf mitta on 22 cm ja se neuvolatäti sano et mun masu on aika pieni mut...
  13. N

    Pinoon ne joilla lapsiluku EI ole täynnä!

    mä oon 21 ja esikoinen on nyt vähän päälle 1 v ja toinen tuloillaan rv 26+1...ja viel haluisin ainakin 2 lasta lisää.. :D
  14. N

    **Kesämassut 2009 Helmikuussa**

    Tänään kävin hakemassa postista ä-pakkauksen..Se ei ollu yhtä kiva ku toi esikon pakkaus..se on siis 07-pakkaus...Nyt tuntuu jotenki todellisemmalta et saan toisen lapsen..To on neuvola ja samal sit se lääkärineuvola...En yhtään tykkää siitä lääkäristä..Viime kerralla oli aika kovakouranen...Ja...
  15. N

    **Kesämassut 2009 Helmikuussa**

    Täällä olo iha kauhee..Yön aikana mulle on sit tullu kauhee kurkkukipu ja yskä..Ja päivemmällä mulla oli kuumetta..nyt se on laskenu ku nukuin varmaa tunnin mut nyt sit on vaa ihan kauhee kuuma..ja toi tyttö on kyl ollu aika villi ku huomas et äiti ei jaksakkaan leikkii kauheesti..Masuasukki on...
  16. N

    **Kesämassut 2009 Helmikuussa**

    Tänään olin yli 4 h päivystyksessä ja se lääkäri ei ees osannu sanoo mikä mulla on..sain silti antibiottikuurin poskiontelotulehdukseen..Lääkäri ei ollu varma et onks mul poskiontelotulehdus vai onks mun hampaas sit jotai vikaa..ja nyt on ollu 3 pv ihan hirvee päänsärky.. Masu vaan kasvaa ja...
  17. N

    **Kesämassut 2009 Tammikuussa**

    Aamul kävin neuvolassa ja kaikki oli hyvin...sydänäänet kuulu pitkän etsinnän jälkeen...vauveli ku lähti koko ajan karkuun..ja paino on nyt noussu n.3kg..sain myös ne äitiysvanhempainrahapaperit...potkut tuntuu joka päivä vahvemmilta ja aamusin ja iltasin tuntuu parhaiten potkut.. big mama88...
  18. N

    **Kesämassut 2009 Tammikuussa**

    elikkäs nyt on sit ultrassa käyty...kätilö mittaili ja selitti toosi tarkasti et mitäs kaikkee sieltä löytyykään..painoo tais vauvelilla olla 350g..ja kätilö sanoi että tytöltä se näytti mutta ei ollut ihan varma..sain jopa 5 kuvaa..vauveli vastas vk 20+3 ja nyt on vk 21+0...ja istukka on ihan...
  19. N

    Yksin odottajia?

    Tulin kertoilee kuulumisia..nyt on rv 20+6 ja huomenna olis sit ultra...tän tulevan lapsen isä oli kovasti yrittänyt vokotella kaveriani ja olis varmaankin onnistunu jos olis ollut ehkäisy...(kaveri siis kerto)eipä se mua haittaa ku oon ite löytäny paljon ihanemman miehen joka hyväksyy esikoisen...
  20. N

    **Kesämassut 2009 Tammikuussa**

    Huomenna olis sit ultra..Hieman jänskättää nähä onks pikkusel kaikki hyvin...Aion kyl kysyä sukupuolta..toivottavasti on nii kiva ultraaja et kertoo kumpi se on..Onneks kaveri pääsee sittenki mukaan nii ei tarvii mennä yksin sinne..Vauveli kovasti jo potkiskelee varsinkin iltasin...paino on nyt...

Yhteistyössä