Hakutulokset

  1. P

    Pissiminen neuvolassa

    Ekalla neuvolakerralla muistaakseni piti olla pari tuntia pissimättä ennen näytteen antamista. Pälkähti yhtäkkiä päähän, että ei kai muilla kerroilla olisi tarvinnut? Sillon ekalla kerrallahan katotaan ne kaikki aidsit ja muut, mutta eikai joka neuvolakerralla tarvi olla pissilakossa? :attn:
  2. P

    mitäs ohjelmaa tälle päivälle?

    :wave:
  3. P

    Chili-suklaakakku

    Löytyyko keltään ohjetta chili-suklaakakkuun?
  4. P

    Onko kellään hyviä thairuokaohjeita?

    Olen ihan vastikään kiinnostunut thaikokkailusta ja olisi kiva saada vinkkejä!
  5. P

    miehen kaverin munat.......

    hassu otsikko,mutta en keksinyt muuta.... siis,sattuipa bileissä vähän aikaa sitten, että mieheni hyvä ystävä intoutui esittelemään vehkeitään mulle...(molemmat oltiin kännissä)no,mitään ei tapahtunut,paitsi mun kommentti että ompas pieni...heh.joo,nyt naurattaa koko juttu ja tuli vaan mieleen...
  6. P

    kierukan poistosta...

    Mulla on toimenpide edessä kohtapuolin ja mietiskelin tässä mitä "oireita" on poiston seurauksena tullut, siis tarkoitan lähinnä vuotoa/tiputtelua ja kuinka kauan, kipua, turvotusta jne. Entäpä kuinka pian poiston jälkeen on alkanut säännöllinen kuukautiskierto, varsinkin jos kierukan aikana ei...
  7. P

    tonnikalapiirakka.

    Maistoin jossakin pellille tehtyä tonnikalapiirakkaa- ilmeisesti voitaikinapohja ja tonnikalatäyte. Oli sikahyvää!! Eihän kellään ohjetta olisi?
  8. P

    limaista mutta maukasta...

    Värkkäsin äskön lopuista jääkaapin antimista ittelleni sellasen sörsselin että johan... Puolikas kesäkurpitsa palasina Pieni sipuli silputtuna vajaa rasiallinen tuoreita herkkusieniä n.2rkl greme bonjour ruohosipuli 15% Kuullottelin sipulin ja kesäkurpisan pannulla,sekaan herkkusienet ja...
  9. P

    Mokkahyytelökakku

    Ei keltään sattuisi löytymään mokkahyytelökakun ohjetta? Siis sellaisen täytekakun, jonka väliin ja päälle tulee mokkahyytelöä? Itseltäni ohje kadoksissa :'(
  10. P

    Apua, onko tää nyt mun laihdutuksen loppu??

    Elikkä olen siis laskenut pisteitä, vaikka en ole painonvartijoissa. Sain väärää informaatiota ja alkuun söin pisteitä liian vähän(18). Nyt tein oikean testin ja sain pistemääräksi 21. Kun nostin pisteitä, paino ei ole tippunut. Onko tää se säästöliekki-homma?? Eli onko elimistö tottunut liian...
  11. P

    kuinka tarkkaa on bointsien laskeminen?

    En ole liittynyt painonvartijoihin, mutta lasken silti pisteitä... Haluaisinkin kysyä, onko tämä pisteiden laskeminen kuinka tarkkaa? esim. vesimelonilohkosta ei mene yhtään pistettä (käsittääkseni sadasta grammasta), mutta ajattelin ettei siitä liho vaikka syö enemmänkin ja söin aimo lohkon...
  12. P

    kaakaopalloja.

    Löytyykö keneltäkään ns. kaakaopallojen ohjetta? Sellaista äklömakeaa juttua mihin tulee ainakin rasvaa, sokeria, kaakaojauhetta, kookoshiutaleita ja jotain muutakin...
  13. P

    Miten päästätte itsenne 30 kilon ylipainoon?

    Siis ihan ystävällisessä mielessä ajattelin kysyä. Itse olen normaalipainoinen, mutta pyöristynyt jonkin verran ja haluan pudottaa heti kaikki neljä kiloa pois. Mutta miten te, joilla on ylipainoa esimerkiksi 30 kiloa, olette pystyneet vain jatkaa syömistä, vaikka kiloja kertyy koko ajan? Eikö...
  14. P

    Mummoa ei tunnu kiinnostavan...

    Emme ole kovin usein vieneet poikaamme anopilleni hoitoon, vaan useinmiten vien omalle äidilleni, joka suorastaan pyytää poikaa hoitoon. Pari kertaa olisimme kuitenkin tarvinneet lapsenvahtia ja pyysimme, saisiko anopille viedä. Kahdesti hän on kieltäytynyt ilman mitään varsinaista syytä...
  15. P

    hyvä tonnikala-makaronisalaatin ohje.

    Sattuisko keltään löytymään?:) Väsäisin iltapalaksi lauantaisille vieraille.
  16. P

    ikean daimkakku

    Onko kukaan maistanut ikeassa myytävää gluteenironta daim-kakkua? Eihän sen ohjetta keltään löytyisi...?
  17. P

    tässä todella hyvä mokkapalaohje

    Täällä on moni kysellyt hyvää ja mehevää mokkapalaohjetta, tässä sellainen: MOKKAPALAT 6 Kanamunaa 6 dl. Sokeria 8 dl. Vehnäjauhoja 5 tl. Leivinjauhetta 4 tl. Vaniljasokeria 5 rkl. Kaakaojauhetta 3 dl. Maitoa 300 g. Voita - Vaahdota munat ja sokeri hyvin. - Sulata rasva. - Siivilöi ja sekoita...
  18. P

    nuoruus jää elämättä

    tämäkö on ainut syy miksi lapsia ei kannata tehdä nuorena?? olen nimittäin nähnyt ja kuullut joidenkin vetoavan tähän... nuoruudenkin voi elää monella eri tapaa, jotkut ryyppää ja jotkut istuu kotona ja lukee. jotkut on vielä nelikymppinsinäkin ihan teinejä. ja loppuko se elämä siiheen kun lapsi...
  19. P

    milloin

    lapsillanne on aukile "umpeutunut"?!

Yhteistyössä