Hakutulokset

  1. G

    Lokakuun -08 kullannuput

    Pääsen minäkin siirtymään jo tänne puolelle :) 9pisteen tyttö syntyi (rv40+5) 28.10.2008 klo 00.11. Neidillä syntyessään mittaa 52cm ja painoa 3860g. Synnytys meni hyvin ja nopeasti, kokonaisaika 4,5h josta ponnistusta 7min. Molemmat voidaan oikein hyvin, tänään ollaan kotiuduttu. Tulen...
  2. G

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    9pisteen tyttö syntyi (rv40+5) 28.10.2008 klo 00.11. Neidillä syntyessään mittaa 52cm ja painoa 3860g. Synnytys meni hyvin ja nopeasti, kokonaisaika 4,5h josta ponnistusta 7min. Molemmat voidaan oikein hyvin, tänään ollaan kotiuduttu. Tulen kertomaan tarkemmin synnytyksestä ja muusta paremmalla...
  3. G

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Täällä minäkin vielä vaikka la on ollut ja mennyt jo.. :wave: Tuli aamulla käytyä äitipolilla kontrollissa ja ultrassa. Tytön painoarvio on jo hurjat 4,2kg :o Kohdunkaulaa jäljellä 1cm ja kohdunsuu auki 3cm. Kypsää tavaraa kuulemma on, pian pitäisi syntyä.. Nooh, näin sanottiin jo...
  4. G

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Meela Voihan tosiaan olla niin, ettei synnytystä ennen ole mitään oireita. Esikoisenkin synnytys lähti käyntiin ihan yks kaks, ilman mitään ennakointia. Ensimmäisestä supistuksesta meni reilu kuusi tuntia kun poika oli maailmassa. Tänään on hieman enemmän supistellut, tosin kivuttomia...
  5. G

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    toiveikasodottaja Äitipoliaikani maanantaina (rv40+4) ei varsinaisesti ole yliaikaiskontrolli, aika on annattu jo useampi viikko sitten. Aika annettiin varmuuden vuoksi, "kukaan" ei uskonut raskauden jatkuvan niin pitkään. Minulla on raskausdiabetes ja geenivirhe joka altistaa...
  6. G

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Onnea taas vauvautuneille! Huomenna laskettuaika, eikä mitään merkkiäkään vauvan syntymästä. Oon niin pettynyt! :( Esikoinen syntyi rv39, enkä kerennyt koko synnytystä ajattelemaan, mutta nyt olen jo monta viikkoa miettinyt tulevaa. Minun puolestani vauva saisi muuten asustella masussa vaikka...
  7. G

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Täällä myös yksi joka kamppailee samojen tunteiden kanssa kun moni muukin: EI TÄÄ SYNNY IKINÄ!? Voin siis liittyä tähän vali-vali- kerhoon mukaan :D Esikoinen on näihin viikkoihin mennessä syntynyt jo, mutta tästä vauvasta ei ole vielä merkkiäkään, että tulisi lähtö lähiaikoina. Mitään...
  8. G

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Onnea vauvan saaneille, ja kiitos synnytyskertomuksista! Itsekin jo kovasti odottelen, että pääsisin synnytyksestä kirjoittelemaan, kunhan tämä vauva nyt vain ymmärtäisi syntyä. Esikoinen lähti sunnuntaina mummilaan, tulee vasta viikonlopuksi kotiin. Tuntuu tosi oudolta olla yksin kotona...
  9. G

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Onnimannille onnittelut pojasta! :heart: Sf mitoista ja painoarvioista on puhuttu. Monilla tuntuu olevan sf-mitat aika isoja. Itse olen koko raskauden "pelännyt" että meille syntyy iso vauva, raskausdiabeteksen takia ja suvussani on muutenkin syntynyt isokokoisia vauvoja, muutama yli 5kg:kin...
  10. G

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Onnea Angel Eyesille tytöstä! Ihana tummatukkainen prinsessa =)
  11. G

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Onnittelut Cristiinalle ja nannulle!! Kiva lueskella muiden synnytyskertomuksia, vaikka toisaalta niitä lukiessa alkaa omakin synnytys hieman jännittämään :) Kävin juuri lääkärillä. Kohdunsuu pehmeä ja ulkosuu auki 1-2cm. Vauva hyvin kiinnittynyt ja lähtöasemissa. Lääkäri oli sitä mieltä...
  12. G

    ***Lokamassut -08 LOKAKUUSSA + muutaman päivän vielä marraskuussa***

    Täällä vielä ollaan, yhdessä osassa.. Päivittäin käyn lueskelemassa, mutta en ole jaksanut kirjoitella kun omaan mahaan ei kuulu mitään uutta. Tätä synnytyksen odottelua vain.. Minun puolestani saisi olla vaikka marraskuulle asti masussa, mutta stressaa niin pojan hoito synnytyksen ajan...
  13. G

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    Ihanaa, lisää vauvauutisia! Onnea Kanelille ja Emilynille! :heart: gabrielle Minulla on myös jonkin sortin siivousvimma, haluaisin joka paikan olevan tiptop kunnossa. Se vaan ei ole kovin helppoa, kun esikoinen sotkee sitä mukaan kun saan paikkoja järjestykseen. Ensin innostun siivoamaan...
  14. G

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    Ziziliskolle onnittelut täältäkin suunnalta!! :heart: Ihanan kuvan olit profiiliinkin laittanut.. Emilynkin taitaa pian tulla vauvauutisia kertomaan, jos polikliininen synnytys on toteutunut.. Tää on ihan epäreilua, mäkin haluan jo vauvan! :D malttamaton gibbon ja tyttömytty 36+5
  15. G

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    meela Tiedätkö kenelle lääkärille olet menossa? Itse olen kolmella eri lääkärillä käynyt. Yhdessä huoneessa siellä taitaa vain 4D laite olla, toivottavasti pääset sinne!! :) Raskausdiabeteksen takia kun kävin ylimääräisellä käynnillä (34+4), niin minulta kysyttiin haluanko sukupuolen tietää, kun...
  16. G

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    Viime kerrasta on hetki aikaa.. Sen jälkeen onkin ollut paljon keskustelua eri asioista. Jos nyt edes johonkin muistaisi kommentoida :) Onnea synnyttäneille! Ainakin pinkwawe, nanna ja pumpernikkeli ovat saaneet käärön, enkä ole onnitellut. Onnea myös muille, jos joku on jäänyt "välistä"...
  17. G

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    Päivittäin olen käynyt lueskelemassa, mutta en ole jaksanut itse mitään kirjoitella. Täällä alkaa monilla olemaan jo jännät paikat, oireista päätellen. Varmaan pian saadaan kuulla useampia vauvauutisia, kivaa!:) Oma olotila ei ennakoi vielä mitään synnytykseen viittaavaa, mutta eipä esikoisen...
  18. G

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    Täällähän juttu lentää niin ettei perässä meinaa pysyä :) Kivunlievityksestä En ole koko asiaa miettinyt juurikaan, katsoo sitten tilanteen mukaan mitä on tarjolla ja kerkeääkö mitään saamaan. Esikoisesta olin reilun tunnin ammeessa, joka rentoutti niin, että paikat aukesivat hujauksessa...
  19. G

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    Eilen tuli käytyä äitipolilla, aloitettiin Klexane napapiikit ja samalla ultrattiin vauvaa. Kaikki oli niinkuin pitääkin, eikä sieltä ilmeisesti olekaan niin iso vauva tulossa kun ollaan veikkailtu. Painoarvio 2,4kg, rv 34+4. Esikoisesta oli suunnilleen samoilla viikoilla sama painoarvia ja oli...
  20. G

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    Suklaahirmulle onnittelut pienestä prinsessasta! Toivottavasti saatte pikkuisen pian kotiin ja pääsette aloittelemaan vauvan tuoksuista arkea :) Kulutushystriasta olen monen kanssa samaa mieltä. Nykyään kun tarvisi mukamas vaikka mitä ihmeellisyyksiä, että lapsen kanssa pärjää arjessa...

Yhteistyössä