Hakutulokset

  1. C

    kuka ottanut sikarokotteen?

    ja mitä oireita teillä tullu sen jälkee?vai onko tullut mitää?me käytii tänää ottaa tytön kaa se ja pojat saa koulussa maannataina.meillä ei ainakaan vielä oo mitään,mut vasta aamulla tosin käytii ottamassa
  2. C

    kissa kateissa

    huomasin justiinsa että meijän kissa on kateissa oon nyt käyny koko helkutan kämpäön läpi eikä se täälä oo!pakko se on lähtee kattoo sitä tosta pihalta jos vaikka ois jossain lähettyvillä,,on ollu tähän asti täysin sisällä ja on vasta 5kk.vanha pelottaa jos se jää tonne ulos kylmää
  3. C

    kysynpä nyt sitä tällästä...

    eli jättäisitkö miehesi jos tietäsit sen polttelevan pilvee??enemmin ja vähemmin,eikä ees haluis lopettaa.
  4. C

    mulle kyllä taitaa riittää..

    meillä on mun veljen 4kk.vanha vauva hoidossa,ja oikein kivasti on menny on kylvetty ja syöty hyvin,ja just sain jopa nukkumaa,mutta kyllä mä oon taas tän jälkee aika varma siitä että meijän lapsiluku on täynnä :D ihanahan se on ku mikä mut jotenki ajatus just nyt siitä että taas alottais kaiken...
  5. C

    OHUTNEULANÄTE??

    kysysin että onko täällä kelle ois tehty tuo kyseinen näyte ja minkä takia?mulla on ollu pari vuotta jo tässä leuassa ihan korven lehden juuressa pahkura joka liikkuu eikä oo kipee,en oo tähän asti siitä sillee välittäny tai suoraan sanottuna en oo uskaltanu mennä lääkäriin.eksyin kuitenki...
  6. C

    HELLO SHITTY!!!

    ootsä täällä jossain??mä laitan sulle yv:tä
  7. C

    NYT KOTITOHTORIT AUTTEKEE!!

    mulla on ollu jo yli vuoden verran tossa leukaluun kohalla tavallaa niinku korvanlehen vieressä sellanen kova muljuava patti,ei oo kipee.oisko jotain turvoinneita imusolmukkeita??kävin googlettaa ja sieltä tuli iso kasa syövästä juttua!!???nyt tuli paniikki aion mennä maannataina heti läääkäriin...
  8. C

    bilettäääää!!

    mulla kutisee nyt perse siihen malliin,että viikonloppuna on päästävä ulos juhlimaan oikee kunnolla pitkästä aikaa!!onko muita ulos lähtijöitä viikonloppuna?
  9. C

    päihdetyöntekijät??

    löytyykö täältä ketään jolla on päihdetyöntekijän ammatti?minkälainen koulutus siihen on suomessa?kuinka pitkä jne??
  10. C

    mielipiteitä tästä nimestä

    elikkäs Emily Lilith Kristina??
  11. C

    miss on miun mies??!!

    kertokaas nyt mulle että sillä ei oo mikään hätänä.se on töissä ja ilmotti neljän aikaan että jää ylitöihin vähäx aikaa,no sen jälkee ei oo ollukkaa sit enää puhelin päällä.helvetti!!!mulla menee niin hermot
  12. C

    joululahjoista,joululahjoista...

    mitä te ootte ostanuu penskoillenne tänä vuonna ja minkä ikäsiä lapsosia?ollaan ite onnex saatu tältä erää lahjat ostettua,mutta ois kiva kuulla mitä kaikkea ihanaa lapset saa..
  13. C

    auttekee!!!!

    mun poika eilen koulussa ollessaan törmäs kenkätelineeseen ja sai silmään kunnon tällin,tuli kotiin ja silmä oli kiitettävästi turvoksissa.parin tunnin jälkeen silmän valkuianen toiselta puolelta tuli ihan kirkkaan punasex,siis jonkin näkönen verenpurkautumahan siellä on.silmä kuitenki liikkuu...
  14. C

    voi perse tätä päivää meilläkin!

    aamulla kauheella kiireellä taas niinku tavanomaista lapset tarhaan ja esikoinen kouluun,sieltä sitte ite julkisilla kouluun päin.ollessani just koululla soittivat tarhasta että keskimmäinen on kipeenä siellä.nooh ei auta muu kääntyy ympäri ja lähtee matkaamaan tarhaan ja hakemaan lapsia.kuopus...
  15. C

    MITÄ VIIKONLOPPUNA??

    meillä ei mitään erikoista.mä otin koulusta oikee vapaata että saan siivottua tän kämpän joskus :whistle: iltapaivällä sitte ostoksille ja sen jälkeen vaan lökötteöyä koko viikonloppu.huomenna taitaa iskä mennä poikien kanssa ajelemaan crossilla joten me jäädään tyttelin kanssa...
  16. C

    NIKSEJÄ VAUVAN TEKOON!!??

    KERTOKAAS NYT NIITÄ "KOTIKONSTEJA"SIIHEN MITEN VOIS ONNISTUA SAAMAAN TÄRPPI?!
  17. C

    kertokaan 1.7v äidit??

    että puhuuko pienokaisenne jo??ja kuinka paljon.meillä kun on tuon ikänen tyttä eikä juurikaan snao muuta kuin hei hei jaheido ja nekin epäselvästi.se voi myös olla syynä että neitokainen on syntynyt täällä ruotsissa,on alottanu 1v.ruotsinkielisen tarhan ja kotona puhutaan vain suomea..vai mitä...
  18. C

    NIMISTÄ!!

    KERTOKAA JOKU LINKKI MISTÄ LÖYTÄÄ PAALJON NIMIÄ.?!MYÖS ULKOMAALAISIA NIMIÄ...TIETÄÄKÖ JOKU??
  19. C

    hei miten toimii???

    nii siis miten teiiä on auttanut kohdunkaulan puudutus?ja miten se laitetaan?ja minne?ja sattuuko se?oon ite synnyttäny kaks kertaa ja molemmilla kerralla saanu epiduraalin,esikoisen kanssa auttoi ,mutta toisen kanssa se laitettiin liian myöhään ja siitä ei ollut juuri mitään apua.nyt on sitte...

Yhteistyössä