Hakutulokset

  1. C

    Lomalle

    Heipp! Kyselisin teiltä vinkkejä että mihin kannattaisi mennä käymään 1-v. lapsen kanssa kahdestaan? Autoa meillä ei ole eikä oikein ketään kuka voisi lähteä seuraksi joten kaksin lähdettävä..vai kannattaako pysyä vain lähialueella (pk-seutu) ja tutustua näihin paikkoihin vielä tämä vuosi...
  2. C

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    Taas pitkästä aikaa minäkin tänne eksyin ku neiti nukkunu jo yli tunnin ja ei oo mitään tekemistä..tai töitähän sitä vois tehä, mut jätän huomiselle ku ei sillonkaan tuu telkkarista mitään. :) Ryhis, kauhee mikä sika kuski! Ei varmaan oo kovin väärin arvattu et ikä olis alle 30 (luultavasti...
  3. C

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    Morjens taas munki puolesta pitkästä aikaa! Täällä elämä rullaa hyvin, May tuntuu päivä päivältä helpommalta ja tyytyväisemmältä mitä enemmän oppii liikkuu ja kykenee viihdyttää itseään ja lelut pysyy kädessä. Nyt on parin viikon ajan juttua riittäny ja keskusteluita käydään kauheesti niin...
  4. C

    ***Kesämasut 2009 VOL.2***

    Ei kyllä enää tää koneella olo pahemmin kiinnosta kun välillä kun on hetki omaa aikaa nii sohvan pohja kutsuu enemmän. :) No kerron kuitenkin vähän kuulumisia. Eli mulla tyttö sai heinäkuun lopussa nimeksi May Alexandra ja oli koko juhlapäivän kiltisti hereillä, alkoi kitisemään vasta...
  5. C

    **Kesämasut 2009**

    Heiip! Nyt määki osasin tänne eksyä kun oon saanu olla jo tunnin (!) koneella rauhassa. :) En oo mitään lukenu, mut kerronpa nyt vähän kuulumisia. Eli täällä vauvan unet on ollu korkeintaan 4 h kerralla, usein reilu 2 tuntia vaan, öisin kyl menee usein 3-4h ku selvitään kahdella...
  6. C

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Terve tyttö syntyi tänään 16.03, pituus 48 cm ja paino 3476 grammaa sekä pipo oli 36 cm. :) Synnytys oli käsittääkseni helppo kun 10 aikaan puhkaistiin kalvot (4cm auki jo) ja tuntuvat supistukset alkoi 12 maissa ja kipeät alkoi 1 ja 2 välillä. Ne kuitenki kestin ilokaasulla ja vasta...
  7. C

    päästin kissan ulos ensimmäistä kertaa..

    haha, no päivää aamulla on kivempi päästää jos reissu venyykin vähän useammaks tunniks! t. pari kertaa yön valvonu kissan kotiinodottaja
  8. C

    päästin kissan ulos ensimmäistä kertaa..

    Voih, tuo on kyllä jännittävää! :D Toivotaan että ootte ollu hyvä koti ja tulee takas! :heart: Itellä harmittaa ku muutin vähän kaupungimpaan ja kisu ei enää pääse yksin ulos..mut on me käyty valjaiden kanssa kyllä kuitenkin. :)
  9. C

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Aloin vaan illalla miettii sitä et ollaa Levottoman Strutsin kaa samaan aikaan tänään samassa paikassa notta nähäänköhän me.. :)
  10. C

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Heipä taas! Mä oon pitäny tarkoituksella vähän etäisyyttä tänne ku on ollu hermot niin riekaleina ja kunto on ollu mitä on, päivä päivältä vaan huonompi..No tänään kuitenkin marssin Jorviin ilmoittaa etten lähe pois ennen ku synnytys käynnistetään (jo neljättä kertaa pyysin) ja tänää...
  11. C

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    Täälläkin ollaan ihan loppu jo tähän oloon..ja kun ton perussairauden takia siis pintatunto on poissa vyötäröltä alaspäin et pahentaa oloa tuplasti..ja koko ajan särkee jotain paikkaa, nyt kylkiluiden suunnalta. :( Ja kaiken lisäks oon haistattanu vitut jo parille tutulle jotka on puhelimessa...
  12. C

    Mä en saa nukuttua, kun huomenna selviää ollaanko oman talon omistajia vai ei...

    Tsemppiä talokaupan varmistumiseen! =)
  13. C

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    Huomenia. :) Olin täällä jo ihan innoissani (ja tuskissani) et joko mä pääsen sairaalaan puskee vauvan ulos! Heräsin 3.30 toispuoleiseen alaselkäkipuun mihin ei kylmägeeli auttanu ja mikä levis vaan oikeellekin ja sattui niin maan perkuleesti! Kipu oli niin kova et supistuksia en sen lomasta...
  14. C

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    Tällä hetkellä voipi olla iloinen että asuu yksin niin ei tuu loukattuu ketään (paitsi niitä jotka sattuu soittaa)..siis jatkuvasti oon v*ttuuntunu kaikkeen ja kaikkiin! Lisäks ei yhtään helpota oloa se että sain ma parkkisakon ku olin just pysähtyny tunnin sisällä 2 kertaa ja muistanu kiekon ja...
  15. C

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    Huomenia vaan! S-antulle onnea pienestä pojasta! Täällä vappu meni ihan hyvin, samoin vappupäivä kaivarissa ja sen jälkeen stressi laukaskin sen mun perussairauden aika pahaks ja oli ihan pakko lopettaa asunnon ajatteleminen kokonaan ja antaa periks ja mennä äiteelle evakkoon ku tää kämppä...
  16. C

    ~~~KESÄMASUT 2009 huhtikuussa~~~

    Hauskaa vappua! :flower: Itellä ei oo kyllä yhtään fiilistä juhlia, jos kävis ostaa nakkeja ja uusia perunoita vaan kaupasta ja illan kattois telkkaria. Ei oo kovin kiva olo ku mä nyt yhtäkkiä oonkin se paha tyyppi (ku en hyväksy sitä et äiti antoi taas veljelle anteeksi) eikä veli joka...
  17. C

    ~~~KESÄMASUT 2009 huhtikuussa~~~

    Oho, mansikkamaija saanu jo vauvan ja BV mahdollisesti hakemassa?! :O Ihanata tavallaan, pistää vaan ittensä kateelliseks ku ei enää millään jaksais tätä olotilaa..taas perussairaus iskeny päällensä (onneks ei kovin pahana) ja nukuttua ei oikee saa ja kyljet ja hartiat ihan jumissa. :S Samoin...
  18. C

    ~~~KESÄMASUT 2009 huhtikuussa~~~

    Tän ihanuuden on pakko olla levottomat jalat! INHOTTAVAN tuntuista!
  19. C

    Mitä töitä voi tehdä kotona?

    Kirjanpitäjä, tilintarkastaja :P
  20. C

    ~~~KESÄMASUT 2009 huhtikuussa~~~

    Onnea myös multa äippälomalle siirtyneille! :) Vähän kyllä käy kateeks, pakko myöntää! Itellä virallinen loma alkaa ens/myyny ison osan huonekaluista jo ja kolkkoo on..Sit ku selkäkään ei oikee antais istuu niin mitäs muutakaan sitä tekis kun menis toimistolle istuu ja tekee töitä! :D Harmittaa...

Yhteistyössä