Hakutulokset

  1. V

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Moikkeli kaikille :) Vieläkö mahtuu pinoon mukaan? Kolmatta odotellaan ja tyttö on matkalla maailmaan. Rv tänään 30+2 ja olokin on sen mukainen. Jalat huutaa hoosiannaa ja tuntuu että kunnon mammatukaritkaan ei enään auta. No loppusuoralla ollaan :) HYS:n olisi tarkoitus keretä...
  2. V

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    Moikka :) Ja terkut täältä laitokselta... Poika syntyi eilen, sunnuntaina 20.2.2011 klo 11.23 ja strategiset mitat olivat huimat 4275 g ja 53 cm!! Supparit alkoivat sunnuntai aamuna klo 04.30 ja klo 05 aloin jo kirjaamaan ylös niitä. Niitä tuli tasaisesti 4-6 min välein. Hälytettiin...
  3. V

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    Huomenta! Täälläkään missään synnärillä olla.... vielä heitti ikävän flunssan riesaksi, tuntuu että ei jaksa edes silmiään auki pitää :snotty: Toissa yönä olin varma että nyt päästään Hkäälle, mutta noup, 4 tuntia suppareita riitti ja sitten loppuivat kuin seinään. Eilen sitten siivosin...
  4. V

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    Moikka kaikille :) Ja niiiin paljon onnea kaikille vauvaantuneille :heart: Täällä olisi supistuksia vaikka muille jakaa ja vauva on porautunut aivan alas, on lämpöilyä, vilua, vihlontaa ja kaikkea mahdollista vanhan kansan mukaan synnytystä edeltäviä oireita.... mutta niin niitä oli...
  5. V

    *Helmikuun Hehkeät 2011, TAMMIKUU*

    Moikka :) Mulla oli siis todella paha närästys ja saamani lääkkeen myötä närästys loppui seinään, mahti homma! Lääkkeen nimi on OMEPRAZOL RATIOPHARM. Eli lekurille vain anomus vetämään ja hintakaan ei ollut paha, 28 tabua vähän yli 6 eur. Meillä oksutauti jatkuu ja jatkuu ja jatkuu...
  6. V

    *Helmikuun Hehkeät 2011, TAMMIKUU*

    Yötä kaikille! Tulipas sopiva hetki kirjoitella kuulumisia kun meidän 5 vee sai tarhasta ärhäkän vatsataudin joka alkoi nyt illalla klo 22. Eli täällä siskonpedillä olen tukena ja turvana... toivon vain ettei itseeni tarttuisi, on sen verran suppareita jotta vatsatauti tähän ei kuulosta...
  7. V

    *Helmikuun Hehkeät 2011, JOULUKUU*

    Moikka moi kaikille :) Onnea kaikille jo nyyttiinsä saaneille ja voimia pikkuisille :heart: :hug: kaikille joilla ollut surua elämässä... minun äiti on juuri äsken mennyt leikkaukseen kun löydettiin rintasyöpä 4 vkoa sitten. Varmasti kaikki menee hyvin mutta jännittää tämä kuitenkin...
  8. V

    *Helmikuun Hehkeät 2011, LOKAKUU*

    Moikka |O Moon kanssa kyl niiiiin väsy jotta morjens ja kaikki arvot pitäs olla kohillaan... liekö tämä vuodenaika sitten joka niin väskää : / Tulis vaikka lunta niin vähän kirkastuis :xmas: Sokerirasituksesta ja seurasta siellä... mulla on aika perjantaina 12.10. Mäntsälässä, joten jos...
  9. V

    *Helmikuun Hehkeät 2011, LOKAKUU*

    Moikka kaikille :wave: Ultrakuulumisia Kaikki hyvin, mittojen mukaan olisi 20+5 ja painoa 340 g... ja yllätys, yllätys meidän neiti saan pikkuveljen!! Vakuutus Aiotaan ottaa, jos saadaan... Esikoisella maksanut kyllä itsensä takaisin ekojen 2 vuoden aikana allergioiden yms takia...
  10. V

    ** Helmikuun Hehkeät 2011, syyskuu **

    Moikka Kaikille piiiiiitkästä aikaa =) Tää keskustelupalsta jotenki tässä muuttui ja en yksinkertaisesti päässyt tänne kirjautumaan töistä enkä kotoonta :confused: Mutta nyt tämä odotus palkittiin kun jälleen sitkeästi tänne vain kirjauduin ja tadaa, täällä ollaan :wave: Eli täällä nyt...
  11. V

    Helmikuun Hehkeät 2011, heinäkuu

    Hmmm.... oli tarkoitus laittaa tuohon =) mutta halataan nyt sitten :wave:
  12. V

    Helmikuun Hehkeät 2011, heinäkuu

    Miukkari toki saa kysyä :hug: Mekin asumme Mäntsälässä, Nummisissa.
  13. V

    Helmikuun Hehkeät 2011, heinäkuu

    Kitrus me oltiin esikoista odottaessa Hurghadassa ja tehtiin se päivän Luxor reissu. Olin silloin viikolla 8. Oltiin Magawish hotellissa joten syötiin vain hotelli alueella, kun en uskaltanut kaupungilla syödä, juurikin Faraon kirouksen takia.... Molemmat saatiin sitten auringonpistokset, mies...
  14. V

    Helmikuun Hehkeät 2011, heinäkuu

    Moikka kaikille =) Ja terveisiä ultrasta, kyllä siellä joku mennä heilusi kun neuvolantäti vähän "töni". Oli niin hermona taasen että sain ängettyä itseni käymään yksityisessä neuvolassa ylim ultrassa :ashamed: Jos nyt jaksaisin taas odotella 2 vkoa np ultraan.... Sairaalaan meiltä...
  15. V

    Helmikuun Hehkeät 2011, heinäkuu

    Moikka Jospas minäkin tänne uskaltuisin tulemaan. Ensinnäkin tömpsis :hug: olen todella pahoillani.... meillä kävi viime vuonna heinäkuussa ihan samalla tavalla. noin vkolla 9 neuvolan täti ei saanut kuulumaan mutta "näki" sykkeet näytöstä.... kun sitten np koitti niin ei siellä enää ketään...
  16. V

    Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    Heippa Mut voi poistaa listalta :'( Kävin sitten kuitenkin yksityisellä keskiviikkona kun halusin tietää....ei löytynyt sykettä ja kehitys oli loppunut rv 6+2 ja keskiviikkona oli 7+4. Tänään on sitten se tyhjennys lääkkeillä osastolla... Eli kävi samoin kuin heinäkuussa. Olo on...
  17. V

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Kiits Kardemummma, toi oli niiin super hyvää tietoa :heart: Olivia81 ollaan oltu kolmisen vuotta juomatta alkoholipitoisia juomia ja jonkin verran on tullut juotua alkoholittomia viinejä ja mielestäni ne on hyviä. Mutta niitä on muutamia, eli suosittelen menemään isompaan Alkoon niitä...
  18. V

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Ihanaa, että saa syödä kalaa jouluna =) äitx2: Hurghada I love it! Ollaan oltu 3 kertaa Magawish hotellissa, on vähän lähempänä keskustaa kuin Makadi Bay, mutta olen kuullut että se on myös todella viihtyisä hotelli. Voi että, tuli ihan ikävä sinne.... muistakaa käsidesi mukaan ;)...
  19. V

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Moikkis! Ja tervetuloa uudet ja ihanaa kuulla :heart: jumputus viestejä =) Meillä on miehen puolelta vanhemmat ja isovanhemmat elossa ja minun äitini sekä isän vanhemmat ovat elossa. Isä on kuollut ja äidin vanhemmat. Mutta sitten on noita eronneita ja uusiksi naimisiin menneitä, joten...
  20. V

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    :hug: sitä tarvitseville! Mulla oireet aikas samanmoiset, rinnat aristaa ja välillä etoo, melko vähän kuitenkin. Alavatsa aivan turvoksissa ja pisulla saa juosta. Ei mitään ihmeellistä siis. Meilläkin on noita nelijalkaisia, eli kaksi maatias kisua ja yksi Leonbergi tyttönen, juuri täytti...

Yhteistyössä