Hakutulokset

  1. N

    11-hoidot

    niinkun oletinki...veritesti oli nega..eli meillä hoidot jatkuu siiten keväällä vasta.. onnea muille :hug:
  2. N

    11-hoidot

    eipä onnistunu taaskaan..ei olis pitäny testailla sillo maanantaina :mad: mitä opimmekaan tästä..ei kannata testailla ajoissa,varsinkin jos joutuu piikittää pregnyliä piinaviikolla!! aijon mennä kyl veri testii vielä.. hoidot meillä jatkuu ehkäpä sitten keväällä kun rahaa on kasassa taas...
  3. N

    11-hoidot

    AdAstra: miten ne voi mokata tollein..kummiski labra väki kokeneita..saatko mitää korvaukseksi? MT79: onpas huonoja uutisia... :hug: joku puhui lääkkeellisestä pas:in nappi vaikutuksesta...mulla ei ainakaa vaikuttanu mitenkää vaik piti 3krt/pv ottaa pieni sininen nappi.. kahden alkion...
  4. N

    11-hoidot

    tää tyttö hätäili tänää ja pisutti tikkuu...no sehän näytti tosi tosi haamu plussaa,mutta epäilen että johtuupi pregnylistä vielä mitä pistin 2500 ke26.1...uus testi oikeena testipäivänä eli ke2.2.... tää ei oo kivaa ku ei tiedä kumpaa se on :kieh: mites muut piinailijat?
  5. N

    11-hoidot

    annuli: kysyin kans lääkäriltä että mix meilläki nyt vaa 3hedelmöittyi,ni se sano että johtuu kierrosta...tai niin sen ymmärsin... smirg: kyl on jännät paikat sulla..toivotaan parasta
  6. N

    11-hoidot

    tervetuloa uudet :wave: joku pv: lääkäri sano mulle että noista pregnylin pistoista siirron jälkeen saa jotakin hormonia! ihanan isoja saaliitaa saatte...mul aina ollu vaa n.7 mistä sitten hedelmöittynyt aina 5-6...nyttenki 6:sta 3hedelmöittyi vaan ja 2 siirettii ja 1meni roskii ku ei ollu...
  7. N

    11-hoidot

    kiitos milli päivityksestä! se alkikuoren avaus auttaa vissii sitä palleroa "kuoriutumaan",mutta lääkäri sano mulle että ei avauksella ole ollut mitää erikoista tehoa,että kiinittyis...toivottavasti ymmärsitte!laborantti tai mikä lie tekee kuoreen vähän isomman viillon... sain jopa nähdä oman...
  8. N

    11-hoidot

    onnea KAZ plussasta! selasin vaa pari sivuu taakse päin ku en muista mihin oon viimex jääny... punktio oli ja meni..siirto oli tänään ja 2palleroa kyydissä joille tehtii kuoren avaus tällä kertaa..testi on sit 2.2 onnea mizze piinailuun kanssa!
  9. N

    11-hoidot

    terve vaan kaikille! tulenpa nyt tähän pinoon ku vanhaa pinoa ei taida olla enään.. elikkä kolmas ivf alkoi ja punktio olisi 18 tai 19.1! tsemiä kaikille tasapuolisesti :hug:
  10. N

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    tulin toivottamaan rauhaisat joulut&uudet vuodet kaikille! :xmas:
  11. N

    Monennellako ivf:llä esikoinen?

    terve mansikkatyttö :wave: mulla alkaa 3.ivf ja siirtoja ollu yhteensä jo 5 muistaaxeni?!mulla ei näytä kiinnittyvän helposti!ja jokainen hoito kerta on ottanut henkisesti koville!rahat alkaa loppumaan pikku hiljaa,että en tiedä kerätäänkö sit rahaa vai lopetetaanko kokonaan! toivottavasti...
  12. N

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    heidh : sun kans samaa mieltä tosta että, sit tyyliin yks kerta ilman ehkäsyä ja raskaana jne. murr.. mä en vaan voi käsittää et miksi sellaset jotka ei halua niitä lapsia niin ne saa niitä tuosta vaan ja ihan vahingossa:/ sit me kaikki jotka oikeesti halutaan niin ei tai sit kauheen työn...
  13. N

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    täällähän on tapahtunut =) erityisen iso :hug: toiverikkaalle!! mulla suunnittelu 15.12 ja toimenpide menee sit johonki tammi-helmikuuhun.... virtsarakontulehduskin tuli...ja annettiin eka väärät lääkkeet! onko muilla kokemuksia?
  14. N

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    terhi harmi että noin kävi :hug: mollis jännä kun eri paikoissa sanotaa erilailla : / toiverikas hyvä saalis!! tsemiä edelleenki kaikille :heart:
  15. N

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    kiitos haleista! pidetää nyt hetken tauko ennen ku alotetaan 3.ivf! lääkäri epäili kanssa että olis ollut tosi aikanen k.meno ku vuoto alko noin aikasin! TERHI: mitä veri testi kerto?mullaki yleensä vuoto alkanu vasta ku puikot lopettanu ja lääkäri sano että lämpö johtui luultavasti...
  16. N

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    täällä on kaikki ohi jo! vuoto alko jo 13.10 ennen aikojaan puikkojen läpi vaikka aikasemmin niin ei ole käynyt!ja tämä vuoto on tosi runsasta ja ajattelin ma 18pv soittaa lääkäriin ja pyytää että ne tarkistaisi tilanteen,kun ei vuoto näin kauaa ole koskaan kestänyt ja näin runsaana...tuntuu...
  17. N

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    garfield: kokeilin "kortisonia" dexametason (muistaakseni) viimeks..eikä se kyllä auttanut mulla yhtään mitään.. terhi:mites sun piinailut menny? mulla ollu 36.9c nyt pari pv ja ihme kipuja oikeel puolella ja välil koko kohdun alueella menkkamaista tunnetta!lääkärissä sanovat että se voi olla...
  18. N

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    miippis :hug: eli sain kyytiin maanantaina 2 plastokystää(5pv ikäisiä) ja pakkaseen ei taida mennä mitään kun 3 oli vähän hitaampia..testi pv on 18.10...kaverit kuoriituu ja jää kii tänää jos jää...rinnatkin ollu kipeenä jo ennen irrotus piikkiä,ni ei voi niistäkää ennustaa :) !oikea munasarja...
  19. N

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    voi kaz pitkä :hug: sulle! mörkötys...onnea :heart: elikkä..punktiossa saatiin 11 joista 9 säästettiin,torstaina 5oli hedelmöittynyt ja pe kaikki 5 oli jakautunut,mutta 2 oli vähän heikompaa!mikäli pikku kaverit jaksaa maanantaihin,niin siirto on silloin eli 4.10!
  20. N

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    extra ultra käyty..punktio on nyt ke 29.9 ja siirto joko pe tai ma!

Yhteistyössä