Hakutulokset

  1. N

    Joulutähdet 2005 joulukuussa <3 2008

    HYVÄÄ JA RAUHALLISTA JOULUA KAIKILLE !!!! t. nasuliino & Jone :xmas:
  2. N

    ***Joulutähdet 2005 Kesäkuussa***

    Heissan ! Ihan aluksi; Hurjan paljon onnea Kattinkalle pienistä prinsessoista !!!!!!!! :flower: :heart: Tanskulle myös onnittelut ajokortista !!!!!!!!!!!! Kuusikon äiti, tässähän tämä, päivä kerrallaan. Kyllä mieli on vieläkin katkera, mutta vähemmän. Nyt tunteet palasi taas pintaan...
  3. N

    ***Joulutähdet 2005 Kesäkuussa***

    Kuusikon äidille halauksia !!!!!!!!!! :hug: :hug: :hug: Tunne on kamala.... En osaa muuta lohduttavaa sanoa, kuin voimia ja läheisten tukea. :ashamed:
  4. N

    ***JOULUTÄHDET`05 huhtikuussa***

    Pitkästä aikaa.... :ashamed: Olen satunnaisesti käynyt lukemassa kirjoituksianne, mutten ole jaksanut itse mitään kirjoittaa. Eli, hengissä ollaan, eipä sen kummempaa. Töissä käyty jo pitkään, mikä taisikin olla yksi pelastava tekijä, sai muutakin ajateltavaa. Eipä silti, omasta mielestäni...
  5. N

    Joulutähdet 2005 helmikuussa

    Heips ! Maanantaina 25.2, klo 10.50 (rv 20+2) rakkaasta tyttärestämme Tiia Johannasta tuli enkelivauva. Hänen pieni, urhoollinen sydämensä taisteli viimeiseen asti, mutta olosuhteet olivat hänen eloaan vastaan. Kohdussani oli vakava tulehdus, mikä esti pientä taistelijaamme selviytymästä. Hän...
  6. N

    Joulutähdet 2005 helmikuussa

    Hei ! Kuulumisia taasen kirjoittelen. Eli masuasukki on vielä siellä missä pitääkin. Mutta verenvuoto on jatkunut, vähemmän tosin. Lääkäri kehoitti tarkkailemaan kolmea asiaa; verenvuotoa, kipuja sekä vauvelin liikahduksia (plumsahduksia). Viikon verran olen ollut aivan vainoharhainen...
  7. N

    Joulutähdet 2005 helmikuussa

    Heissan !! Ajattelin tännekkin purkaa kurjaa oloani.... :'( :ashamed: Olin pari viikkoa sitten NKL osastolla viisi päivää verenvuodon takia, pääsin kuitenkin pois. Kaikki näytti suht hyvältä. Kävin sitten eilen päivystyksessä lääkärin lähetteen turvin, koska verenvuoto ei ole lakannut...
  8. N

    JOULUTÄHDET 2005 tammikuussa

    OIKEIN HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2008 täältäkin !!!!!! Itse olen aika raato, tai ainakin lähellä sellaista. Ei ollut Jonen odotusaika tällaista, ehei. Nyt on ollut pahoinvoinnit (ja kunnon), selkäsäryt, yms. Plääh !!!!!!! Töistäkin olen joutunut ottamaan sairaslomaa, onneksi esimies on...
  9. N

    Jouluntähdet -05- joulukuun läjä

    Terveisiä täältä töistä !!! Hetkeksi pääsin koneelle, joten tässä kuulumisia. Eli masuasukki on nyt viikoilla 10. Ja mikä tässä on ihmeellisintä, hä on ns. 100% luomuvauva. Oudoksuttaa, kun Jonen kanssa mentiin lääketieteen kanssa aivan loppuun asti. Mutta ihan riemumielin otetaan tulokas...
  10. N

    JOULUTÄHDET -05- MARRASKUUN KASAAN

    Tulin tännekkin kertomaan... Tosin vielä vasta "suht" aluillaan, että pikkasen olen vielä varovainen. Eli; Onnellinen masuasukin omistaja !!!!!!!!!!!1 =)
  11. N

    JOULUTÄHDET -05 LOKAKUUN PINOON

    Tulin minäkin välillä kertomaan kuulumisista.... Elämä on nykyään niin hektistä, harvemmin (ikävä kyllä) ehtii lukemaan kirjoituksianne. Ja sitten kun olisi aikaa, ei vain jaksa. Kaikkea on sattunut ja tapahtunut sitten edellisen käyntini. Tosissaan sain vakkari paikan vanhasta työpaikastani...
  12. N

    ***JOULUTÄHDET 2005*** ELOKUU

    Hmm, osaankohan kirjoittaa tänne "uusille" sivuille.... Katsotaan... Nyt oli hyvä hetki kirjoittaa, kun olen iltavuorossa, ja sopivasti pienehkö tauko. Kiitos ja halaus kaikille kaivanneille. + tietysti muillekkin. Mitäpä meille, mistäköhän aloittaisi ? No ainakin olen ollut töissä koko...
  13. N

    Joulutähdet 05 toukokuussa

    Hei vaan taas ! Pikaseen pääsin ilmoittautumaan palstalle. Olen iltavuorossa, ja nyt tuli hyvä hetki hieman kirjoitella..... Koivunkäpy; Itsekkin ajattelin ilmoittaa sille rappuhaukalle, että miettisi omaa asumismuotoon pikkasen tarkemmin. Ärsyy !!!! Peppi85; Viime vuonna me käytiin...
  14. N

    Joulutähdet 05 toukokuussa

    Heips kaikille :wave: Oli sellainen hetki, että pääsin tännekkin kirjoittelemaan. Luen satunnaisesti kuulumisianne, mutten sitten (jostain kumman syystä) ehdi kirjoittaa mitään. Jaa, mistäpä sitä aloittaisi ?!? Töitä teen vieläkin, onneksi puolikkaana. Jää tuota omaakin aikaa hyvin...
  15. N

    JOULUTÄHDET -05 helmikuussa

    Päiviä kaikille !!!! :wave: Käytiin pojun kanssa ulkoilemassa, kun on niin ihana ilma. Hä sai kävellä ihan itse, nykyään ei meinaa enää saadakkaan rattaisiin. "Minä itse !" Ja jos ei saa, mikä huuto.... :whistle: Olen nyt viikon kotona, kun tuli tehtyä viime viikko töitä. Itseasiassa meen...
  16. N

    JOULUTÄHDET -05 helmikuussa

    Heips pitkästä aikaa !!!!! :wave: :wave: :wave: Ajattelin kuulumisia tulla kertoilemaan, olette kuitenkin enemmän tai vähemmän mielessä. Lueskelen aina silloin tällöin myös palstalla + yhteisössä. Jonekin sitten oli siellä leikkauksessa. Ihan hirveä päivä, äidille.... :ashamed: Teki...
  17. N

    Suru...

    :hug: :'( :hug: :heart:
  18. N

    Bulagaria Nessebar

    Jep, Helsingistä lähdetään. Ja aika pimennossa oon kyseisen paikan suhteen. Mitä nyt olen lukenut täältä ja matkatoimistojen sivuilta. Odottavalla kannalla ollaan... Eniten tietty jännään sitä, ett miten poika tuolloin pärjäilee (=vilkkaus, jne.). No, sinne on vielä aikaa. Mistäs itse lähdette ?
  19. N

    Varovasti kyselen

    Heips ! Itse jouduin käymään kaikki mahdolliset (ja mahdottomat) testit, ennenkuin selvisi etten ovuloi. Mutta muistaakseni en kyllä kokenut mitään "oireitakaan". Kaikki muu oli ihan normaalia, etten kyllä olis osannu edes aavistaa. Toisaalta ihan hyvä, että kävin. Tiedä kuinka kauan olisi...
  20. N

    Bulagaria Nessebar

    Jippiii !! Muitakin lähdössä Nessebar:iin !?!?!? Meidän perhe lähtee sinne 6.9. Jännittää jo tosi paljon. Eipä sitä aikasemmin olekkaan lapsen kanssa matkustellut ulkomailla (5,5kk). Avoimin mielin vaan matkaan. Ja iso kiitos ap:lle vastanneille, tullu tosi paljon hyviä vinkkejä !!!! :flower:

Yhteistyössä