Hakutulokset

  1. tintsu-86

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Yaya se on kyllä varmasti tympeää, jos joutuu odottelemaan. Olisko sulla kumpi tapa toiveissa?
  2. tintsu-86

    Pk-seudun odottajat, LA talvella/alkukeväästä 2016

    emmaemilia, hyvä ajatus! Mä nakkaan sulle viestiä! :)
  3. tintsu-86

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Heippa kaikille, On kurja kuulla kuinka paljon työt kuormittaa montaa. :/ Mulla se on aikalailla päiväkohtaista miten paljon kuormittaa henkisesti, tällä hetkellä on todella paljon töitä. Mutta helpottaa hirveän paljon mua ainakin, kun rakastan mun duunia ihan todella paljon. Meillä oli eilen...
  4. tintsu-86

    Pk-seudun odottajat, LA talvella/alkukeväästä 2016

    Me taidetaankin olla kahdessa samassa ketjussa kirjottelemassa Lili85 :)
  5. tintsu-86

    Pk-seudun odottajat, LA talvella/alkukeväästä 2016

    Minäkin ilmottaudun tänne! Espoolainen 28-vuotias kahden lapsen äiti, kolmas tulossa samoihin aikoihin kuin Lili85:lla. :)
  6. tintsu-86

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Onnittelut pygmille ultrakuulumisista! Mä en osaa vielä jännittää nt-ultraa, edellisellä oli turvotusta 3,4mm ja menimme istukkabiopsiaan. Eikä niin mitään kromosomipoikkeavuuksia. Sydänvikaa epäilivät seuraavaksi, esikoisella on synnynnäinen, mutta eipä sitäkään sitten ollut. Eli ihan täysin...
  7. tintsu-86

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Heippa kaikille. Uskaltaudun mukaan, tänään käytiin varhaisultrassa ja sydän sykki vimmatusti masutyypillä. Vastasi viikkoja 8+0 eli jonnekin maaliskuun lopulle menee laskettuaika ilmeisesti. Espoosta ollaan, tämä masutyyppi on kolmas lapsi. Aikaisemmat -09 ja -11. Veikkaan synnytyssairaalaksi...
  8. tintsu-86

    **Kesäkuun kullanmurut 2011** HUHTIKUUSSA

    Iltaa, lähinnä merkkausta :) Mäkin oon niin paljon enempi tuolla kerholla, että melkeen hävettää :o
  9. tintsu-86

    **Kesäkuun kullanmurut 2011** HUHTIKUUSSA

    Heijssan! Mäpä tännekin kirjottelen...kerhossa vaan pulissu taas. turvotusta ei oo vielä, ainakaan mitenkään mainittavasti, sormukset on vielä väljät :) Mutta mulla kävikin tässä sillai et jätin vähän hiilareita vähemmälle, eli käytännössä jätin välipalaleivät melkein kokonaan pois ja otin...
  10. tintsu-86

    **Kesäkuun kullanmurut 2011** HUHTIKUUSSA

    Hello tänne keskustelunkin puolelle :) Osasto-aika ei kyllä jännitä, melkeen minäkin sitä odotan vaikka toki esikkoa tulee kova ikävä, mut olen ajatellut niin et jos saan levättyä ja paranemisen sektiosta hyvään malliin osastolla, tulee sairaalasta edes vähän pirteempi ja parempi kuntoinen...
  11. tintsu-86

    **Kesäkuun kullanmurut 2011** HUHTIKUUSSA

    Heippatihei! JA PÖÖH. Mulla meni eilen tää selain ihan sekasin kaksplussan-sivun kanssa ja eipä mun tekstikään täällä siis eiliseltä illalta näy :( Byhyy. Mutta siis, hääpäivä sujui ihanasti ja kaikki reilassa :) Huomenna poksutaan ja tänään ei oo kyllä toistaseksi mitään erikoista...
  12. tintsu-86

    **Kesäkuun kullanmurut 2011** HUHTIKUUSSA

    Moip! Kauhia ku te kerkiitte kirjottaa :) Mä vielä oon niin huonosti täällä ollu, kerhossa vaan, mut kyllä sekin korjaantuu :) Oliko ärsyttäviä aprillipiloja kenenkään kohdalla? Mulla ei luojan kiitos ollut. Tinsku lenkkeilystä kyseli tuolla, mä en kans oo vähentänyt aikaa/määrää, mut...
  13. tintsu-86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Moikka! Harhikselle ja perheelle onnea! Ja pikkuiselle pojalle tsemppiä, hienoa että voi hyvin :) Mäkin tuolla kerhossa olen kurkkinut nyt, tännekin pitäs taas vilkasta enempi :)
  14. tintsu-86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Iltaa! Olipas ihana päivä, Porvoon Vanhakaupunki on kyllä kaunis :) Tosin rottinkisänky sai jäädä sinne, olikin jotenkin TODELLA "nuhruinen" ja huonossa kunnossa, buu :o Esikoinen vilkutteli Aaltosen Remun talolle ja huuteli "Tuolla asuu rokkiäijä!" :D Hahaah. tamago se on kiva jos onnistuu...
  15. tintsu-86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Iltaa! zannuli ehkä törmätään :) kummeista eli ollaan kysytty jo sylikummia ja hän suostui. Kaksi on vielä kysymättä, varmaan tässä kevään kuluessa pyydetään. Me ollaan päätetty ettei omia sisaruksia pyydetä, ovat lasten elämässä muutenkin tärkeinä henkilöinä, enoina ja setinä (tätejä ei...
  16. tintsu-86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Tamago JEE!Ilmeisesti Espoosta kun Jorviin menossa? :) Sinnepä minäkin sitten, ja tervetuloa muutenkin, kiva saada lisää "jorvilaisia" tänne. Jessi Kiitos, kiva kun perustit kerhon, mäkin laitoin pyyntöä tulee :)
  17. tintsu-86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    mmilia joo, mä sanon sitä jyrähtelyksi, esikoinen teki kanssa samaa. Mä en yhtään tiiä mitä se siellä tekee, jotenkin hassusti vääntelee x)
  18. tintsu-86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Haha, voi tsiisus, pitipä tulla tänne oikeen nauramaan; Nyt sitten valuu munkin tissit maitoa. Hitto kun repesin äsken sohvalla, tissejä kutitti ja kun oli mustat liivit niin huomasin heti et jotain niissä on. Meni oikeen hetki tutkiskellessa tilannetta ja mies siihen sitten tokas "Sulla tulee...
  19. tintsu-86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Heipparallaa!! Pitipäs oikeen kunnolla kommentoida, mut nyt kun pitäs kirjottaa niin mitä mä muistan...joopajoo x) Esikoisen hoidosta synnytyksen aikaan...menee varmaan mun äitille poitsu, pääsevät sit siitä niin kätevästi miehen kanssa kotio, mä kun sitten kaksin jään vauvan kanssa...
  20. tintsu-86

    ** Kesäkuun kullanmurut 2011 ** MAALISKUUSSA

    Hello! Tais se tinsku kysellä vauvakutsuista? Mä olen järkkäilly esikoisen kummitädille ja meillä oli aivan mielettömän kivaa. Herkuteltiin KAIKELLA hyvällä, sit oli vaipanvaihto kisa, eli kuka vaihtaa semmoselle Baby Born-nukelle nopeiten vaipan ja sitten tietenkin syntymäpäivän arvaus (ja...

Yhteistyössä