Hakutulokset

  1. L

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Munkin puolesta onnittelut Tillulle!:flower: On joka kerta yhtä upeaa, kun joku onnistuu! :) Nyppy Onko sun vuotojen syytä arvioitu? Yhtenä vaihtoehtonahan saattaa olla se, että istukka on "majoittautunut" kohdunsuun eteen ja vuoto tulee siitä. Itelläni oli istukka alhaalla edessä ja...
  2. L

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Ihan ensimmäiseksi: Nyppy! Isot onnittelut. Se tunne, kun näkee "mittarissa" noi sanat, on aivan käsittämätön. Mä en ainakaan meinannut uskoa sitä. Samalla sitä halkeaa onnesta ja samalla tulee kuvioon aivan uudenlainen huoli. Mä en ainakaan koko raskausaikana päässyt eroon huolesta, vaan...
  3. L

    Talven 2011-2012 aikana lapsettomuushoidoista plussanneet

    Tulin tänne vierailevaksi tyypiksi vain toivottamaan kanssapiinajalleni Dreamerille suuret onnittelut plussaamisesta! :flower:
  4. L

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Idyllille isot onnittelut plussasta! :flower: Raskauden alkuviikot on niin superjännittäviä! Ja kaikille muille tasapuolisesti kärsivällisyyttä odotuksen odotteluun ja iloista muuta elämää ! :hug:
  5. L

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    :hug: Nyppy Mutta kuten Idylli totesi: kuuluuko sen näkyä jo noin aikaisin? Itse testasin vasta pp16. Ja idyllille tsempit, että arki on vienyt mukanaan. :)
  6. L

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Nyppy Olo on ollut ihan okei. Vaikea vieläkin olla jännittämättä ja vaan nauttia. Hyväksyn kuitenkin itsessäni sen, etten siihen täysin pysty ja opin elämään sen kanssa jotenkin. Aina ennen olin tuntenut oireita, ennen testin tekoa, kuten palelua, "varmaa oloa" et nyt on tärpännyt...
  7. L

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Oi Nyppy! Täällä elän jännityksessä mukana. Ja siis mulla ei ollut MITÄÄN oireita, muuta kuin testin plussa. Palleroisille:hug:! Pinkku ja Idylli Niin tuttua tuokin: ite nimitin sitä pakkoseksiksi. No niin, tules tänne kultarakas...joo-tunnelma katossa. Joskus tästä on seurannut jopa täysi...
  8. L

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Tulin huhuilemaan kaukaa menneisyydestä. Silloin kun ketjua aloiteltiin alkusyksystä, olin aktiivikirjoittaja. Mulle tehtiin silloin eka IVF tuoresiirto, joka sitten onnistui. Huomasin itseni tuossa listassa ja näitä "todennäköisyys"/toivon ylläpito -listoja itsekin kymmeniä netistä selanneena...
  9. L

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Ihana kiitos Pinkku ja Nyppy! Täällähän mä vieläkin pyörin ja seurailen tilanteita. Pinkku elää jännittäviä päiviä! Nyppy Joo, sun hyperi olikin aika "tasokkaampi" kun mun, joten en mäkään usko, et mikään pistos tossa solumäärässä olisi auttanut estämään hyperiä. ;) Tillu En tiedä...
  10. L

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Lumileopardi täällä piiiitkästä aikaa. Taukoon on syynä onnistunut ensimmäinen IVF tuoresiirto. Eli nyt ollaan jo viikolla 14 ja niskaturvotusultra onnistuneesti takana. Ei enää montaa jännitettävää päivää edessä….hih. :whistle:(Olen ollut aivan täysin pakokauhun ja hysteria rajamailla nämä...
  11. L

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Oli ihan pakko kirjoittaa, koska oon täällä jännittänyt Rowan sun hoitoja ja isot pahoittelut tästä pettymyksetä. :hug: Eihän meillä ole sanoja näihin tilanteisiin, mutta voit olla varma, että me olemme kaikki olleet samassa tilanteessa monesti. Eli vaikka se ei tuskaa poistakaan, tiedät, ettet...
  12. L

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Mulla oli eilen punktio, eikä ollu edes hirvittävän kauheata. 12 munarakkulaa! Eilen tuli oksu, kun pääsin kotiin. Ilta lepäilyä, ei sattunut muuta kuin liikkuessa. Kauhea suolanhimo oli koko ajan ja nyt kaduttaa, kun vetelin kaikkea suolaista ihan liikaa. Tänään olo on ollut tukalampi nyt...
  13. L

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Nonna Harmi! Toivottavasti munissaalis vielä kasvaa. Mä täällä sekona ajattelen jo omista muniksistani, että oi ei, mulla on niitä jo liikaa, et tulee huonoa laatua. : / Dreamer Tsempit odotteluun ja onnittelut punktiosta selviytymisestä! Katjuska Toivottavasti mäkin olen ensi viikolla jo...
  14. L

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Mua jännittää kamalasti. Olin torstaina 2. ultrassa (IVF-hoito) ja oli isoja folleja ja paljon. Sain jotain outoa lääkettä (Dekapeptyl), joka kuulemma myös irroittaa follikkelit ja jotenkin estää hyperiä. No, tänään on kyllä ollut aika pösähtävä olo ja jännittää, et jos tästä tuleekin...
  15. L

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Meinas unohtuu. Tsemppiä krisuli odotteluun (ei noi oireet ainakaan musta kuulosta huolestuttavilta) ja Tillu kyytiläisestä! :flower:
  16. L

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Täällä käyty tänään ultrassa ja kyllä oli kasvua tapahtunut, ehkä vähän liiaksikin. Punktio onkin sitten nyt lauantaina! Eli kasvattelua oli 8 päivää. Tänään pistän jonkun Dekapeptyl-nimisen ruiskeen(irroitusta varten ja hyperiä hillitsemään) ja vasta ennen punktiota pregnylin. On tää vaan...
  17. L

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Tillulle tsemppaukset! Mä tulen n. viikon jäljessä eli arvioitu punktio on ensi maanantaina. Nyt juilii aika ikävästi munasarjoja ja kohta pitäis taas tuikata pari piikkiä nahkaan. On tosi hienoa, et ootte saanut muniksia ja ne on vielä hedelmöittyneetkin!
  18. L

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Minä täällä taas. Huomasin yhden oudon oireen: mun ei tee ollenkaan mieli kahvia! Yleensä kun tulen töistä, keitän kupposet ja "Oi, se maistuu hyvälle!". Mut nyt yritin palkita itseni reippaasta pistosurakasta keittämällä kahvit ja ei mee alas. :confused:
  19. L

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    On tää hienoa, et meillä on tällainen keskustelupaikka, jossa voidaan jakaa fiiliksiä! Mä olin tänään kontrolliultrassa ja löytyi 16 follia. Oon pistänyt 150IU Puregonia nyt 5 pvä. Tänään sit Orgalutra mukaan ja taas torstaina tarkastukseen. Epäilty punktio olis maanantaina...iiks. Oli hassua...
  20. L

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Nonna Oi...harmillista! Mutta hyvä, että oot nyt jo hoidossa. Voimia kaikenlaisiin lisähaasteisiin! Amor Mulla toi koko salkku(sisältäen Puregonin) möllöttää tossa keittiön pöydällä. Pistin äsken toisen piikin ja kylllä se mullakin kihelmöi siellä ihon alla. Mulla oireena outoa väsymystä...

Yhteistyössä