Hakutulokset

  1. jeylona

    ls-ilmotus joku ihmeen muoti-ilmiö?

    Tuntuu pikkuhiljaa siltä, että ainakin palstalaisille lastensuojeluilmotuksen teko on nykyään kovinta huutoa oleva muoti-ilmiö ja vähintäänkin kansalaisvelvollisuus. Et ole palstamamma etkä mikään jos et ainakin yhtä naapuria tai tuttavaperhettä kyylää 24/7 ja uhkaile ls-ilmolla kun heidän...
  2. jeylona

    Kaikki keinot käytetty, onko ls-ilmoitus ainut vaihtoehto?

    Miksköhän meitä ei otettu muksuna huostaan..? ei pikkuveljen kanssa saatu ruokaa kellontarkasti, joskus jopa jäi lämminruoka väliin ja viiletettiin voileipien voimalla, ja meille jopa huudettiin (hui kauhistus)! niin, ja ainakin mun mielestä pikkuveli oli hirvee lapsi!
  3. jeylona

    Kaikki keinot käytetty, onko ls-ilmoitus ainut vaihtoehto?

    Mikä tässä oli sellasta että vaatii ls-ilmotuksen tekoo? Lapsi on hirveä? Voisitko vähän tarkentaa...
  4. jeylona

    Kauanko miehesi katselisi sinua jos olisit tuloton?

    Kunnes sokeus yllättäis tai kuolema korjais
  5. jeylona

    Te lotraajat olette yksi syy vuokrien korotuksiin!!!!

    Mjaah, no onhan ongelma se tämäkin. Niinkun sekin, että meijän taloyhtiössä jätemaksuja nostetaan taas, kun ihmiset ei viitsi lajitella... Joka pirun kuukausi tulee ylimäärästä laskua kun biojätteet, kartongit ja pahvit on kaikki sekasin energiajätteessä vaikka omatkin loorat löytyis. Ite...
  6. jeylona

    meillä on tyttö hoikka, mutta ei mun mielestä silti alipainoinen, silti koulussa koulukuraattori

    Itse olin lapsena aina hieman alipainoinen, ja todella söin aivan mielettömiä määriä ruokaa, koskaan en edes ollut ajatellut laihdutusta. Hyvä aineenvaihdunta vissiin. No ylä-asteen terkkahan sitten keksi että olen syömishäiriöinen ja otti yhteyttä mm. kuraattoriin ja vanhempiin. Hänen...
  7. jeylona

    Tylsä aamupäivä.. Laiska aamupäivä ja öö... saamattomuutta ilmassa :D

    Jooh, tiskikoneen laitoin päälle (se oli täytetty jo eilen valmiiks), annoin koiralle ruuan ja siirsin lehtipinon olkkarin sohvalta keräyslootaan. Siinä mun aamun aikaansaannokset :D Ja kahvia tietty keittäny, ja palstaillut! Rankkoja nää maanantai aamut :whistle:
  8. jeylona

    sunnuntai rv pino ja fiilikset

    38+5 Sais tulla jo pihalle... Uuvuttaa jo ajatuskin että menis laskettuun aikaan, saati sitten yli. Väsyttää ja on nälkä ihan koko ajan.
  9. jeylona

    Millä saan miehen ymmärtämään, että jos rahaa ei ole, niin sit sitä ei V*TTU ole?!

    Ei sitä asuntoa sentäs ihan ensimmäiseksi ulosmitata. Onneksi! Ihan maksusuunnitelman voi tehdä ulosoton kanssa tai sitten otetaan palkasta ja veronpalautuksista. Varsinkin kun talo puoliks sun nimissä. Koita rauhottua ja selkeyttää tilanne ja saada miehes ymmärtämään että se tarvii...
  10. jeylona

    Taaperot on NIIN söpöjä, kun ne nukkuu peppu pystyssä <3

    On mun mielestä, mä miellän taaperot sen ikäsiks että ne osaa jo kävellä, eli "taapertaa" :D Sitä pienemmät on sit vauvoja
  11. jeylona

    jos ostatte kaupasta herkkuja niin ...(vastatkaa:)

    Omat, koska tykätään ihan erilaisista karkeista, sipseistä ja jätskeistä. Sit vaihdellaan esim. karkkipusseista pahoja toisen parempiin karkkeihin. Ollaan tosiaan niin lapsellisia, ja jos jostain syystä ostetaan vaan yks pussi sipsiä, karkkia tms niin laitetaan ne molemmille omiin kippoihin...
  12. jeylona

    annatteko miehellenne kotiintulo aikaa jos menee jonnekkin?

    En todellakaan. Mies kyllä yleensä ite ilmottelee noin ajan koska kotiutuu, siis tuleeko illalla, yöllä vai aamulla :D Ja tää riittää mulle. Miehellä on äiti ihan omasta takaa, mun ei tartte kolmekymppiselle sellaseks ruveta
  13. jeylona

    Kertokaa itsestänne jotain outoa.

    Ai niin ja nukkumaan mennessä heiluttelen jalketeriä ennen nukahtamista noin viiden minuutin ajan. Kulutan siis näin päivän viimisetkin energiat ja uskon saavani unta siten paremmin :)
  14. jeylona

    Kertokaa itsestänne jotain outoa.

    -Pienenä mulla oli noin 20 pehmolelua unileluina sängyssä. Niitä piti "kierrättää" niin ettei yksikään lelu joutunut olemaan jalkopäässä kahta yötä peräkkäin. Hyvä kun sänkyyn itse mahduin mutta kaikkien lelujen piti olla aseteltuna nätisti mun ympärille ja niitä leluja jotka yöllä putos...
  15. jeylona

    Mitä olette mieltä yksinhuoltajista?

    Samaa kuin kaikista muista...? :O Vähän laaja kategoria tuo yksinhuoltajat..
  16. jeylona

    Oletko kiinnostunut näistä Suomeen viimevuosina rantautuneista tansseista?

    Tankotanssi kurssille piti lähteä, mutta sitten tulin raskaaksi, joten ensi vuoden kursseja odotellessa... Burleski myöskin kiinnostais ja zumbaa on tullut kokeiltua muttei tuo nyt niin ihmeellistä ollut. Hoop dance kuulostaa hauskalta ja tehokkaalta :)
  17. jeylona

    en ymmärrä kaverini järjenjuoksua..

    Musta kuulostaa ihan järkeenkäypältä. Jossei itse ole vahtimassa vaan esim. tupakalla, vessassa, pyykkikonetta laittamassa tms. niin parempi katsoa kuin katua ja laittaa se muksu siksi aikaa sinne leikkikehään jonne koira ei pääse ja jossa ei itseään voi muutenkaan satuttaa. Miks ihmeessä...
  18. jeylona

    Meneekö vielä monta päivää vai syntyykö lähiaikoina ???

    rv 38+2 täällä menossa ja lähtö saattaa olla hyvinki lähellä. Niin, tai sit ei :D Eihän sitä voi koskaan tietää muutenkun että kyllä sen sieltä pihalle tulee. Viime yönä neljä todella kivuliasta supistusta tunnissa ja aamulla pieni verinen viiva alushousuissa (limatulppaa alkaa tulla?)...
  19. jeylona

    Rahat ei riitä

    Et maksa sen toisen auton kuluja enää senttiäkään. jos on miehen nimissä niin laitat miehen maksamaan
  20. jeylona

    Vitun horot! Tekopyhiä olette kaikkia! PRKL!

    Eiköhän tässä oo kyse alottajan huonosta asenteesta ja itsetunnosta eikä varsinaisesti pieni munasuudesta. Jos yhen lopahtaneen suhteen perusteella tulee palstalle itkemään, että "vitun horot" niin kannattaa kyllä katsoa peiliin ennen seuraavan suhteen alotusta.

Yhteistyössä