Hakutulokset

  1. S

    Alkuraskaus ja huimaus

    Kyllä varmaan mut ajattelin vain kysellä kokemuksia ennen ekaa neuvolakäyntiä :)
  2. S

    Voisiko tämä olla haamuplussa?

    Plussa se on. Onnea!! :)
  3. S

    Alkuraskaus ja huimaus

    Elikäs eilen plussasin ja viikot on noin 5-6 Ennestään kaksi lasta, kuopus piakkoin 7 vuotta joten viime raskaudesta aikaa. Esikoisesta oli tätä huimausta mutten muista jotta ois ollut näin paljon. Jos nousen esim. sängystä niin sillee humpsahtaa tai heittää päässä hetken, ei pyörrytä. Lähinnä...
  4. S

    Kysymys persujen äänestäjille ja vain heille

    En mä voi sanoa onko se nauttimista mut ylpeänä myönnän antavani perussuomalaisille äänen ????
  5. S

    Pariskunnista joka kolmas jakaa yhteiset menot tasan puoliksi

    Omat tilit mut silti yhteiset rahat ja täydet käyttöoikeudet toistemme tileille :)
  6. S

    Vaihtelua esileikkiin?

    Meillä joskus mennään itse asiaan ilman esileikkejä, kyllä mä kostun jo siitä kun tietää, että mieheltä saa kohta rakkautta, kemiat kun natsaa niin ei aina tartte tuntitolkulla hipelöidä ja nuoleskella, riittää kun molemmat on oikeassa virittyneessä tilassa ;)
  7. S

    5kk vauvan levottomat yöt, onko mitään tehtävissä?

    Anna lapsen hyöriä, voi mennä pahitteena jos tutin laittaa "varalta". Sitten jos oikeasti heräilee niin sitten vasta tutti =)
  8. S

    HOI Jännitysniskasta kärsivät oireita pinoon!

    Nyt on pakko sanoo et mulla on hartiajumit pahana ja kipu alkaa niskasta leviten harteisiin ja päänsäryksi. Melkein kaikki oireet on mitä ootte maininnu mut mulle diagnosoitiin niskamigreeni, mikä on yhteydessä päämigreeniin mut eniten kipu tuntuu niskassa ja päässä. Kokeilkaapa kysellä...
  9. S

    Perusteluja kaipaisin; miksei lapsen kaverit saa tulla teille?

    Meille saa tulla ja myös tyttäreni saa käydä kylässä, toinen lapsi ei ole edes eskarissa vielä joten ei oo niin kavereita kertynyt. Sääntöjä meillä on se et vierailut tapahtuu kerta viikkoon, ja toisella viikolla toisin päin. Poikkeuksia on et joskus parikin kertaa viikossa mut eniten ajattelen...
  10. S

    Paniikkikohtausko?

    Kuulostaa paniikkikohtaukselta. Mä reagoin sykkeen nousulla, tärinällä, huimauksella ja kylmällä hiellä, pyörrytyksen tunteella ja lopuksi oksennan, ilman oksentamista harvoin mun kohtaus menee ohi. Mee lääkäriin niin saat täsmälääkkeet, lekuri en ite oo mut tutulta kuulostaa. Jääkö kohtauksen...
  11. S

    8v. lapsen viikkoraha 5e. paljonko muilla samanikäisillä?

    Meillä annetaan aina kun tarvii, kätevää ja riippuen tietty mihin rahaa vailla, toinen tokka luokalla ja toinen 5 vee, joskus enemmän ja joskus vähemmän, ei viikkorahaa kuitenkaan. Ja tekevät kotitöitä vaihtelevasti innostuksen mukaan :D
  12. S

    Toiminko vanhempana väärin & liian ankarasti?

    No jos on kielletty menemästä ulos kun vielä noin pienet lapset niin luulis sen verran vanhempana olevan otetta lapsiin ettei päästä sinne ulos jos kerran on kielletty. Sehän on jo periksi antamista kun antaa mennä vain ja vielä kiristyksen kanssa.
  13. S

    Millaiset peliajat teillä on ala-asteikäisillä?

    Meidän 5 veellä ja 7 veellä on omat tabletit ja saavat pelata niin paljon kuin haluavat. Ihan sen takia kun ulkoilevat monta tuntia päivässä, nyt kesälläkin ovat melkein asuneet pihalla. Välillä tulevat sisälle pelailee tai katselee piirrettyjä. Mä en jotenki jaksa ressata ja höösätä noiden...
  14. S

    Kenen vastuu puuttua? (Anorektinen tyttö salilla)

    Kyllä hyvin usein ylipainokin voi olla psyykkinen sairaus, ei pelkästään anoreksia.
  15. S

    miten voi vanhemmat polttaa lastensa äärellä??

    Poltan mut mahollisimman kaukana aina lapsista.
  16. S

    Miksi useiden ihmisten täytyy olla niin "joko tai"?

    Mää oon väsy tai multa meni yli :D
  17. S

    Tekeekö mielesi ikinä sanoa rumasti jollekulle palstalla?

    Ei niin kovasti mut kyl mä asioista keskustella voin aika suorasukaisesti. :D
  18. S

    Jääkiekon MM-kisat MTV3 Pe 16.05.2014 klo 20.35 Suomi - Sveitsi.

    Kyl jännittää! Mies nukahti, mä jännään samal ku palstailen :D
  19. S

    Miksi useiden ihmisten täytyy olla niin "joko tai"?

    Miksi ei voida avartaa näkökulmia ja yrittää ajatella mahdollisimman monelta kantilta asioita? On toki asioita joissa joillekin (varmaan jokaisella on jokin sellainen asia) on ehdoton ei tai juu mut sellainen ylimielisyys, kaikkitietävyys ym. tuntuu valtaavan maailmaa muuallakin kuin täällä...
  20. S

    Ilkeä harmaa voisi paljastaa tissinsä palstalla

    :D mä voisin, ihanan isot mut tahtoo vähä roikkua nii ei kehtaa :xmas:

Yhteistyössä