Hakutulokset

  1. elmeri

    Kakka ongelma!

    Ehdottomasti paras keino on mallas uute. Sitä saa apteekeista (näyttää sinappi purkilta). Me ollaan annettu sitä tytölle 2tl/vrk ja kakka tulee paljon helpommin. Se auttaa ja "notkeuttaa" kakkaa. Meilläkin oli aika ähellystä, ei oo enää. Mallasta on nyt käytetty 4kk (tyttö on nyt 9,5kk). :)...
  2. elmeri

    Puklailusta

    Meillä oksennetaan / puklataan herkästi ja paljon. Siinä määrin tulee tavaraa ettei painokaan enää oo noussu. Terkan mielestä on ok :o , me vanhemmat oltiin eri mieltä. Yksityiselle lääkärille mentiin ja saatiin tutkimuksien kautta lääkettä
  3. elmeri

    Joulukuiset-07 KESÄKUU

    Heippa! Mahtuuhan vielä porukkaan? Joku ehkä voi mut muistaa, odotusaikana tuli joskus kirjoiteltua.. :) Meillä mennyt suht hyvin tähän saakka, neiti syönyt kuukauden soseita ja kaikki menee mitä sille annetaan, syö tosi hyvin. On vaan se ongelma että oksentelee ja pulauttelee hurjasti, siksi...
  4. elmeri

    Hoitaako miehenne vauvaa?

    Hoitaa ja paljon. :heart: Tyttö onkin oikeen isin tyttö, loistavasti sujuu hoito.
  5. elmeri

    Jouluvauvat helmikuussa vol 2

    Schätzchen: Meilläkin välillä on lentäny lattialle saakka, mutta ei lammikoksi asti. Tänään tosiaan ihan erilaista. Sekin ihmetyttää että eilen tyttö oli jo tosi väsy ja yöllä nukkui 9h syömättä !!! Siis meni unille 20.00 ja heräs syömään 05.00 jälkeen. :/ Ei normaalia hänelle. Ja nyt on taas...
  6. elmeri

    Jouluvauvat helmikuussa vol 2

    Porsche: Ei mikään oo itsestäänselvää, kiitos siis vinkistä. :) Meillä kyllä ollaan syntymästä asti aina tehty niin, että ennen ruokaa vaihdetaan vaippa ja sitte ruuan jälkeen ollaan olalla tai kohtuullisessa pystyasennossa, vaikka sitterissä. Jostaan syystä se ei nyt auta. :( Schätzchen...
  7. elmeri

    Jouluvauvat helmikuussa vol 2

    Just kun pääsin kehumasta ettei meillä niin pulautella... :ashamed: Aamulla tyttö sitten n. 45min ruuan jälkeen "pulautti" sen verran, että body, potkarit ja sitteri oli ihan märkänä. Myös niska ja hiukset kastui siihen ryynimäiseen oksennukseen. :o Mä sain tietty hepulin ja pelästyin...
  8. elmeri

    Jouluvauvat helmikuussa vol 2

    Hyvää ystävänpäivää !!!! :heart: :) Eli me tultais tytön kanssa vielä mukaan etusivulle... Elmeri ja Ella 14.12, 40+1, 3410g & 49cm :heart: Täälläkin pulautellaan, mutta en oo osannu huolestua asiasta. :ashamed: Muuten ihan ok menee, neiti nukkuu ja syö kiltisti. Vähän on...
  9. elmeri

    kuinka kauan synnytys on kestänyt

    Sairaalan papereiden mukaan kokonaiskesto 2h 10min, ponnistusvaihe 1min. Sairaalassa ehdittiin olla kaikki 45min ennen kuin tyttö oli rinnalla.
  10. elmeri

    Onko muita joilla runsas verenvuoto synnytyksessä?

    Mä menetin yhteensä 4500ml. 2400ml synnytyksen aikana ja loput 2100ml leikkurissa kun mua paikattiin. Hb oli alimmillaan 50, mutta samana iltana (n. 12h synnytyksestä) oli noussu jo 98. Seuraavana päivänä hb oli jo 122. Verta sain 7 yksikköä ja kiitos siitä luovuttajille. Synnytyksestä 7vkoa ja...
  11. elmeri

    **JOULUVAUVAT 2007** Tammikuussa

    Heippa!! :) Mä oon kanssa tässä lähellä, asutaan Pitäjänmäessä, lähellä kehää. :) Nauratti oikeen kun luin sun tekstejä taas... Meijän tyttö on 3vrk vanhempi, Ella myös ja käytös on ihan samaa kun teillä. :laugh: Siis ymmärrän TÄYSIN miltä tuntuu kun neiti viihtyy tissillä öisin silleen...
  12. elmeri

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Meille syntyi pieni ihana tyttö pe 14.12 klo 4.05. Mitat 49cm & 3410g, pisteitä sai täydet 10. Syntyi rv 40+1 :D Synnytys oli nopeutensa vuoksi erittäin helppo, jopa pelottavan nopea. Kesti kokonaisuudessa 2h ja ponnistusvaihe vajaan minuutin. Tulimme Kättärille yöllä 03.22 ja neiti oli...
  13. elmeri

    Vauvavakuutuksen saamisesta

    Itse en hakenut Tapiolasta vakuutusta, vaan LähiVakuutukselta ja sain sen. Siis hakemus meni läpi. :) Ja mulla on oikeen todettu verenpainetauti johon on lääkitys. Olin myös lievästi ylipainoinen kun tulin raskaaksi, BMI oli 26. Joten tuntuu oudolta jos ton perusteella hylkäävät.
  14. elmeri

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset! vol.2

    Elmeri ilmoittautuu... :ashamed: Olen sitten tyystin unohtanut tänne ilmoittaa... Plussa tuli jo Huhtikuun alussa ja la on Joulukuussa... :xmas: Tsemppiä tänne kaikille !!!! :hug: :flower: :heart:
  15. elmeri

    ***JOULUN ODOTTAJAT*** Lokakuu

    Liinuli84 :hug: Voimia ja enkeleitä perheesi tueksi. :'( Suru on sanaton kun poissa oma rakas on. :'( :hug:
  16. elmeri

    ***JOULUN ODOTTAJAT*** Lokakuu

    Heippa !! Iltalehden ja Iltasanomien verkkosivuilla on enemmin tietoa tilanteesta, käy kattomassa sieltä jos jotain apua olisi. Toivotaan että OYS hoitaa asiat paremmin.
  17. elmeri

    ***JOULUN ODOTTAJAT*** Lokakuu

    Joo, toi Turun tilanne on kanssa mulla mielessä vahvasti kun sieltä kuitenkin oon kotoisin alunperin. Kauhulla ajattelin just tilannetta että TYKS, kaupunginsairaala ja Salon sairaala laitetaan kiinni !! Siellä ei oo kuin vakka suomen aluesairaala (Uudessakaupungissa jos sitäkään enää on...
  18. elmeri

    ***JOULUN ODOTTAJAT*** Lokakuu

    Olenko mä ainut jota pelottaa noi mahdolliset irtisanoutumiset ??? :o :ashamed: Toki olen kyllä sitä mieltä että hoitajat ovat alipalkattuja ja politiikot lupasivat palkkaa ja pettivät lupaukset. |O Mutta toisaalta pelottaa oman vauvan puolesta. :o Tuntuu ettei kukaan tiedä tarkkaan...
  19. elmeri

    ***JOULUN ODOTTAJAT*** Lokakuu

    Elviiratar kyseli tupakoinnista.... Täällä kanssa yks, joka poltti ennen raskautta. Tosin tupakointi loppui kuin seinään kun sain raskaudesta tietää. Sitä ennen poltinkin n. 1,5 askia päivässä... :ashamed: Olin oikee teho tupakoitsija.. :ashamed: Täytyy myöntää että tupakanhimoa on ollu pariin...
  20. elmeri

    Ennenaikaisen synnytyksen vaaraa?

    Tuttemui :hug: kiitos paljon, otan rauhallisesti. Missä päin Suomea synnyttelet sitten kun aika on?? Joo, ei se limatulpan lähtö onneks synnytystä merkkaa, mutta jännäähän se on jos se aikaisin lähtee :/ Onneksi menit kuitenkin tarkastettavaksi, koska parempi on mennä kuin kärvistellä...

Yhteistyössä