Hakutulokset

  1. Capri

    Kellään pientä 1-vuotiasta?Painoa ei tule..

    Mun kuopus painoi 1v neuvolassa tasan 8kg. Pituutta en nyt muista, mutta pituus meni plussakäyrällä ja paino aina miinus -20. Nyt neitokainen täyttää piakkoin 8v ja edelleen on pitkä ja hoikka. Meillä neuvolantäti ei asiaan ole puuttunut, koska molemmat vanhemmat ollaan oltu lapsena rimppanoita...
  2. Capri

    **Maalismasut 2009** joulukuussa 2008 *ensimmäinen vauva syntynyt!*

    emmmaa: Anteeksi, ei sinun pidäkään. Viesti oli tarkoitettu Eeeva:lle. Ei sillä että hänenkään pitäisi. Kommasin vaan hänen viestiin. Mut nyt lakkaan jauhamasta tästä asiasta. Vielä ennenkuin lakkaan pinoa häiritsemästä, oma kokemus mahd. lapsiveden lorahteluun: Kuopuksesta soitin synnärille...
  3. Capri

    **Maalismasut 2009** joulukuussa 2008 *ensimmäinen vauva syntynyt!*

    emmmaa: Mun nicin alta voit katsastaa että kuukausittain olen kirjoittanut tähän pinoon. Silti nimenhuuto mennyt ohi. Mutta ei toi mun maailmaa kaada.
  4. Capri

    hyvä joululahja miehelle, irtisanomislappu.. ja joo, rakennusalalla...

    Osa potkitaan pihalle ja sitten taas osalla tuntuu olevan töitä yllin kyllin. Tai näin ainakin luulisin, koska niin putkiukko kuin sokkelintekijät olisi pitänyt olla meillä paiskimassa hommia jo pari kuukautta sitten. |O Jatkuvasti vaan siirtävät eteenpäin tai lupaavat tulla, muttei näy. Nyt...
  5. Capri

    Elotaaperot 2007

    Usvametsän neito: Se on jännä, miten sitä odottaa et millon lähtee kävelemään jne. Meillä Oskar on kävellyt jo pitkään ja nyt painelee sellaisella vauhdilla jokapaikkaan ettei meinaa perässä pysyä. Varsinkaan tämän pallomahan kanssa (nyt rv 27+3 ) . ;) Meillä lisäksi kiipeillään tuoleille...
  6. Capri

    **Maalismasut 2009** joulukuussa 2008 *ensimmäinen vauva syntynyt!*

    Kaa Luin tuosta nimenhuudosta. Välillä tekstiä tulee niin paljon ettei osa jutuista menee ohi, ei se silti tarkoita etteikö palstailisi. Musta on vähän törkeätä heittää porukkaa pois. Olkoonkin etteivät kaikki niin aktiivisia ole ja vaikka lista olisi kuinka pitkä. Ainakin kuopuksen kohdalla...
  7. Capri

    **Maalismasut 2009** joulukuussa 2008 *ensimmäinen vauva syntynyt!*

    Kaa: Olet poistanut minut listasta! :o Miksì?
  8. Capri

    **Maalismasut 2009** marraskuussa vol 2.

    Neuvolakuulumisia: Lääkärineuvola Rv 26+2 Painonmuutos +943g/vk :whistle: Joka toinen kerta noussut järkysti. Yht. jo 13kg RR 118/72 Pissa puhdas Hb 99 (ed. kerran oli noussut 112:sta ja taas tippuu vaikka olen litkinyt tupla-annoksen nestemäistä ) Sf-mitta 25 = hieman keskikäyrän...
  9. Capri

    **Maalismasut 2009** marraskuussa vol 2.

    Piiiiitkästä aikaan kerkeän palstailemaan! Oikein harmittaa kun kerkeän aniharvoin koneelle ja vielä harvemmin tänne. Muutenkin koko raskaus menee aikalailla "ohi". :/ Kuopus 1v 2kk on niin aktiivinen tapaus ja ekaluokkalaisen kanssa on harrastukset jne. Mutta asiaan.. Napa ja arvet: Ei...
  10. Capri

    **Maalismasut 2009* lokakuussa

    Tahtoo mennä tämä raskaus jotenkin "ohi", kun ei kerkeä lueskella raskauskalenteria tai edes täällä palstailla. Vuosikas kuopus vie tehokkaasti ajan ja toki oman osansa vaatii 7v isosisko. Nyt vielä talon laajennus painaa päälle, niin hommaa riittää. :whistle: Vieraista: Sairaalassa saa...
  11. Capri

    TÄNÄÄN SAIRAALAN SYKE: lastenosaston arkea !!!

    Kiitti muistutuksesta! :wave: Ehdottomasti haluan nähdä!
  12. Capri

    Elotaaperot 2007

    Pakko vielä lisäillä... Tänään otettiin pinnasänky pois käytöstä! Herra kun ei siellä enään pysynyt. Alko olla vähän vaarallista, kun tuli pääedellä laidan yli. Nyt nukkuu siskonsa vanhassa antiikkisängyssä, jossa korkeat päädyt ja laitakin lähemmäs 20cm. Laitettiin seinän ja meidän sängyn...
  13. Capri

    Elotaaperot 2007

    Ihanaa kun muillakin on omaa tahtoa! :kieh: Joo ja tosiaan ei aina tiedä itkeäkö vaiko nauraa, kun herra kierii lattialla raivopäänä. Meillä oli pari päivää sitten 1 -vuotis neuvola. Tässä kuulumiset; Painoa 10kg 800g Pituus 78,5 cm Pipo 49,3 "Aktiivinen poika. Kävelee tomerasti...
  14. Capri

    **Maalismasut 2009** syyskuussa

    Empuu: :'( :hug: Kamalasti voimia!!! Neuvolakuulumisia parin päivän takaanta. Rv14+1 Painomuutos +270g/vk RR 128/73 Hb 94 !!! Taas anemian pirulainen iskee |O Oli samalla neuvolalääkäri käynti. Lekuri oli nuori nainen, joka oli sinä päivänä aloittanut. Ei edes tajunnut että on...
  15. Capri

    **Maalismasut 2009** syyskuussa

    Vastailen vielä tohon ruokahimoon (en jaksa muokkailla ed. viestiä ). Joka päivä on saatava vaaleaa tonnikalaa vedessä tai tomaattikastikkeessa (vain parin merkin kelpaa). Eilen tosin söin vain haarukallisen ja sitten tuli töks! :x Ja toki tuota makeaa tekee mieli, mistä ed. viestissä...
  16. Capri

    **Maalismasut 2009** syyskuussa

    Tiuhtin äiti: Osanotto ja voimia! :'( :hug: Mietinkin äsken että kylläpä tekee jatkuvasti mieli makeaa. Normaalisti himoitsen enempi suolaista kuin makeaa. Mutta nythän sille löytyi selitys, että tyttö olisi masussa. :D Ei muuten viime raskaudessa tehnyt mieli makeaa, ennemminkin...
  17. Capri

    Elotaaperot 2007

    Onnea JoannaH / Usvametsän neito! :flower: Kuinka tämä pino näin hiljaisena on???? Oskarin 1v synttäreitä juhlitaan sunnuntaina, vaikka ovat vasta 28pv. Miehellä sattuu olemaan nyt vapaaviikonloppu, niin helpottaa kummasti järjestelyjä. Pikku-herra on niin pitkään tyytyväinen kun leikin...
  18. Capri

    **Maalismasut 2009** elokuussa

    Näkisittepä mun mahan.. :laugh: Järkyttävän iso jo nyt! Toki mulla la 3.3 (tai neuvolassa laski 2.3, mut niitten mittaris on alussa päivän heitto, joka korjaantuu myöhemmin). Omat paidat on napapaitoja ja ainoastaan muutamia normaalihousuja pystyn käyttämään. :whistle: Mutta mulla pullahtaa...
  19. Capri

    Elotaaperot 2007

    Ihana kakku JoannaH! Ja onnea raskautuneille ja Saheiko se oli joka naimisiin meni! :flower: Näillä unilla ei enään mikään pysy päässä, edes sen aikaa kun tulee toiselle sivulle. :ashamed: Meillä siis yötissittely jatkuu. Varmasti siihen saakka kun lopetan imetyksen. Nyt Oskar saa tavis...
  20. Capri

    **Maalismasut 2009** elokuussa

    Cailin1 Voi ei! :'( Rutkasti haleja! :hug: Mulla oli tänään np-ultra ja kaikki näytti olevan hyvin! =) Täällä tehdään kaikille halukkaille myös down-seulonta verikokeella. Toki sitten jos riski olisi suurentunut, on vapaaehtoista haluaako mennä jatkotutkimuksiin. Mittojen mukaan...

Yhteistyössä