Hakutulokset

  1. V

    ***ELOMASSUT 2008***syyskuussa

    salah: meillä on neitillä aina välillä sellasia päiviä, että tuntuu, että heräilee vaan syömään ja nukkuu tosi paljon. Ja syökin vaan toisen tissin, eikä molempia kerralla. Meidän neiti on kans 4 vko ja 1 vrk. Mutta yleensä on kyllä seuraavana päivänä sitten jaksanu enempi valvoo. Mulle iski...
  2. V

    ***ELOMASSUT 2008***syyskuussa

    Kiitokset tosiaan HooÄssälle vauvapinosta! Meilläkin oli tänään neuvola ja hyvin on neiti kasvanu. Oon kyllä joutunu antamaan illalla vajaan desin Nannia pullosta lisäks, että vauveli rauhottuu. Sitten nukkuukin hyvät neljän tunnin unet. Muuten mennään tissimaidolla, loppuyön heräilee syömään...
  3. V

    ***ELOMASSUT VIIMEISEN KERRAN***

    Onnea taasen uusille vauvoille ja :hug: vielä kärvistelijöille..! äiti lpr mekin vietetään neitin kans tyttöjen iltaa ja yötä. Isommat muksut on isällään ja mies lähti mökille yöksi. Hyvin on ainakin tähän asti ilta sujunu: nukuttu ja syöty... Saattaapi olla, että nukutaan pimun kans...
  4. V

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Oikein paljon onnea kaikille uusille vauvaperheille :flower: ja voimahalit niita tarviiville! :hug: Mies toi tänään töistä tullessaan mulle imetystyynyn ja näin parin syöttökerran jälkeen tää on loistava! Nyt jopa pystyn hyvin tänne kirjottamaan samalla, kun neiti tuossa tyynyt päällä...
  5. V

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Ai niin, sitä piti vielä sanoo, kun oli ollu teillä puhetta mistä lasketaan synnytyksen käynnistyneen, niin meille tuli siis synnytyksen kestoks papereihin 2 h 21 min. Eli vasta niistä säännöllisistä supistuksista, kun hävis siinä välillä aikasemmin kokonaan jopa puolekstoista tunniks. Että...
  6. V

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Yritin kahlata teidän kirjotuksia läpi, mutta en yksinkertasesti kerkee saada kiinni, niin aattelin ees tässä välissä kirjotella kuulumisia ja jatkaa sitten jossakin välissä taas lukemista.... Eli neiti on nyt viikon ja yhden päivän vanha ja todella hyvin on tähän asti menny! Ite oon jo...
  7. V

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Pikaisesti tulin kertomaan, että meille syntyi ihana tyttö 16.8. klo 11.21 rv 39 tasan. Painoa oli 3545g ja pituutta 50 cm. Synnytyksen kestoksi tuli lopulta 2 h 21 min, ei keretty mitään kivunlievityksiä laittamaan. Yhden tikin verran tuli repeämää, ei ole kipee ollenkaan. Sterilisaatio tehtiin...
  8. V

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Täällä edelleen minäkin!! Eilen lenkkiä, saunaa, nännien nypläystä ja sitä yhtä s:ää eikä ensimääistä kunnon supistusta!!! :headwall: Pakko yhtyä Aukun vinkkiin, että pitää levätä, niin jos sais suppareita aikaan. Sillon toissayön supistuksethan tuli niin, että en ollu tehny koko päivänä...
  9. V

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Ihana vauveli Lillillä!!! :heart: Neuvolassa oli kaikki ok. Sf-mitta tippunu 2 cm viime käynnistä, nyt siis 33! Liekö enteilis lähipäivinä lähtöä... (toiveajattelua....) Pää oli jo tosi alhaalla, sykkeet 140. Verenpaineet ok, painoo oli tullu +1700g viikossa lisää! Ei kyllä oo turvotusta...
  10. V

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Onnea taas uusille vauvoille ja perheille!!! :flower: Minä jo aattelin, että oisin itekin päässy yöllä jakautumaan. Tuli säännöllisiä kivuliaita supistuksia noin kymmenen minuutin välein kahen tunnin ajan, mutta sitten loppuvat kun seinään!!! :headwall: Ja vauva jytäs ne supistusten välit...
  11. V

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Oikein paljon onnea taas vauvoista Madison, hosso ja Helmi71!!! Illalla käytiin miehen kans reilun kilsan "lenkillä" ja oli lopussa jo aika tuskasta, mutta siinäpä se. Yöllä nukuin tosi hyvin ja ainoon supistuksen tunsin kun kävin kerran vessassa. Mutta saipahan taas raitista ilmaa..... ;)...
  12. V

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Onnittelut Säihkeelle pojasta!! Kylläpä näitä nyt tiheeseen putkahtelee... Kiva lukea synnytyskertomuksia, kiitokset Ponille! =)
  13. V

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Hirmu paljon onnea Fosforille tytöstä! :flower: Voi kun minäkin saisin jo oman rinsessan syliin..... Ihania masuja teillä, pitää kattoo, josko ite jaksas kans kohta päivitellä masuprofiilia. Kiitokset HooÄs, pitääpä käydä silläkin puolella kurkkaamassa meininkiä... =)
  14. V

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Huomenet täältäkin! Ja onnea matkaan kaikille, jotka pääsee taas tositoimiin!! Mulla meni kans viime yö tosi huonosti nukkuessa, mutta jospa ensi yö ois sitten parempi... Supisteluja täälläkin ja paljon, mutta ei mitään sellasta, että ois tarvinnu ees miettiä lähtemistä. Järkyttävää paineen...
  15. V

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    HooÄs: No enhän minä tumpelo löydä mistään koko msn-yhteisöö...... :ashamed:
  16. V

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    NO ilimankos!!!! :laugh:
  17. V

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Iso onnitteluhalaus AE:lle!!!! :hug: Voi miten ihana oli lukea, että kaikki meni lopulta niin hyvin! =) HooÄs: kävin nyt uudestaan siellä yhteisössä, mutta sieltä tuli vaan ilmotus, että oon jo hakenu jäsenyyttä, mutta sitä ei oo hyväksytty. Siis mihinköhän paikkaan minä oon yrittäny...
  18. V

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Sateinen tervehdys täältäkin! Ja Ponille isot onnittelut vauvelista! Toivottavasti Kotiäiti pääset pian jatkamaan homman loppuun! Ei niin mitään oireita ole, yönkin sain nukuttua tosi hyvin! Nyt tosiaan tavotteena enää, että voi kun syntys tän kuun puolella, niin eikös sitten jo ens kuussa...
  19. V

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Jos joutuvat jostain syystä tekemään sektion, niin sitten samalla poikkasevat putkista palan pois. Mutta kun alakautta (toivottavasti) saan normaalisti synnyttää, niin tekevät synnytystä seuraavana tai sitä seuraavana päivänä tähystyksellä. En tiiä vielä joudunko sen takia olemaan ylimääräisen...
  20. V

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Oi onnea matkaan Kotiäidille! Jolla on muuten samat viikot kun mulla.... Mutta toisaalta minäkin haluaisin olla viemässä lapset huomenna kouluun, vaikkakin jo menevät viidennelle ja toiselle luokalle, mutta kun tuli luvattua niille autokyyti eka päiväks. Ja tällä hetkellä mies on hakemassa mun...

Yhteistyössä