Hakutulokset

  1. Usvametsän neito

    Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

    Siirryn taustailemaan. Miehelle yt:n tuloksena potkut persuuksille. :'( Nyt pakko pistää jäitä hattuun ja housuun. Mulla ei työtä. :'(
  2. Usvametsän neito

    Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

    Onnea Aminohappo!! :)
  3. Usvametsän neito

    Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

    Jos jotain positiivista niin se että menkat tuli täsmällisesti eikä parin viikon välein. :)
  4. Usvametsän neito

    Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

    Kp1 Että silleen. Eipä tässä muuta ku uutta matoa koukkuun. :D
  5. Usvametsän neito

    Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

    Kp1!! Siis mitä vittua.... Kahden viikon välein tulee menkat... Onko tämä enää normaalia?? Ovis nyt olisi pitänyt olla.
  6. Usvametsän neito

    Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

    Huisin paljon onnea Helmikoo ja muut plussanneet!! :) Ihania uutisia. :) Täälläpä ei ihmeempiä. En edes odota tältä kierrolta tärppiä kun viime kierto oli niin ihmeellinen, ruppi ihan sekaisin jostain syystä. Eipä oo järisyttävän säännöllinen kierto ollu ennenkään. Kassellaan ja kuulostellaan. :)
  7. Usvametsän neito

    Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

    Mulle saa päivittää kp1/28!! Mitä v*ttua... Kroppa sekasin. :(
  8. Usvametsän neito

    Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

    Tänään tullut tiputteluvuotoa... Oon ollu vähän että woooot... Mitä ihmettä.
  9. Usvametsän neito

    Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

    Hellurei! Täällä ollaan niin sanotusti voitavamme tehty ja nyt ei ku odottelemaan taas.. Olen käynyt lukemassa juttujanne, pahoittelut keskenmenon kokeneille :( Ja suuret onnittelut plussanneille!
  10. Usvametsän neito

    Kolmatta kuumeilevien TALVI 2012-2013

    Hei! Liittyisin JÄLLEEN joukkoon, haluttaa puhua jonkun kanssa! Olin noin vuosi sitten porukassa mutta sitten päätimme vielä lykätä kolmannen tekoa, että entiset vilpertit kasvais vähän isommiksi. Olen ollut jo monta kuukautta ilman pillereitä, alussa oli vielä kondomit käytössä mutta sitten...
  11. Usvametsän neito

    *Kolmatta kaipaavien MARRASKUU*

    Minunkin mielestä Filuurin kuvassa oli selkeä plussa! :) Ei siihen negassa tulisi kyllä yhtään mitään jälkeä. Pari päivää niin on varmasti vahva viiva. <3 Molly ei heitä vielä kirvestä kaivoon, minä yleensä testaankin vasta sitten kun menkat on oikeasti myöhässä, koska aiemmin sieltä tulee...
  12. Usvametsän neito

    *Kolmatta kaipaavien MARRASKUU*

    Moi taas ja ANTEEKSI kun niin häippäsin silloin jotain vuosi sitten.. Hylkäsin koko vauva-ajatuksen vielä taka-alalle joten en sitten käynyt tällä palstallakaan. Koiravauvakin on jo pian vuoden ikäinen ja ihmislapset 2,5v ja 4v. Vissiin syön enää nuo yksi ja puoli viimeistä pilleriliuskaa ja...
  13. Usvametsän neito

    Usvametsän neito

    Kannattaa näköjään välillä googlettaa omaa nikkiään... :D Mut mitenköhän käy näin kahden vuoden jälkeen että näkeeköhän ap tämän.. Harmi kun en oo sattunu olemaan linjoilla.
  14. Usvametsän neito

    ******* KOLMATTA kaipaavien MAALISKUU *******

    Ai sekö olikin punnituspäivä? :D Minun sisäinen kalenterini sitten oli sekaisin. On muuten vauvakuume nyt vähä hellittäny ku on tuo koiranpentu.. tullu sille ostettua kaikkea hömppää "vauvatarviketta". Mut sen verran on täytyny todeta että vauva on tsiljoona kertaa helpompi.. :D Ainaki jos...
  15. Usvametsän neito

    ******* KOLMATTA kaipaavien MAALISKUU *******

    ...tiedän että ei ole punnistuspäivä mut pakko oli tulla kertomaan. :D -2kg! Jee! :)
  16. Usvametsän neito

    KOLMATTA kaipaavat HELMIKUUSSA 2011

    Päivittäjä hei! :) Laita minut taustailijaksi haahuilemaan. Sain "plussan" ja viime viikolla saatiin kotiin koiravauva! :heart: Ja kaiken lisäksi mulle saattas olla työtäkin tarjolla. Huomenna pitää mennä palaveeraamaan. Ja kesäksi on tulossa muutakin prokkista. Esim kahdet häät yms yms.. Että...
  17. Usvametsän neito

    KAKS:illa synnyttäneet?

    Minä synnytin kaksissa 2009. Varmaan sama anestesialääkäri oli. Epiduraalin laiton hoiti kyllä tosi hyvin, mulla oli tosi kovat tuskat ja kovasti tsemppasi minua. Mutta sitten yllättäen epiduraali ei toiminut lainkaan. Esikoisen synnytin OYSissa ja silloin epiduraali toimi loistavasti. Myöhemmin...
  18. Usvametsän neito

    KOLMATTA kaipaavat HELMIKUUSSA 2011

    Barbamama::'( surullista... lämpimästi toivon että saat pian plussan. :heart: Oma juttu sen verran että mitä tuohon painonpudotukseen tulee niin minä oon nyt haksahtanut pirtelöihin! Työnnän kaiken tehosekoittimeen ja hyvää tulee ja maha pysyy pitkään kylläisenä! Siis maitoa, jugurttia...
  19. Usvametsän neito

    KOLMATTA kaipaavat HELMIKUUSSA 2011

    KaramelliApina: Esikoista yritettiin melkein vuosi, ja sitten tuli mahis päästä näytelmään. No päätettiin lykätä vauvan tekoa ja meen näyttelemään. Mutta jo toisissa treeneissä ilmoitin ohjaajalle että olenkin raskaana, mitä tehdään... :D Siis oltiin lopetettu yrittäminen.. No ne halusi että...
  20. Usvametsän neito

    Vauvan henki haisee

    meillä oli kerran perhekerhossa hammashoitaja pitämässä "luentoa" hammashoidosta. Siellä tuli puheeksi juurikin tämä. Se vain sanoi että joillakin ihmisillä on sellainen bakteeri joka aiheuttaa pahanhajuista hengitystä. :( Ja sille ei voi oikein tehdä mitään. Omalla kuopuksellakin lemahtaa...

Yhteistyössä