Hakutulokset

  1. Missy1985

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Heippa multaki uusille ja ite pitkästä aikaa tällä puolella. =) Omaa napaa: Mulla tosiaan piti olla to langanlaitto mut siirtyi viime pe ja nyt siis se onpi tuolla. Voin vain sanoa että ei mennyt kyllä ihan nii hienosti ohjekirjan mukaan tällä kertaa, tytön kohdalla meni paremmin! Vajaa...
  2. Missy1985

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Vauvan liikkeistä Mä kysyin joskus samaa ja ja kuulemma jos on ees plussa ni on hyvä asia, voi olla et just on vauvan uniaika masussa jne.. Lepohetki.. Näi tytön kohdalla sanoivat mulle. :heart: Mervelle täältäkin paranemisia! :heart: Omaa napaa, täällä vähä huono-olo jatkunut, mut onneks...
  3. Missy1985

    Pk-seudun odottajat?

    Bambi ja Empuuu Kiva, jos laitan vaiks henk koht viestii molemmille. Kiva kun otitte yhteyttä! :)
  4. Missy1985

    Pk-seudun odottajat?

    Oisko täällä muita pääkaupunkiseudulta odottajia? Itse oon 27v. kahden lapsen äiti kolmatta ootellaan, olis kiva saaha vaiks kahvittelu/puistoilu seuraa. Itse asun Vantaalla. Ottakaa rohkeasti yhteyttä ja katellaa miten juttu sujuisi. Itse olen tämmönen sosiaalinen, avoin, huumorintajuinen ja...
  5. Missy1985

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Mä en ees muista milloin lääkärineuvola oli ku mulla nii monta käyntiä aina.. :) Nyt iha jännityksellä oottelen tohon perjantaihin ja sitten saapi tietää enempi, ei vauvasta vain vaa kohdunsuu yms. katotaa ja milloin langan laitto etc. =) Ihana kesä, mä rakastan kesää, vaikka se mulleki...
  6. Missy1985

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    SaaraW Kiva että np:ssä kaikki hyvin ja et jotain ees menee alas.. Itellä tässä ollu täl viikol huonoo oloa ja oksentanu muutaman kerran, joten i feel u! :heart: Tsempit! Neva Tervetuloa munki puolesta mukaan! Oma napaa vähän: On tosiaan ollut huonoa oloa, eilen ja toissapäivänä oli...
  7. Missy1985

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Helena2013 Mulla ainaski tytöstäki vain masun päältä ja samoin tässäkin tehtiin ja naikkarilla siis itse seurannassa. =) Juu, nois facebook ryhmis vähä toisille tulee kärhämää ku toisten mielest pitää ola hyvin aktiivinen ja toisten mielest ei. Toiset potkitaa pihalle kysymättäkin ja jauhetaa...
  8. Missy1985

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Haje Kyllä voi kuulua ja syke kuuluu paljon nopeampana ku oma syke et pitäis erottaa ihan siitäkin.. =) 27v. olis ikä, unohtui tosta. Omaa taustaa: Mä oonki täällä ollut aiemmin tytöstä viime vuoden kesäkuisista odottamassa. Mun taustalla on rv25+0 syntyny poika kohta 6v. Keskenmeno...
  9. Missy1985

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    HEI kaikille! Ilmoittautuisin mukaan odottajien joukkoon, tonttuja oottelemaan. :D Missy1985/ 3.lapsi/ NKL, LA 4.12 Voisin facebook ryhmään tulla vain jos ees jäseniä muut ei näe...? =)
  10. Missy1985

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

    malttamaton toivotaan että kaikki on kuiteski hyvin. =) Hei kaikille pitkäst aikaa taas! Viikot vaa kaikille meille lisääntyy. 2.5 oli neuvola viimeks kaikki oli hyvin, verenpaineet, pissi jne. +450g oli tullu viikkoa kohden se on taas aika paljon ku on täs viel viikkoja jälellä. Noh...
  11. Missy1985

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Hei kaikille pitkäst aikaa taas! Viikot vaa kaikille meille lisääntyy. :heart: :D 2.5 oli neuvola viimeks kaikki oli hyvin, verenpaineet, pissi jne. +450g oli tullu viikkoa kohden se on taas aika paljon ku on täs viel viikkoja jälellä. Noh, jospa ei enää kauaa.. Missy ja prinsessa...
  12. Missy1985

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

    Kultakimpale :hug: Voimia täältäkin!
  13. Missy1985

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HUHTIKUUSSA**

    POOOKKKSS!!! 33+0 :heart: Siinähä ne tärkeimmät olikin. Synnytyksestä en murehdi yhtää jostain syystä, tulee vastaan mitä on tullakseen.. :D Sentäs näin pitkällä ollaa prinsessan kanssa! :heart:
  14. Missy1985

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HUHTIKUUSSA**

    Neuvolakuulumisia: Painoa oli tullut 280g/vk, jes!!! Nyt oli sentäs pysyny kohtuullisena tuo nousu ku vähentäny herkkujen syöntiä hurjasti. :popcorn: :heart: Verenpaine 120/69, elikkä oikein hyvä sekin oli. =) Pissi oli puhdas. RT edelleen. =) Sf-mitta oli sama ku 2vk sitten, mut huomen...
  15. Missy1985

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

    Tsemppii täältäki kaikille ihan alussa oleville ja paljon niit tarrasukkii matkaan! :flower: Neuvola oli tänää ja kaikki hyvin, taitaa olla vaavi tosi alhaalla jo, vaikkaki liikkuu vielä ahkeraan. On tää vaan edelleen ihme ku välillä miettii et näin pitkällä jo ollaa!! :heart: :heart: :D :D...
  16. Missy1985

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

    mame31 Tervetuloa! =) Ite tulin tänne poksumaan, ku eipä tänne mitää erikoisempaa kuulu. Missy ja prinsessa POOOKSS 32+0 :heart:
  17. Missy1985

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HUHTIKUUSSA**

    Hei kaikille ja tervetuloa titnttamaari! :flower: Painosta Oon kyl nyt ylpeä itestäni et söin nyt pääsiäisen aikaan vain pari niit ihan pieniä suklaamunia, poitsulle säästin ne kaikki yllätyksen sisältävät munat. :D Painoki vihdoinki pysyny aisoissa. Vieläki pitäis jaksaa sinnitellä sellane...
  18. Missy1985

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

    Kaktuspiikki ja Naive88+kaikki muutkin Täällä kaikki hyvin ja yhtenä kappaleena vielä ollaan! :D Liikkeistä Mulla ainaski selvis nipistelyn syy tuol iha alhaalla pääosin oikealla sivussa. Prinsessa on siel päänsä kanssa ja välillä tökkii ihan urakalla varmaa johkii hermoo ja rakkoonki...
  19. Missy1985

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HUHTIKUUSSA**

    Liikkeistä Mulla ainaski selvis nipistelyn syy tuol iha alhaalla pääosin oikealla sivussa. Prinsessa on siel päänsä kanssa ja välillä tökkii ihan urakalla varmaa johkii hermoo ja rakkoonki samalla. :O :D Näkyi vaa ultrassa heti ku olin sanonut et ollu joteski voimakkaampaa tuol oikeel puolel...
  20. Missy1985

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HUHTIKUUSSA**

    Taistis Kannattaa mun mielestä käydä tarkistuttamassa, ku mun äidillä oli raskausmyrkytys aikanaan ja tuli just vihertävän rusehtavaa mönjää.. Mut en sit tie.. Mullaki tuota vihlontaa ja nipistelyä on, mutta onneksi on todettu että kaikki on kunnossa ainaski vielä. Emppa mikä mennyt ohi? =)...

Yhteistyössä