Hakutulokset

  1. tilda

    Hiivatulehdus ;(

    Mulla ei oo pitkään aikaan ollu.. eilen kävin jo apteekissa, mutta en typeryyttäni ostanu hiivalääkkeitä.. nyt sit kutisee, kutisee, kutisee :headwall: odottelen että päivystävä apteekki aukee ja pääsen hakeen lääkkeet... ku ei vaan iho kerkeis mennä rikki.. mulla niin tapahtui nuoruudessa...
  2. tilda

    Sijaisperheille kysymys

    Kun teille tuli pienokainen kotiin, jäittekö itse myös kotiin? Onko kellekään tullut alle vuoden ikäistä taaperoa? Miten saitte töistä vapaata ja tuliko mistään rahaa, muuta kuin ne perusrahat (hoitopalkkio + kulukorvaus)? Meillä on asia aika vakavasti harkinnassa, mutta mietin tuota töistä...
  3. tilda

    mistä löydän kengät

    Haluaisin (tai siis mun pitäis) ostaa uudet kengät, itseasiassa kahdetkin.. toiset saisi olla ns. "juhlakengät"ts. tanssikengät ja toiset pitäisi olla sellaiset "kävelykengät". Korkoa ei saa olla yli 4,5 cm ja se tekee tästä etsimisestä vaikeaa... Klingeliltä löysin, mutta ku ovat aika...
  4. tilda

    Äiti on vähän väsynyt

    Tulin tänään 3 päivän työreissulta ja on kyll vähän väsy... osittain on itse aiheutettua mutta osittain myös sitä etten osaa nukkua oudossa paikassa. Vaikka meillä on käytössä reissuilla yleensä pikkuinen sviitti, jossa voidaan nukkua molemmat (työkaveri ja minä ) omissa huoneissa, en osaa...
  5. tilda

    Lapsen hoidosta todistus... kysynpä jos joku tietää vastauksen

    Sunnuntaina lääkäri kirjoitti 3 päivää, eli tänään viimeinen? Kuitenkin mulla olis ollu vaan 1 työpäivä siinä välissä. Voiko terkka kirjoittaa mulle huomenna uuden lapun, jos otan omaksi vapaaksi sen maanantain enkä vie sitä lääkärin lappua ollenkaan? Vai pitääkö olla lääkärin kirjoittama kun...
  6. tilda

    Peruukeista tietäviä

    Onko kellään teistä tai tuttavallanne hiuksiin integroitua peruukkia? Onko hintatietoa kellään? Mulla on varmaan tuollaisen hankkiminen tai koko peruukin hankkiminen pian edessä Olen netissä lukenut, mutta aika vähän löytyy tietoa asiasta. Mulla lähtee tukka päästä niin, että kalju loistaa jo...
  7. tilda

    Kyll on kovaa tautia liikkeellä :(

    Vanhempi tytöistä sairastui uudenvuoden aattona, kuume nousi ja seuraavana päivänä alkoi nuha+yskä. Nuorempi sairastui eilen, ensin nousi kuume ja illalla alkoi yskimään, tänään sitten tuli nuha. Pitää kovaa kuumetta, nuorimmaisella oli eilen 39,7 pahimmillaan kuumetta :( lääkkeet onneks...
  8. tilda

    Prinsessan huoneen kuva

    meillä ollaan reilu viikko tehty pikkuneidille (4v) huonetta. Nyt alkaa näyttämään suht ok:lta. Lattiamattoa ei tähän hätään vielä vaihdettu ja ovenkin pitäisi saada valkoinen maali pintaansa, kunhan mies ehtii maalaamaan. Mutta tässä teille pieni makupala :whistle: ;) [/img][code] Huom...
  9. tilda

    No nyt on hankittu tarvikkeita vauvaa varten ;)

    Niinpä, meille tulee karvavauva ens viikonloppuna ja tänään käytiin ostamassa panta, talutin, puruluita, leluja ym. Ihmeellistä, että sitä vieläkin ostelee kaikenlaista vaikka on jo koira, mutta pitäähän pennulla olla omat lelut + tarvikkeet. Ostettiin koiran keksiäkin, koska vanhempi koira ei...
  10. tilda

    Ihania ääniä keittiöstä

    Pienempi tyttö tuli iskä kaulaan hetki sitten "iskä, kan jag få maten?" ja iskähän lähti keittiöön laittamaan lapselle ruokaa. Nyt ne tuolla kolmestaan tekee ruokaa, nauraa ja höpöttää.. :heart: pian varmaan kuuluu äidillekin "äitiii... syömään!!!!" :heart:
  11. tilda

    Koiranihmiset huom! Koirien ruoasta

    SJV Produkts/Musch Onko kukaan kokeillut tuota koiranruokaa omalle koiralleen? Kovasti kehuu ruoanlaatua, mutta kokemusta ei mulla/tuttavillani ole. Meille on tulossa suomenlapinkoiran pentu ja olen suunnitellut tuon ruoan syöttämistä koiralleni. Ovat antaneet HalpaHalli-ketjulle sen...
  12. tilda

    Meille tulee "vauva" ;) (sis. tyhjänpäiväistä hehkutusta)

    Nyt ollaan vihdoinkin päätetty koirarotu ja eilen varattiin meille lapinkoiran pentu... tänään saatiin sähköpostilla kuva (koira nyt n. 4 vkoa vanha) ja voih ku se oli suloinen :heart: lapset ei millään malta odottaa 4 vkoa. Tänään on mietitty ahkerasti nimeä ja saatiin päätettyäkin.. Tessa...
  13. tilda

    Mielipiteitä koiraihmisiltä

    Meillä olis nyt tiedossa Suomenlapinkoiran pentu, jonka voisin hakea jo vaikka tänään meille... en ole kyseisen rodun kanssa paljon ollut tekemisissä, mutta mitä luin netistä, kuulostaa ihanalta koiralta. Onko kellään kokemuksia? Millainen tämä rotu on kouluttaa? Kuten varmaan osa muistaa, olen...
  14. tilda

    Voi pettymysten pettymys :( (sisältää purnausta)

    Nyt ku mä olisin löytänyt ihanan, minun makuuni olevan koirapennun niin mies vetää käsijarrun pohjaan ja sanoo EI. Noh, ei auttanu ku laittaa viestiä "sorry mies ei suostu ostamaan"... ja mä oon pettynyt! Aloin sit pesemään mattoa ja voin kyllä sanoa, että siinä vihassa tuli kyllä puhdas matto...
  15. tilda

    Sijoituskoirien omistajia paikalla tai kasvattajia

    Mä ku tässä pähkäilen sitä koiran hankintaa... laitoin Apulaan ilmoituksen ja olenkin saanut muutaman ihan hyvän vaihtoehdon sieltä kautta. Mulle on tarjottu myös sijoitukseen koiranpentuja, paristakin paikasta... Nyt vaan mietin, että kuinka sitovaa se on. Entäs jos jotakin tapahtuu eikä...
  16. tilda

    Sänky tulee ens viikolla!!!

    Kävin viikolla ostamassa sängyn meille, tulee ens keskiviikkona. Ollaan nimittäin miehen kanssa nukuttu lähes vuosi niin, että mä nukun sängyssä (120 cm) ja mies lattialla "vieressä". Ei kuulemma mun kans voi nukkua tuollaisessa kapeassa sängyssä ku oon niin levoton nukkuja ja ku mulla oli se...
  17. tilda

    helv...tillinen meteli *kaivaa korvatulpat*

    Mies sitten käytti remontissa meidän imuria (imuroi betoni ym. jämiä) ja nyt on imurissa sellainen meteli ettei sillä voi imuroida ilman kuulosuojaimia :o noh, onneks saan uuden imurin, mies oli tilannut mulle Dysonin pölypussittoman imurin ku tuo meni pask...ks
  18. tilda

    Se on LOMA nyt!!!

    Tämä mamma lähtee hakeen kuoharia alkosta ja jotai hyvää pikkupurtavaa.. ja sitte vaan [/code][code]
  19. tilda

    Kamala halu ostaa koira, mutta... (sis. omituista höpinää)

    Tosiaan on kova halu ostaa itselle toinen koira. Ennestään meillä on profiilissakin näkyvä sekarotuinen. Nyt haluaisin ostaa "harrastuskoiran" eli haaveissa olisi joku palveluskoirarotu. Kokemusta on saksanpaimenkoirasta ja se aina "polttelee" ajatuksissa. Toki olen avoin myös jollekin toiselle...
  20. tilda

    kyhmy rinnassa :(

    Kävin tänään lääkärissä ku rinta on ollu kipeä jo hetken aikaa. Viime viikolla löysin sieltä kyhmyn, jonka lääkäri varmisti tänään. Epäili, että on rintarauhasen juttuja, eli ei heti uskonut sen olevan syöpää. Nyt sitten on mammografiaan ja ultraan lähete, hienoa vaan, että kesälomat alkaa ens...

Yhteistyössä