Hakutulokset

  1. -StrawBerry-

    Oletteko te lesboja/homoja jotka kyynelehditte tasa-arvoisesta avioliittolaista?

    oon bi-seksuaali mutta en oo silti kyynelehtinyt vaikka todella iloinen muutoksesta olenkin :)
  2. -StrawBerry-

    Käytkö AS-sivustolla?

    Mulla on kuvia siellä joten välillä käyn
  3. -StrawBerry-

    Alempana oli juttua pihtaamisesta, mutta mistä tämä sitten johtuu, että

    kyllähän silloin jossain on vika jos halut katoaa täysin eikä palaudu jonkin ajan kuluttua. jos suhde on kunnossa ja rakkautta löytyy ni sit pitäis lääkärin puheille lähteä tuollaisessa tilanteessa
  4. -StrawBerry-

    Jos nyt joisit 0.5l viinaa niin

    tuskin, en varmaan enää heräisi aamulla
  5. -StrawBerry-

    Saako vuokranantaja tulla pihalle oleilemaan ilmoittamatta?

    kyllä mä kävisin hätistämässä pois jos ei tollasesta ole erikseen sovittu
  6. -StrawBerry-

    Jos puolisosi ei ole tyytyväinen seksielämäänne, niin antaisitko luvan käydä vieraissa?

    jos on noin erilaiset mieltymykset ni kyl mä uskon että sen olis huomannut jo alkuvaiheessa eikä se suhde olis jatkunut
  7. -StrawBerry-

    Jos puolisosi ei ole tyytyväinen seksielämäänne, niin antaisitko luvan käydä vieraissa?

    en. ensin keskusteltais pystyykö meidän seksielämää parantamaan ja mikäli se ei onnistu niin sitten erotaan
  8. -StrawBerry-

    Toiminko "erikoisesti" vai onko mies hakoteillä?!

    no tietysti pissat pestään pois ja laitetaan puhdasta päälle. miehesi mielestä lapsen olis pitänyt olla pissaisissa vaatteissa? :o
  9. -StrawBerry-

    Mitä vaippoja vastasyntyneelle? Kannattaako hyödyntää tuo Citymarketin tarjous?

    siellä oli myös newborn kokoa joten kannattaa tuo tarjous hyödyntää. ja kokoa 1 tietenkin
  10. -StrawBerry-

    Toimiiko muilla face???

    ei toimi :D
  11. -StrawBerry-

    Erilaiset äidit tänään; Nora voi vain arvailla kuka on lapsen isä

    mä kans ihmettelin et miksei edes yrittänyt :o
  12. -StrawBerry-

    Uskoisitteko miestä?

    en uskois
  13. -StrawBerry-

    Minäpä sheivasin

    sellanen pistelevä sänki on ihan kamala, kaikki pois vaan :D
  14. -StrawBerry-

    Voiko jälkivuoto kestää vain reilun viikon? Nyt ollut jo kaksi päivä ettei mitää merkkejä vuodosta ole enää. Joka

    jos sulle tehtiin sektio niin on ihan normaalia ettei kauaa kestä. mikäli alakautta synnytys niin sitten se todennäköisesti alkaa vielä uudestaan
  15. -StrawBerry-

    jos mun äiti maksaa meille pesukoneen....

    joo ei ne kyllä rahaa käteen anna vaan maksusitoomuksen
  16. -StrawBerry-

    Singer Lidlistä

    mä ostin vähän aikaa sitten singerin lidlistä ja tyytyväinen olen ollut. jos tykkää singeristä niin mitäs väliä sillä on mistä sen ostaa jaa tuo olikin nyt eri versio, tuosta ei ole kyllä mitään kokemusta. itse ostin sen digitaalisen joka oli talvella myynnissä
  17. -StrawBerry-

    G: Kelpuutatko alle 180cm pitkää miestä?

    juu tosiaan sun naistensaantivaikeudet johtuu varmasti sun painosta. moni nainen tuntisi itsensä lihavaksi sun rinnalla
  18. -StrawBerry-

    synnytys lähellä ?

    kun kivut on niin kovat ettet enää kotona kestä niin sitten lähdet synnärille, tai jos vedet menee
  19. -StrawBerry-

    G: Kelpuutatko alle 180cm pitkää miestä?

    kyllä kelpuutan, mun mies on 174cm ja just sopiva koska olen itse 156cm. exä oli 186 ja se pituusero oli jotenkin tosi häiritsevä
  20. -StrawBerry-

    Kuka on sitä mieltä,että tämä on toimiva laskutapa tarvittaviin kalorimääriin niin huutakoon HEP!

    mulle tulee tolla kaavalla sellainen kalorimäärä että sillä ei laihdu mutta paino varmaan pysyy samassa.

Yhteistyössä