Hakutulokset

  1. M

    Ensimmäinen raskaus käynnistettiin yliaikaisena! Toisen toivoisi käynnistyvän luonnollisesti? Neuvoja/keinoja/Apuja ??

    Heips! Ekalapsi tosiaan käynnistettiin 41+5 ja oli maailmassa 12h myöhemmin =) Synnytys oli niin lääkkeellinen/epäluonnollinen kuin olla ja vaan voi, mutta en siltikään kokenut sitä vaikeaki, päin vastoin ihan jees kokemus! Nyt oon raskaana 35+4 ja toivoisin koko sydämestäni että tämä...
  2. M

    iCandy Pear VAUNUT (tuplat) ! Kokemuksia kaivataan, kiitos suuri !!

    Hei, olemme vakaasti harkitsemassa iCandy pear vaunuja tuplina, kun lapset syntyy 2v5kk ikäerolla. Suomessa kyseinen merkki on tietääkseni ollut tosi vähän aikaa myynnissä, joten kokemuksia kaipailisin? Ne ovat tosi hinnakkaat joten sen perusteella voisin myös olettaa että myös laadukkaat...
  3. M

    Zumbaa alkuraskaudessa ????!!!!??!?!?!? entäs loppupuolella??

    Heips Kukkuu! Oon käynyt muutaman kuukauden zumbaamassa 5kertaa viikossa ja jäänyt siihe totaalikoukkoon. Painoakin tippunut lähes 10kg.. viime viikolla tein kauan odotetun positiivisen raskaustestin ja nyt pähkäilen että mites se Zumbaaminen, lanteiden ketkuttelu näin raskaana?? Sitähän...
  4. M

    Clomifen apuna raskautumiseen! Seuranta ultrassa Minkä kokoisia munasoluja, entä kuinka paksut limakalvot? Help !!

    Hei ! Mulla menossa eka Clomifen kuuri ja tänään kp 12 seuranta ultra takana. Sieltä löytyi yksi 12mm ja yksi 8mm Follikkeli, ja limakalvo oli 5mm paksu ! Munasolut olivat ihan ok kokoisia, "lupaavia" sanoi lääkäri mut tuon limakalvon se toivoi vielä kasvavan! Minkä kokoisia teillä...
  5. M

    Glomifen ja aivan mitätön vuoto? alottaako uusi kierto vai mitä? APUA, kiire !!

    Hei kaikille ! Toivottavasti saan täältä jonkun järkevän vastauksen kun en lääkäriäkään enää tänään saanut kiinni =( Eli toista lasta yritetään ja luomuna yritystä takana reipas vuosi. Verikokeissa selvisi ovuloimattomuus ja kierrot venyi kp40- No nyt sitten ollut eka kierto clomifenit...
  6. M

    Mihin on kaupoista hävinnyt LIBERON BIG BAG 4 HOUSUVAIPPA ??

    Nyt jo muutaman kk yrittäny ettiskellä kaupoista (lähinnä sittari ja prisma) ja yllättäen tää neloskoko kokonaan hävinny, ja kaikkia muita kokoja ja pakkauksia kyllä löytyy! Löytyy myös ihan normi libero4 ja normi pakkauskokona libero 4 housuvaippaa mut ei täät bigbagii !!! Olisko jollain...
  7. M

    HELP !! 1v3kk Tyttö ihmettelee/kaivaa jalkoväliään ???

    Mitähän tää mahtaa olla ??!? Esikoiseni, ainokaiseni on nyt viimeisen kuukauden aikana kiinnostunut omasta jalkovälistään oikein todenteolla. Aina kun vaipan otan pois,niin Tyttö istuu kaksin käsin pimpsaansa kaivelemaan.. Olen yrittänyt sanoa että "ei saa kaivaa" ja keksinyt jotain muuta...
  8. M

    Taperon syömään opettelu? Missä vaiheessa? Miten?

    Heippa! Mulla on 1v2kk ikäinen neitokainen ja nyt askarruttaa toi syömään itse opettelu.. Olen jonkinaikaa tarjonnut hänelle lusikkaa ruokailun yhteydessä käteen, mutta ihan niinkö hän ei edes tajuais mikä se on... pyörittelee sitä käsissään, syö sitä ja ihmettelee! Vahingossakaan se ei osu...
  9. M

    Kokemuksia CONCONRD ULTIMAX turvaistuimesta kaivataan !!!

    Se kenellä tällainen istuin on käytössä, niin olisin iki kiitollinen jos saisin siitä risuja ja ruusuja !!! Meillä neito nyt ½v ja kovin alkaa gracon kaukalo käymään talvitamineissa pieneksi. Tällaisen istuimen bongasin ja jotenkin "liian hyvältä ollakseen totta" väreineen kaikkineen...
  10. M

    Kokemuksia CONCORD ULTIMA turvaistuimesta kaivataan !!

    Se kenellä tällainen istuin on käytössä, niin olisin iki kiitollinen jos saisin siitä risuja ja ruusuja !!! Meillä neito nyt ½v ja kovin alkaa gracon kaukalo käymään talvitamineissa pieneksi. Tällaisen istuimen bongasin ja jotenkin "liian hyvältä ollakseen totta" väreineen kaikkineen...
  11. M

    Vauva/Taapero joka IMEE SORMIAAN TUTIN KORVIKKEENA ! NEUVOJA!

    Hei !! Tulen tänne kysymään neuvoja koska täällä saattaa olla hyvinkin äitejä jotka taaperon kanssa taistelevat juuri kyseisestä asiasta tai aikanaan lapsen imiessä sormiaan on tehty päätös että se loppuu. Eli: Meillä neito täyttäää just 6kk ja nyt muutaman kuukauden aikana tullut todella...
  12. M

    apuja/neuvoja 6kk ikäisen SORMEN IMEMISEEN, tutin korvikkeena !!!

    Hei !! Meillä neito täyttäää just 6kk ja nyt muutaman kuukauden aikana tullut todella tavaksi imeä etusormeaan väsyneenä, itkuisena, nukkuessaan... Tuttia syönyt pienestä pitäen, mutta todella vähän eli oikeastaan vain nukahtaessaan ja nukkuessaan. Mutta kun hoksasi että tutin saa omin avuin...
  13. M

    Kokemuksia ABC-matkarattaista

    Ollaan hankkimassa HYVIÄ matkarattaita ja nyt ovat eteeni tulleet yhdet jotka täyttää kaikki kivat vaatimukseni. kunnon makuuasento, iso,suojaava kuomu, iso tavara kori, isot pyörät jne.. mukava väri =) Eri abc:ltä juuri nuo ABC Desing Primo rattaat Tässä linkki kuvaan...
  14. M

    4kk ikäinen, perunakokeilut-oksentaa??

    Hei. Meillä on 4kk ikäinen pienokainen ja ollaan aloitettu perunakokeilut hänen omasta innostuksesta ruokaa kohtaan. 1pv vajaa teelusikallinen, meni ihmetellessä ja kakoessa. 2pv n. 2tl yritin antaa.. kakoi, yökki, ja ilmeet sen mukaisia =( 3pv eli tänään annoin n. 2tl pieninä määrinä ja...
  15. M

    KÄTILÖ tv dokumentti

    keskiviikkona klo 18.30 tulee ruotsin stv;n kanavalta KÄTILÖ niminen 6-osainen sarja joka kertoo norjalaisen sairaalan kätilön työstä. Todella liikuttava, koskettava ohjelma lapsen saamisesta, peloista ja onnesta. Eka osa nähtiin viime viikolla. Uusintana se tulee torstaisin klo 22.30...
  16. M

    Thaimaaseen 10kk vauvan kans ????

    Varasimme tänään matkan thaimaaseen ensi tammikuuksi. Meidän pikkanen on silloin vajaa 10kk vanha. Mitenköhän mahtaa onnistua ruan ja juomisen kanssa? Toivoisin tietty et olis vielä rintamaidolla, mut entäs jos ei niin täytyykö raahata kauhea kasa pilttii ja korviketta mukana? Mites muuten...
  17. M

    Ohjetta virkattuun kastemekkoon?

    Moikka! Kummitätini haluaisi virkata vauvallemme kastemekon joka on ajatuksena mitä ihanin. Ainut ongelma on vain se että mun täytyisi löytää jostain sopiva ohje. En ole mikään käsityöihminen ja epätieto edes että mistä aloittaa etsintä? Jos jollakin jotain vinkkejä kenties tähän, ikuisesti...
  18. M

    Ohjetta virkattuun kastemekkoon?

    Moikka! Kummitätini haluaisi virkata vauvallemme kastemekon joka on ajatuksena mitä ihanin. Ainut ongelma on vain se että mun täytyisi löytää jostain sopiva ohje. En ole mikään käsityöihminen ja epätieto edes että mistä aloittaa etsintä? Jos jollakin jotain vinkkejä kenties tähän, ikuisesti...
  19. M

    Jollain kokemusta Gracon Quatro deluxe rattaista??

    Onko kellään käytössä noita Gracon rattaita? Voisiko ajatella että ostaisi ne ensimmäiselle lapselle vaunuiksi/rattaiksi? Liikumme pääosin auton kanssa, siksi haluaisimme rattailta keveyttä ja kätevyyttä? vaukuttaisivat hyvälle.. Miten toimii lenkillä? Suositteleeko kukaan ostamaan...
  20. M

    Kokemuksia Teutonian Spirit s3 vaunuista

    Tervehdys!l Oon vakaasti harkinnut tilaavani saksasta Teutonian nuo kolmipyöräiset vaunut. Olisiko kellään kokemuksia kyseisistä menopeleistä? Täällä kun esikoista odotellaan ja perfektionisti yrittää sopivia vaunuja löytää ? ;)) La 30.3 eli kesää kohti mennään sitten vaavin kanssa. Onko joku...

Yhteistyössä