Hakutulokset

  1. S

    älä hanki kesävauvaa

    Totta, enkä mäkään nyt kirjottanu niin että pitäis antaa vaan tuurilla mennä, tarkotin sitä vaan että ihan kaikkeen ei kuitenkaan se maailman paraskaan vanhempi voi vaikuttaa. Tietenkin on aina parempi mitä tarkempi on piireistä missä lapsi liikkuu ja kuinka hereillä on sen lapsen kanssa ja jo...
  2. S

    älä hanki kesävauvaa

    hmmm....mä nyt en ihan oo samaa mieltä Sporttis Maman kanssa siitä että pelkästään hyvällä kasvatuksella saatais mallikelpoisia kansalaisia,se toki vaikittaa todella,todella paljon mutta kyllä on myös tuuripeliä ja sen lapsen omia valintoja joihin ei aina se paraskaan kasvatus auta...paljon...
  3. S

    miksi poltit raskausaikana?

    Miettikää sitä vauvan hapenpuutetta ja miltä se näyttää kun se yrittää saada happea enemmän ja miettikää omaa vanhuuttanne keuhkoahtaumataudin kanssa niin eiköhän tee mieli lopettaa ajoissa. En tajua miten joku voi olla niin itsekäs ettei kestä vierotusoireita lapsensa tähden! ei ne nyt varmaan...
  4. S

    Nimi apuja pojalle!

    Otto, Miko, Lasse, Lassi,
  5. S

    Fiksuja mammoja/odottajia Pirkanmaa?

    Moikka! Mulle kelpasi myös seura! Mulla on 1v ja 3v lapset ja lisää ei ainakaan näillänäkymin ole tulossa. :) Päivät oon lasten kanssa kotona ja muutamana iltana viikossa olen töissä. Et hyvin kerkeis tapaamaan uusia ihmisiä. :) Asutaan Jankassa ja hyvin päästään liikkumaan bussilla ja...
  6. S

    kotipihassa leikkiminen...kertokaa mulle mitenkä te olisitte toiminut?

    Kyllä mäkin oisin antanu leipää lapselle,kyllä meillä aina senverta on että yks leivänpalanen ei tunnu missään. Tietty jos tavaks tulis niitä kerjätä,niin sit vois jo ihmetellä ja siinävaiheessa soittasin kyllä jo lastensuojeluun.Ja mun mielestä tostakin vois jo melki soittaa,ei 4v lapsen kuulu...
  7. S

    Mistä ihmeestä pieraisen rahat reissuun johon on pakko lähteä (miehen paras kaveri menee Espanjassa naimisiin)

    Kyllä meilläkin on miehen kanssa omat rahat ja maksetaan itse omat laskumme ja yhteiset laskut maksetaan puoliks. Ruokaostokset menee myös puoliks suurinpiirtein,ei nyt ihan tarkkaan niitä lasketa. Mun mielestä meille sopii sellanen järjestely paremmin,eipä tule riitoja siitä et toinen käyttää...
  8. S

    Poikien nimiä?

    Mitäs tyhmää siinä on jos menee lukeen hautakivistä nimiä??? OOn vissiin sit vähän erikoinen kun mun mielestä on mukava kulkea hautausmaalla ja katsella nimkä nimisiä ihmisiä on ollu.
  9. S

    Elämäni valo himmenee... ;(

    Mitä jos menisitte ihan ammatti auttajalle? vaikka sekä yksin että yhdessä? ootko puhunu vaimos kanssa näistä asioista? Mun mielestä teidän kannattaa ehdottomasti tehdä kaikki mahdollinen suhteenne pelastamiseksi,ajatella sitä alkua mitä teillä oli ja pyrkiä saamaan se takaisin. Sehän nyt on...
  10. S

    Helsingin Sanomat: Hei muijat, töihin sieltä

    Itse olen kotihoidontuella kotona ja teen myös iltaisin ja viikonloppuisin töitä,jolloin mies on lasten kanssa. Sopii meille hyvin. :) Mä olen siinämielessä samaa mieltä aloittajan kanssa että lasta ei tarvitsisi hoitaa sitä kolmea vuotta kotona, mutta en kyllä veis 9kk ikäistä päiväkotiin...
  11. S

    Ääh... Sain lapselle paksun yövaipan takapuoleen ja kaikki vaatteet päälle ja nyt

    Ei se siihen kuole vaikka nyt kakat housussa kerran nukkuiskin. Tai sit vaan oon kertakaikkisen huono äiti kun en välittäis. :D etenkään kun tota vaatettakin teillä on noin älyttömän paljon...pakkastako teillä sisällä on??? :D
  12. S

    halpis koiranruoka vs. kallis?

    Palma: Varmaksihan nyt ei kukaan muu voi tietää kun ne jotka sen ruuan siellä tehtaassa tekee,mutta olen työskennellyt lemmikkieläintarvikeliikkeessä ja sieltä koulutuksista peräisin on tämä tieto.
  13. S

    Leikkikavereita 3v tytölle Tampereelta!

    Hei, Olen 26v äiti Tampereen Jankasta ja etsin 3v tytölleni uusia leikkikavereita mielellään saman ikäsistä lapsista. Ollaan kotona päivät kun meillä on myös 1v poika ja alkaa olemaan todella,todella tylsää kun meillä on niin vähän leikkikavereita ja monet on päivisin hoidossa. Ei toi...
  14. S

    Leikkikavereita 3v tytölle Tampereelta!

    Hei, Olen 26v äiti Tampereen Jankasta ja etsin 3v tytölleni uusia leikkikavereita mielellään saman ikäsistä lapsista. :) Ollaan kotona päivät kun meillä on myös 1v poika ja alkaa olemaan todella,todella tylsää kun meillä on niin vähän leikkikavereita ja monet on päivisin hoidossa. Ei toi...
  15. S

    halpis koiranruoka vs. kallis?

    Kyllähän koira nyt hengissä pysyy vaikka millä. Ihan ekana kannattaa kattoo sitä tuoteselostetta,mikä mainitaan ekana,sitä on eniten ja monissa markettiruuissa esimerkiks kananliha on kirjotettu ihan vaan kanaa ja joku prosentti määrä, eikä kananlihajauho,millasena se kuitenkin siinä ruuassa...
  16. S

    Tuli sellanen olo, että nyt on hujattu

    Ei tossa mitään huijausta oo tapahtunu, sä olit ilmottautunu sinne potilaaksi sen 12pv:n puolella,ne vaan ei kerenny syystä tai toisesta sua hoitaan sen vuorokauden puolella,mutta joudut silti maksamaan sen vrk:n maksun myös jonka aikana oot ilmottautunu. Kyllä mäkin synnyttään mennessäni...
  17. S

    Annoin koiralle kerran selkään loppui lattialle pissiminen kuin seinään.

    se on ihan sisäsiistiks opettamisen aakkosia että koira kannattaa ihan siitä 7-8vk ikäsestä alkaen viedä samaan paikkaan tekeen hätänsä ja pyöriä muutamia metrejä siinä,kunnes tekee hätänsä ja saa kehuja.jos menee aluks ihan lenkille,ei koira malta tehdä hätiään kun on liikaa uusia hajuja,eikä...
  18. S

    Vauvalla uskollinen kaveri <3

    Tottakai täytyy katsoa perään. Se on aikuisen vastuu! Koira on koira ja lapsi on lapsi,ei lapset ymmärrä vauva/taapero aikana et mitä saa tehdä ja mitä ei ja uhmis aikana ne tahallaan tekee just sen mitä kielletään,eli usein kiusaa koiraa. koiralle on tarjottava mahdollisuus vetäytyä omiin...
  19. S

    Vauvalla uskollinen kaveri <3

    noissa raatelu tapauksissakaan ei kukaan tiedä asioiden taustoja ja tapahtumien kulkua...muuta kun sen mitä lehdet kirjottaa...ja niihin nyt ei pidä täysin luottaa. Hyvin,hyvin harvoin mikään koira on luonnevikanen ihan oikeesti,lähes aina se on se ihminen joka sen koiran on pilannu ja monessa...
  20. S

    Vauvalla uskollinen kaveri <3

    <3 ihana. :) meillä on chihu ja whippet ja lapset 3 ja 1v ja kyllä noista eläimistä on niin paljon iloa ja lohtua, vanhempi lapsikin jos kiukkuaa mulle tms niin saattaa sit mennä halimaan ja silittelemään koiria kun harmittaa. :) siitä se mielikin sitten paranee. ja kyllä,halin lastani yms mutta...

Yhteistyössä