Hakutulokset

  1. haaveilija-08

    ***ELOMASSUT 2008*** Helmikuussa

    En ole saanut aikaiseksi kirjoitella taas pitkiin aikoihin, toisinaan käyn vilkaisemassa teidän muiden kuulumisia kyllä. No jospa hieman meidän kuulumisia ja jotain muutakin saisin nytrustattua ennen kuin lapset herää.. NEA voi hyvinkin johtua hampaista/ niiden tulosta tollanen kuume. Meidän...
  2. haaveilija-08

    ^^ELOMASSUT 2008^^ tammikuussa

    Hei taas, josko sitä tänään ennättäisi jotain kirjoittaakin ennen kun jompi kumpi muksuista herää. Pikku-ukon kävin jo vetämässä vaunuineen sisälle kun nukkui reilut 3 tuntia tuolla -15 asteisessa kelissä. Vielä näyttää uni maistuvan sisälläkin, ainakin hetken.. AJATTARELLE onnitteluhalaus...
  3. haaveilija-08

    ^^ELOMASSUT 2008^^ tammikuussa

    Heippa pitkästä aikaa! Nyt viimein sain taas aikaiseksi kirjoittaakin jotain, usein käyn aina kurkkaamassa kuulumisianne mutta kirjoittaminen on taas vaan jäänyt. Josko sitä nyt taas vaikka ryhdistäytyisi. Tuntuu vaan ettei aika riitä mihinkään, 24h vuorokaudessa on vaan yksinkertaisesti...
  4. haaveilija-08

    ***ELOMASSUT 2008***marraskuussa

    Moi! Taitaa olla suurin osa porukasta siellä fb:n puolella, kun pinot kutistuneet armottoman paljon. Itse en ole koko facebookiin jaksanut perehtyä, joten minä tuskin sinne puolelle perässä tulen.. Tässä kuitenkin meidän "pienen miehen" 3kk mitat. Painoa 7.3kg (4080g) Pituutta 63cm (52cm)...
  5. haaveilija-08

    ***ELOMASSUT 2008***marraskuussa

    Tervehdys, koneella notkun kun lapset nukkuvat kerrankin yhtäaikaa päiväunia. Pitäis varmaan itekin mennä pikku tirsoille, mutta kun toisaalta ei malttais.. Uusimmassa Kaksplussassa oli juttua yösyöttöjen aiheuttamasta unettomuudesta. Onko muilla vastaavaa?? Mulla nimittäin oli ne ekat...
  6. haaveilija-08

    <<<ELOMASSUT>>> lokakuussa

    Keskiviikkoa kaikille! IMETYS- JA SOSEASIAA kommentoin minäkin.. PONIN kanssa samoilla linjoilla minäkin tämän asian suhteen. En todellakaan ole mikään "imetyskiihkoilija" mutta käytännössä vain olen huomannut kuinka rinta- taikka korvikemaito on parasta ravintoa näin pienille vauvoille kuin...
  7. haaveilija-08

    <<<ELOMASSUT>>> lokakuussa

    KIERUKASTA mulle lääkäri sanoi että SAATTAA pahentaa iho-ongelmia kuten myöskin minipillerit. Ei se kierukka ainakaan "pidä ihoa hyvässä kunnossa" kuten jotkut yhdistelmäpillereistä tekevät. Nää on nää hormooni-jutut joskus niin pyllystä.. :/ Nyt unille, öitä!
  8. haaveilija-08

    <<<ELOMASSUT>>> lokakuussa

    Heip, BELLA-LUMIA: kyselit iho-ongelmista ja ehkäisystä. Minipillerit ja hormoonikierukat saattavat pahentaa iho-ongelmia!! Mulla nuorempana oli ihon kanssa jonkin verran ongelmia ja nyt aloitin minipillerit kokeeks ja kauhulla odottelen pahentaako ihon kuntoa. Mulla esikoisen raskausaikana...
  9. haaveilija-08

    <<<ELOMASSUT>>> lokakuussa

    Heips! Muutama rivi pikaisesti ennen kun poitsu heräilee.. HUIMAUSTA täälläkin! Uskon tuon johtuvan todella jumissa olevista hartioistani. Tuon reilun 6kg:n ukkelin kantelu ja jatkuva imettäminen on saanut jo ennenstään jumissa olevat hartiani aivan totaaliseen jumiin. Pitäis varata aikaa...
  10. haaveilija-08

    <<<ELOMASSUT>>> lokakuussa

    Heip, 2kk neuvola takana. Mittoja hieman: painoa 6.4kg (4080g) pituutta 61cm (52cm) pipo 40.4cm (36cm) Hurjaa vauhtia poikanen kasvaa. Eipä ainakaan tarvii huolehtia riittääkö maito jne.. :laugh: On nää lapset niin erilaisia kaikinpuolin kun meidän esikoinen oli hädin tuskin noissa...
  11. haaveilija-08

    <<<ELOMASSUT>>> lokakuussa

    Iltaa, vielä täällä koneen ääressä notkun kun isäntä katsoo tv:stä jalkaplloa. Kävin äsken vielä suihkussa ja se piristi ehkä vähän liikaa, ei sovi mulle suihkussa käynti viimeisenä illalla näköjään.. AUKKU kyseli vauvarokosta.. Epäilen ettei olisi kuitenkaan vauvarokkoa. Siinä on se...
  12. haaveilija-08

    <<<ELOMASSUT>>> lokakuussa

    Heippa! Pitkästä aikaa ehdin kirjoittelemaan, lukemassa käyn päivittäin, mutta kirjoittaminen jää lähes aina kesken jostain syystä. Esikoinen tuolla vetelee päiväunia ja pikku-ukko torkahtelee sitterissään. Varmaan kohta on taas tankkausta vailla.. Meidän pieni mies sai 12.10 nimen Veikka...
  13. haaveilija-08

    <<<ELOMASSUT>>> lokakuussa

    Heippa taas pitkästä aikaa! Jokunen aika taas vierähtänyt etten ole koneelle ennättänyt. Joskos sitä nyt vaikka muutaman rivin ennättäis kirjoittaa ennen lasten heräämistä. Meillä pikku-ukko kasvaa hurjaa vauhtia. Neuvola on meillä vasta 24. päivä (2kk) joten tarkemmat mitat selvinnee...
  14. haaveilija-08

    <<<ELOMASSUT>>> lokakuussa

    Heip, pikaisesti tulin minäkin tsemppaamaan Upp3:sta! Aivan todella hatun noston arvoinen juttu että osasit pyytää ja ottaa vastaan apua kun alkoi siltä tuntumaan! Toivon todella että saa avun neuvola psykologon kautta pahaan oloosi ja pääset nauttimaan pienestä pojastasi täysillä. Joskus...
  15. haaveilija-08

    ***ELOMASSUT 2008***syyskuussa

    Torstaita! Ihan alkuun melluli kyseli tutista. Meillä molemmat lapset syöneet tuttia ihan vauvasta asti ja myös nukkuessaan. Toisinaan tutti on vain nukahtamisvaiheessa suussa ja toisinaan myös tiukasti suussa nukkuessakin. En todellakaan ole sitä alkanut poiskaan nykimään, annan nukkua tutti...
  16. haaveilija-08

    ***ELOMASSUT 2008***syyskuussa

    Heippa, pikaseen taas koneella ennen kun lapset heräilevät.. Ihan alkuun kun Salah kirjoitteli vauvansa masuvaivoista, tuli mieleeni yksi asia. Onko teillä millaiset pullot käytössä pojalla? Pulloja kannattaa kokeilla erilaisia just sen takia kun toisista menee ilmaa masuun herkemmin kuin...
  17. haaveilija-08

    ***ELOMASSUT 2008***syyskuussa

    Moikka! Pikaisesti näpyttelen minäkin kuulumisia, saas nähdä ehdinkö montaakaan riviä ennen kuin jompi kumpi lapsista heräilee. RINTARAIVAREISTA: ollut jonkin verran juttua.. Meillä pojulla esiintyy "raivareita" lähes päivittäin. Jotkut syöttökerrat sujuvat mallikkaasti ilman mitään...
  18. haaveilija-08

    ***ELOMASSUT VIIMEISEN KERRAN***

    Heippa täältäkin! Pikaisesti koneen ääressä ennen kuin lapset heräilevät. Meillä esikko kuumeessa ja kamalassa nuhassa, toivottavasti en itse sairastu saati vauva! :/ Yöt tuntuu kurjilta kun tyttö heräilee vähän väliä tukkoisena itkeskelemään ja just kun saa hänet rauhoittumaan ja...
  19. haaveilija-08

    ***ELOMASSUT VIIMEISEN KERRAN***

    Hei vaan, ONNEA taas uusista vauvoista! :flower: Meillä arki rullaa suht mukavasti. Mies ei ole pystynyt pitämään isyyslomaa ollenkaan, yrittäjä kun on, se ehkä hieman ahdistaa minua. Muistan nimittäin esikoisen ajalta kuinka ihanaa oli kun mies piti täydet 3viikkoa yhteen kyytiin lomaa...
  20. haaveilija-08

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Heippa! ONNEA kaikille uusille vauvansa lähipäivinä saaneille! :flower: Meillä ihanan rauhallista, esikoinen ja vauva nukkuvat molemmat. Itse otin kans pienet vartin tirsat ja nyt saan nauttia omasta hetkestä roikkumalla netissä. ;) D-vitamiini juttua ollut. Me saatiin kans tänään...

Yhteistyössä