Hakutulokset

  1. T

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Hei kaikille! Iloisia uutisia kylläkin hyvin myöhässä.... Meille syntyi 6.2. lauantai-iltana poikavauva. Pituus 52cm, paino 3615g ja pipo35cm. Synnytys oli hyvin normaali kaikinpuolin. Alkoi hiljaisilla supituksilla yöllä puoli neljän aikoihin. Sain vielä nukuttua, kun väli oli puolikin...
  2. T

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    MOikka! Vaateasiaa Minä myös huutelen kovasti kietaisupaitojen ja miksi ei kietaisubodienkin perään. Ovat vastasyntyneen kanssa ehottomasti parhaimmat. Sitten kun vähän kasvaa ja käsittelyyn tottuu pään yli vedettävät on kivampi ottaa käyttöön, ja varsinkin ekaa odottaessa kun on itsekin...
  3. T

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Hahaa, mies päikkäreillä esikon kanssa niin pääsin livahtamaan tänne.. ;) Ensinnäkin täällä myös koko perhe flunssassa. Mieskin IIIIIHAN kuollut kun kuumetta 37.0... ;) Tsemppiä kaikille syksyn tuomien pöpöjen ja pasillien kanssa tappeleville ja sikeitä unia aina kun hiukanakin...
  4. T

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    MOikka! Yksi karussa ollut mamma täältä ilmoittelee olostansa. JJ:llä kaikki hyvin, lääkärineuvola viime viikolla ja kaikin puolin kaikki mallikkaasti. Närästyksestä en vain muistanut sille valittaa, jospa olisin mäkin saanut jotain rennietä vahvempaa. Yöt kun on välillä tosi kauheita. Vaikka...
  5. T

    *Helmikuun hurmaajat lokakuussa*

    Moi! Meikäläisellä huomiseksi varattu aika sikapiikille. Mä myös tulin siihen tulokseen, että olisin itselleni ikuisesti vihainen, jos saisin sen taudin ja jotain masukille sattuis. Joteen piikkiä tänne vaan!! Eniten jännittää, kun meillä laajennetaan tallia ja lauantaina on valutalkoot ja jos...
  6. T

    *Helmikuun hurmaajat syyskuussa*

    Moro! Mullakaan ei ole aikomusta mennä mihinkään 4D-ultraan. Eri asia olisi, jos olisi jotain "pelättävää" tai normaalissa löytyy jotain syytä. Ehkäpä myös sitten, jos olisi rahaa ihan tuosta vaan pari sataa ylimääräistä... Puhuu nainen, joka kotihoidontuella saa 250 käteen kuukaudessa...
  7. T

    *Helmikuun hurmaajat syyskuussa*

    Moikka! Mukavaa kuulla hyviä ultrakuulumisia. Meillä se on ensi viikon perjantaina. Me ei haluta kuulla sukupuolta etukäteen. Viime raskaudesta kerrottiin se kätilölle heti ja kun hän sitten aloitti, niin sanoi, että vauva oli niin huonossa asennossa, ettei millään olisi sukupolta nähnytkään...
  8. T

    *Helmikuun hurmaajat syyskuussa*

    Sori monet kirjoitusvirheet!
  9. T

    *Helmikuun hurmaajat syyskuussa*

    Heips! Painokeskusteluun, Edellisessä raskaudessa mulla paino nousi joka neuvolakäynnillä. Mutta toisinaan ihan vain vähän pääasiassa paino alkoi nousta vasta jossain 25 viikon jälkeen. yhteenä painoa tuli 13kg. Pääasia on etä Sf- mitta nousee oikeilla käyrillä koko ajan. Se on varmaankin...
  10. T

    *Helmikuun hurmaajat syyskuussa*

    Heipulivei! nopesti pörähdän. Että pysyy kärryillä. Meille rantautui syysflunssa. Esikko ei nukkunut yöllä juuri lainkaan. Onneksi mies jaksoi valvoa, kun oli jo itse flunssassa voiton puolella. Itellä niin ikävä olo ollut koko päivän... Netissä olen yrittänyt löytää hevoselleni taas...
  11. T

    *Helmikuun hurmaajat syyskuussa*

    Muikka! Meillä ei ole hankittu mitään. Esikoiselta kaikki mahdollinen jäljellä. Tietysti vaatteiden kanssa sitten on tenkkapoo, jos tuleekin poika. Mutta siskolla on kaksi poikaa, niin eiköhän sieltä sitten niitäkin löydy. Duo-rattaita olen miettinyt, lähinnä jotta pääsisi lenkille tuon koiran...
  12. T

    *Helmikuun hurmaajat syyskuussa*

    Moikka! Olen toisen lapsen odottaja Satakunnasta, Synnärinä siis SatkS. LA 11.2. Katsotaan kuinka usein tulee käytyä, mutta aikakin silloin tällöin. Tuo esikoinen (1v 3kk) pitää liikkeessä, eikä tästä toisesta raskaudestakaan ole ihan niin pässyt kaikin aistein nauttimaan kuin...
  13. T

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Kyllain oli tullut juttua taas niin paljon, että jouduin väkiste hiukan hypimään, sori.. :ashamed: Hurjan paljon onnea Sentulle tytöntylleröstä!!!! :hug: :flower: :flower: Ja kiitos kaikille onnitteluista :hug: EAK voimia sinne sairaalaan, toivottavasti kaikki päättyy...
  14. T

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Väsynyt uusi äiti täällä kirjoittelee iloisia uutisia: Meille syntyi 12.6. tyttövauva klo 16.01. Synnytys alkoi keskiyöllä, kun heräsin lapsiveden menoon. Tyttömme painoi 2510 grammaa ja oli 47 cm pitkä. Ja syntyi rv 37+2. Eilen pääsimme kotiin ja onneksi kaikki on mennyt tosi hyvin, vaikka...
  15. T

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Kiitos Bubona yhteisön järjestämisestä. Munkin hakemukseni pitäisi olla nyt tehty nim. -titta-83-, Ihmeellistä, kun mesen kautta olin kyllä sinne kirjautuneena, mutta mese-nimimerkkiä en silti saanutkaan käyttää. Oli kuulemma käytössä jo valmiiksi. No sainpahan viimein keksittyä nimimerkin mikä...
  16. T

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Myrskyistä maanantaita meiltäkin! Heti alkuun SUURET ONNITTELUT NAIMISIINMENON JOHDOSTA ROUVASUMPPISUU JA GATAA!!! :flower: Paveli mullakin on ollut sf tosi pieni. Ja kun se sitten ei kahdella nauvolakäynnillä ollut kasvanut yhtään, laittoi täti äippäpolille. Ennen äippäpoliaikaa mulla...
  17. T

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Moikka! Olin jo aamulla tällä, mutta taaskin jokin pisti vastaan, enkä saanut itseäni kirjauduttua sissään. Nyt paremmalla onnella ja pääsin kirjoitteleemaankin. Katsoiko kukaan eilen Täydellisiä Naisia? Me katottiin mun miehen kanssa ja naurettiin ihan kippurassa sitä Susania, joka on siinä...
  18. T

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Ja kiitos Sumppikselle taas uudesta pinosta!!!! :flower: :flower: :flower: Titta
  19. T

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Aurinkoista kesäkuun ensimmäistä!!! Viimeinen kuukausi lähti sitten käyntiin. B) Neuvolatätin käskystä kuukausi ennen laskettua aikaa pitää olla kassi ovensuussa pakattuna. No se on pakattuna niiltä osin, mitä ei päivittäin tarvitse. Masuasukin kassista puuttuu vielä kevyt kesäpeitto jonka...
  20. T

    HEINÄMAMMAT 2008 ~toukokuussa~

    Ai niin ja nuvolakuulumisiin vielä: sf- mitta oli 28cm. Alakäyrän alle tiputtiin taas, mutta nuvolatäti oli sitä miletä, että kun kaikki on tarkastettu ja hyvin oli niin eipä kai siinä ole mitään murehtimista! Joten enpä aijo ruveta murehtimaan sitäkään, eikä paljoa murehdituta, kun en edes sitä...

Yhteistyössä