Hakutulokset

  1. M

    Tammiston/tammistonrannan päiväkodit!

    No sanotaan näin että toivossa on hyvä elää ;D Elokuusta vasta tarvitaan onneksi hoitopaikkaa ja silloinkaan ei täyttä päivää. (En sitten tiedä onko se hyvä vai huono asia.. ) Täyttä oon kuullut siellä olevan, toivottavasti meinaa että riittää kavereita lapsille! :D
  2. M

    Tammiston/tammistonrannan päiväkodit!

    Kokemuksia kaipailisin, maaliskuussa muutetaan ja toiseen noista toivoisin lasten pääsevän :) Muutenkin alueella asuvat, kertokaa mitä pidätte alueesta!
  3. M

    Mistä mä tiedän onko allergiaa?

    Kyllähän nuo ihan selkeiltä allergiaoireilta kuullostaa. Jos huomaat yhteyden ruoka-aineen ja lehahtelun välillä niin vaan jätät sen pois. Ei siihen lekuria tarvi sitä sanomaan kun yli 1-v ei tule edes mitään korvauksia (vauvathan saa sitten erikoismaitoja) vaan esim. maidossa kokeillaan itse...
  4. M

    Facebookin yksityisviestit näkyy kaikille

    en mäkään,en oo löytänyt kenenkään sivuilta mitään erityistä vaikka oon koittanu oikee etsiä (että tietäisin mitä ylipäätään etsin :D )
  5. M

    Facebookin yksityisviestit näkyy kaikille

    lisään vielä,että itse en niinkään ole kirjoitellut mutta MULLe on kirjoiteltu ja nehän näkyy sit myöskin :snotty:
  6. M

    Facebookin yksityisviestit näkyy kaikille

    siis anteeks mitä näkyy ja missä O_O en nähny omalla seinällä mitään erikoista kun selailin.. terv. paljon arkaluontoisia keskusteluja käynyt
  7. M

    Onko tää pettämistä?

    näinpä.
  8. M

    2v5kk tyttö ei suostu nukkumaan - mitä teen??

    meillä esikon (nyt 2v7kk) sirkustelu loppui siihen kun siirrettiin hänen sänkynsä meidän sängyn viereen, vaikka siihen asti oli itse halunnut omaan huoneeseen. Nyt makuuhuoneessa on pinnis ja esikon sänky omamme lisäksi eikä sinne sitten paljon muuta mahdukaan,mutta kyllä helpotti unille menokin...
  9. M

    Sikainfluenssarokotteesta

    suurin osa rokotteista voidaan vetää samaan huijauskategoriaan ja jos uusimman iltalehden lööpin asiasta lukee niin huomaa myös että sitä suositellaan vielä kuten aiemminkin. Se edellinen uutisointi oli virheellinen. Kausi-influenssarokotteella ei saa mitään suojaa sikainfluenssaa vastaan...
  10. M

    Voiko lastenvaunut ostaa kuukausimaksulla? siis erissä?

    emmaljungilla säilyy myyntiarvo tosi hyvin vaikka ostaisitkin käytettynä :) Kyllä niistä saa vielä sen parin vuoden jälkeen (eli n.4-5v vanhoista) sen verran takaisin että kannattaa!
  11. M

    äidit kuinka usein käytte viihteellä?

    pari-kolme kertaa viikossa varmaankin keskimäärin.
  12. M

    onkos muita jotka on lapsen nvolatädin vaihtanut toiseen?

    olen vaihtanut ja helpolla meni. Sen jälkeen tuli aivan mahtavan osaava tyyppi :) Ensimmäinen oli siis vasta aloittanut enkä saanut yhtään mihinkään tukea koska tunnuin tietävän kaikesta enemmän kuin hän. Ei sen nyt ihan niin pitäisi mennä että joka kerralla asiakas kertoo neukkutädille mitä...
  13. M

    2 vuotiaan television katselu

    must voi hyvin antaa katsoa vähän ikäkaudelle sopivia ohjelmia. Meillä katsotaan esim jos alkaa meno mennä ihan liian villiksi, silloin tv:n eteen rauhottuminen pelastaa loppuiltaa :D
  14. M

    Tiskirätin paikka *todella turhaa*

    meillä roikkuu rätti tälläisessä http://www.sinituote.fi/Suomeksi/Tuotteet/Siivous/Keittioharjat_ja_-liinat.iw3?itemid=739&showlocation=af113115-f53a-40ff-b097-48531a1370d6
  15. M

    voiko yksityiselle varat normaali ultraan ajan jos haluaa vina kysyä sukupuolta?

    tottakai voi, nehän saa rahaa siitä kun ihmiset haluavat käyttää palveluja.
  16. M

    Jos sinun pitäisi valita pidätkö omakotitalosi vai hankitko toisen lapsen niin kumman valitsisit?

    jos mietitään asiaa siltä kannalta,että vaihtaisinko sisarukseni siihen että minulla olisi mahdollisesti talo perittävänä kun vanhempani kuolevat niin... Todellakin lapsi on tärkeämpi kuin oma talo -.-
  17. M

    Perkeleen ukko ja sen polttarit.

    ei käy ikinä siis ystäviensä kanssa edes ravintolassa vaan syömässä tai mikroautoilemassa tmv :o Kuinka hänellä edes on kavereita jotka mitään järjestävät jos koskaan ei edes selvinpäin missään heidän kanssan käy.. En ymmärrä kuka käytöstavoilla varustettu ihminen kieltäytyy tuollaisesta...
  18. M

    Aamun Hesarissa vaadittiin lakiin isovanhempien oikeutta lapsenlapsiinsa. Mielipiteitä?

    olisi jotenkin älyttömän typerä juttu mun mielestä, miksei jaella oikeuksia samalla lasten tädeille,enoille ja sedillekin? ihan yhtä läheistä sukuahan hekin ovat.
  19. M

    Minkä ikäinen esikoisenne oli kun aloitte yrittämään toista ja kauanko kesti ennen kuin tärppäsi?

    esikoinen oli 11kk kun jätettiin pillerit ja siitä 2vk päästä raskauduin B)
  20. M

    Te jotka olette naimisissa, onko teillä ollut polttarit?

    oli,mut vietiin tallinnaan viettämään päivää ja iltaa :) polttarit tosiaan voi hyvinkin olla vaikka kylpyläreissu tai pikniks, saunomista tms jos ei baareilut kiinnosta.

Yhteistyössä