Hakutulokset

  1. L

    onko kellään syntyny vauva viikolla 36?

    Minkälaisia oireita teillä on ollut aikaisemmin? Oliko ihan selkeästi pidemmän aikaa ollut säännöllisiä supistuksia/ kohdun suulla muutoksia tms. vai tuliko synnytys puun takaa? Ihan mielenkiinnosta vain kyselen, kun kipeitä supistuksia on tässä ollut useita kertoja päivässä jo muutaman...
  2. L

    Miksi raskaudesta ja sen aiheuttamista muutoksista pitäisi päästä eroon, esim. kilot?

    Kyllä minä näkisin, että kaikki lähtee kuitenkin siitä, että olen viehättävä ITSENI mielestä. Ja sitä en ole nyt.
  3. L

    Miksi raskaudesta ja sen aiheuttamista muutoksista pitäisi päästä eroon, esim. kilot?

    Mun mielestä tota kilpailua tai paremminkin vertailua on vähän joka asiassa. Kysytäänhän aina sitäkin, että paljonko raskauskiloja kertyi. Eikä vastaukseksi odotella mitään kaunisteltua totuutta - päin vastoin! Tai ylipäätään raskauden vaivoista huudellaan suureen ääneen, vertaillaan...
  4. L

    Miksi raskaudesta ja sen aiheuttamista muutoksista pitäisi päästä eroon, esim. kilot?

    No kyllä mä olen tässä odotuksen loppumetreillä nähnyt jo uniakin _omasta itsestäni_. En viihdy tässä valtavassa kropassani, ja haluan kyllä mahdollisimman pian takaisin, jos ei samoihin, niin ainakin lähelle niitä mittoja joista lähdettiin liikkeelle. Mulle on muiden kilot ja löysät...
  5. L

    koira

    Riippuu hyvin pitkälle että onko koiralla rekisteröintipaperit vai ei? En maksaisi noin paljon aikuisesta koirasta, kun samalla rahalla saa pennun, jonka saa sitten itse koulia perheen tavoille. Pahimmassa tapauksessa tuo on jo "valmiiksi pilattu" jonkun muun toimesta. Eri asia jos...
  6. L

    Lapsi halunnut vuosia lemmikin.

    Eikös tämä ole ihan ihanteellinen, ja jopa opettavainenkin tilanne. Lapsi on halunnut vuosia lemmikin, ja sen eteen hän on valmis "uhraamaan" omia säästöjään. Näinhän se toimii oikeassakin elämässä. Itse tekisin niin, että maksun hetkellä lapsi maksaa omistaan x-määrän ja vanhemmat avustaa...
  7. L

    Koira sai isolta saksanpaimenkoiralta kyytiä..

    Se vaan on myös niin, että yhdestäkään koirasta et voi sanoa varmaksi, etteikö se olisi "vähääkään aggressiivinen". Kun puhutaan kuitenkin helposti viidestätoistakin toisilleen vieraasta koirasta pienellä alueella, mitä vaan voi tapahtua. Kemiat ei aina koirillakaan kohtaa.
  8. L

    Koira sai isolta saksanpaimenkoiralta kyytiä..

    Eläpä nyt lue rivien väleistä sellaista, mitä sinne en ole kirjoittanut. Enemmän kritisoin kädettömäksi yleisellä tasolla monia koirapuistoilijoita (aloittaja saa itse päättää, lukeeko itsensä tähän joukkoon vai ei), ja ennen kaikkea tätä tyyppiä, joka antaa oman koiransa höykkyyttää toista...
  9. L

    Koira sai isolta saksanpaimenkoiralta kyytiä..

    Eli sinne puistoon jäädään oman koiran terveyden kustannuksella, koska MINULLA ON OIKEUS? Kuten sanottu, koirapuistoihin jostain kumman syystä eksyy kaikki taliaivot ja kädettömimmät koiranomistajat ikinä, joilla ei ole minkäänlaista koiranlukutaitoa ja tilanteen hallintaa ja jonka koira "on...
  10. L

    kauheeta menoa päiväkodissa:O

    Mistähän nettilehdestä mä luin pidemmän jutun tästä..? Vähän aiheen vierestä, mutta enemmän mua kauhistutti se, että alle kolmivuotiaatkin joutuvat viettämään päiväkodissa aikaa kymmenenkin tuntia päivässä. Tuntuu kovin kohtuuttoman pitkältä ajalta. Ja parhaimmillaan se aika vietetään...
  11. L

    Paljonko tarvitaan tilaa koiralle?

    Hassusti aseteltu kysymys.. Taloudellisesti toisen koiran hankinta tuohon tilanteeseen ei ole missään tapauksessa järkevää. Mutta se ei kyllä liity huoneiston kokoon tai eläinrääkkäykseen millään tavalla. Tässä nyt väkisin halutaan selvästi jonkun koiranpidosta saada jotain eläinrääkkäystapausta...
  12. L

    Nyt, nyt, NYT saa luvan loppua tällanen touhu!

    Voin kuvitella, ei tasan tarkkaan kävisi mullakaan näin helposti, jos kyse olisi vaan musta itsestäni. Tsemppiä, se tupakkapiru tulee ylipuhumaan olkapäällesi monet kerrat, mutta sisulla vaan! Kun saa uudet rutiinit vanhojen tilalle, niin alkaa se tupakkakin kadota pikku hiljaa mielestä. :)
  13. L

    Elloksen alekoodit / alet aivan huijausta

    Ärsyttävämpää on se, että minitoimitus on 25 euroa. Ensin käytän -50% alennuksen ja sitten joudun väkisin keksimään vielä lisäksi jotain ostettavaa, että saan toimitusrajan ylittymään.. Meni kyllä ihan plusmiinusnollalle.
  14. L

    Onko ihan normaalia, että lapsen pk-kaverilla on aina verkkarit?

    Ajatella, halvat verkkarit ja vielä tarjoustalosta. Hyi olkoon, kyllä nyt hinnan ja tyylikkyyden pitäis tulla ennen mukavuutta!
  15. L

    Nyt, nyt, NYT saa luvan loppua tällanen touhu!

    Oon itse lopettanut tupakoinnin raskauden myötä, ja pakko sanoa, että oli niin yksityiskohtainen kuvailu, että alkoi tehdä mieli tupakkaa ihan järjettömästi! :D Mun mielestä pää on ihan avain asemassa. Kun pää on valmis luopumaan tupakasta, loppu käy suht kivuttomasti. Ei siitä muuten mitään...
  16. L

    Tupakkaa odotusaikana...

    Itseni vuoksi en olisi varmaan ikinä saanut tupakkaa lopetettua, mutta nyt.. Mikä voisi ihan oikeasti olla parempi ja tärkeämpi syy? En mä pitäisi sitä vauvan terveyttäkään mittarina. Fakta on kuitenkin se, että lapsi syntymänsä jälkeen kärsii nikotiinivajeen äitinsä puolesta. Ja synnärillä...
  17. L

    jos toi koira ois mun..lähtö ois tullu ajat sitten

    Mikähän on koiran aktiviteetin määrä? Tommonen 11 kuukautinen on just siinä iässä että energiaa on enemmän kuin älyä, ja jos ei ole sallittua tekemistä (ja vaikka olisinkin..), tekemisentarve tyydytetään jollain ei-niin-kivalla. En jaksa alkaa edes luettelemaan, mitä meidän piski pisti...
  18. L

    Tupakkaa odotusaikana...

    Mulla lähemmäs kymmenen vuotta tupakointia takana ja aika kova ajatustyö plussan jälkeen tarvittiin, että tupakka jäi kokonaan. Tupakkapiru olkapäällä osaa aika hyvin selittää asiat parhain päin, "ei yksi mitään haittaa" jne. Vähensin tupakointia pariin tupakkaan päivässä ja viikolla 11 olin...
  19. L

    Kaninomistajat hei

    Kannattaa tosiaan kääriä kani pyyhkeen sisään ja ottaa pyyhkeen välistä tassu kerrallaan esiin. Jos tuntuu, että kaveri kauheasti pistää hanttiin. Selviää itsekin vähemmillä naarmuilla. Muutenkin ohjeeksi leikkaamiseen, että parempi vähän kerrallaan ja vähän lyhyemmällä aikavälillä, niin...
  20. L

    Kissan hampaista, tietäjät!!!

    Heiluuko ne maitohampaat edes? Kannattaa tarkkailla, jos maitohampaat ei ala suosiolla tippumaan, niin eläinlääkäri ne sitten kiskoo pois.. Aina ne maitohampaat ei vaan tajua lähteä uusien tieltä, ja omin konstein niitä ei saa kyllä poistettua.

Yhteistyössä