Hakutulokset

  1. U

    Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

    Tervehdys pitkästä aikaa... Täällä onkin moni plussannut joten OIKEIN PALJON ONNEA JA PALJON VAUVALIIMAA MUKAAN :heart: Omia kuulumisia tulin kertoilemaan... Mulla viimeisen keskenmenon jälkeen ei taas menkat meinannu millään alkaa joten lääkkeillä jouduttiin avittamaan. Nyt ei enää...
  2. U

    Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

    Tervetuloa Emily ja oNefer kuumeilemaan :flower: Mutzilla isot onnittelut ja paljon vauvaliimaa mukaan :heart: Monilla täällä onkin jänniä aikoja tiedossa. Toivon teille kaikille oikein kunnon plussa myrskyä... Kiitos teille kaikille tukijoille ja ihanille ihmisille :hug...
  3. U

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

    Oikein paljon onnea kaikille plussanneille ja niitähän onkin jo komea rivi :heart: Mulle siirrettiin huhtikuun puolessa välissä meidän ainokaiset alkiot ja niitä yritettiin kovasti sisällä pitää. Tämäkään siirto ei meillä tuottanut tulosta ja kesken meni loppukuusta :'( Henkisesti tämä...
  4. U

    Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

    Eipä tarvinnu aamulla testata kun yöllä heräsin siihen että verta valui :'( Ihan kun joku olisi hanasta vääntänyt :ashamed: Loppui tunnin kuluttua siitä kun oli alkanutkin ja sen jälkeen ei mitää. Ei merkkiäkään hyytymistä :x Soitin aamulla klinikalle ja lääkkeitä joudun jatkamaan ainakin...
  5. U

    Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

    Lily-jane mul on aina ollu limakalvo paksu sen takia varmaan runsaat vuodotkin. Muistelisin et lääkäri sanoi et paksu limakalvo olis parempi kiinnitymisen kannalta. Kannattaa olla "kovana" lääkärille et vaikka yritystä takana 6 kk, mut täytyis kuitenkin tutkia ja perehtyä paremmin asioihin...
  6. U

    Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

    Suhveli :hug: ja voimia loppuraskauteen =) Lily-jane pahoittelut menkoista ja iso :hug: Kannattaa käydä lääkärissä jos omasta mielestä ei ole kaikki kunnossa. Kyllä ne siellä sitten tutkivat Tipetsu :hug: ,älä vielä luovuta Minkuk ja mutzilla kävin myös kattoo äippäpakkauksen...
  7. U

    Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

    Täpläkäs paljon onnea plussasta :heart: :heart: Tipetsu oisit malttanut vielä muutaman päivän ja sit vasta testannut ;) Auneliini ja Mömmömmöö iso :hug: molemmille Haaveilija ja pokemoni mukava lukea teidän pohdintoja. Tykkään kans pohtia asioita eettisessä mielessä mut nyt ei...
  8. U

    Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

    Mömmömmöö monen monta :hug: :hug: IkanderinMilja tollaset ihmiset on ilkeitä kun menee kertomaan yksityistä asiaa kaikille... Lily-jane miten kävi??? Tervetuloa pokemoni kuumeilemaan :flower: Tipetsu koskas olitkaan testaamassa?? Aika mukavan kuuloisia oireita, tsemppiä =)...
  9. U

    Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

    Mömmömmöö pakko kysyy samaa kuin hilppakin eli milloin testaat??? Nelli voi, mua suututtaa ihan sun puolesta kun on kaiken näköistä kyseliää sun kimpussa. Iso :hug: ja jaksamista. Nyt tästä kierrosta toivotaan sulle tärppiä ;) Mua jännittää kans ihan kamalasti ja miehelle en viitti...
  10. U

    Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

    Hilppa iso :hug: ja tsemppiä oviksen metsästykseen, toivotaan että tikuilla ovis löytyis =) Ite olin äsken tyhmä :headwall: ja menin sit tekee raskaustestin vaik edellisestä vessassa käynnistä ei ole kuin tunti ja oiskohan joku dpo 8 menossa. No siihen tuli hailakka haamu testiajan...
  11. U

    Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

    Huomenta naiset!! Lukemassa oon käyny kaikki tekstit mut kommentointi on nyt jäänyt vähä vähemmälle kun nää piinapäivät on niin kamalia kun joutuu vaan odottelee et koska menkat alkaa vai alkaako ollenkaan :| Alkoin siirrosta on nyt kulunut jo 8 päivää ja ens viikkoo pitäis jaksaa...
  12. U

    Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

    Lumina ja täpläkäs jännät paikat teillä menossa, toivottavasti tärppi olis käyny ja tulis plussa testiin =) Nallu kiva kun kävit kuulumisia kertoilemassa ja voimia raskaudessa eteenpäin =) Hilppa joko oot testaillu?? Lilianne sun oireet kuulostaa kyllä selviltä raskausoireilta...
  13. U

    Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) vol. 6

    PALJON ONNEA METSÄTÄHTÖNEN :heart: :heart: Kiitos Lily-jane uudesta pinosta =) Tänää saavuttu laivalta kotiin joten pikaisesti vain kävin jutut lukemassa ja iloisia uutisia oli heti tullut. Joku kyseli onko joku testailemassa lähipäivinä, täällä yks eli ens viikonlopussa ellei sitä...
  14. U

    Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

    Lilianne ja oohlalaa tervetuloa kuumeilemaan :flower: Kiitoksia kaikille tsempityksistä. Nyt sitten on kaksi alkioo taas siirretty ja piinapäivät tässä alkaa... Onneks viikonloppuna laivalle ja sit ois töissä äitienpäivä/ kevätjuhla säpinää, toivotaan et aika menis nopeesti =)...
  15. U

    Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

    Napakissa pahoittelut ja iso :hug: Iitu onnittelut tädin saapumisesta =) Mutzilla kiva kuulla et sait hyviä uutisia ja nyt vaan paljon tsemppiä tähän kiertoon =) IkanderinMilja täälläkin asutaan etelä-suomessa ja ihan kivasti on lumi sulanut pois, mut grillikautta ei olla viel...
  16. U

    Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

    Napakissa hurjasti onnea ja paljon vauvaliimaa pikkuiselle :heart: Metsis mä ilmottaudun mukaan plussa myrskyyn, mutta vasta ja toivottavasti loppukuusta ;)
  17. U

    Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

    Metsätähtönen ite oon kans allerginen ja allergia lääkkeet jätin jokunen viikko sitten pois kun olin kans tietoinen ettei raskaana ollessa niitä saa syödä. No, mulla on se hyvä puoli että jos nyt en raskaaksi tule niin voin aloittaa uudestaan lääkityksen viimeistään toukokuun puolessa...
  18. U

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

    Tervehdys pitkästä aikaa... Toivotar iso :hug: ja paljon voimia pippuri :hug: ja voimia myös sinulle Kaikille muillekin uusille keskenmenon kokeneille iso :hug: Onnittelut myös niille joille plussa on tullut testiin :heart: Plajon tarrasukkia pikkuisille matkaan :heart...
  19. U

    Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

    Sokeripala ihania ultra kuulumisia =) Tuu uudestaankin kertoilemaan mitä teille kuuluu :heart: Paljon tarrasukkia pikkuiselle mukaan :flower: Auneliini jännät paikat siis alkoi, pidän peukkuja pystyssä et tärppäis tästä kierrosta =) Metsis viettää illan sänkypuuhissa ;) ja...
  20. U

    Keväällä tai kesällä aloittavat ja yrityksen aloittaneet :) vol. 5

    samara toivottavasti saisit plussan :heart: Vaniljainen olin aatellu tässä kierrossa juoda greippimehua ja onneks tuli puheeks hoitajan kanssa, se sano että ei voi juoda kun minimoi lääkkeen vaikutuksen eli taas kerran jätin mehut kauppaan.... Oishan se tietty kiva kun sais alkuvuodesta...

Yhteistyössä