Hakutulokset

  1. pienisiili

    Flora muumimukikampanja oli huijausta :(

    Jospa joku muukin ahneuksissaan pisti ekana päivänä viisi hakemusta menemään.... 1600 mukia on loppupeleissä aika pieni määrä.
  2. pienisiili

    Jääkö lapseni jostain paitsi ollessaan pelkästään kotihoidossa?

    Itse en kyllä lastenhoitoalan ihmisenä voi allekirjoittaa tätä. Minusta se on ennenkaikkea persoona ja temperamenttikysymys miten lapsi ns. lämpenee. Toiset katselee pitempään ennenkuin lähtevät leikkiin ja toiset heittäytyy välittömästi mukaan mihin tahansa leikkiin.
  3. pienisiili

    Tuttujen vauvasta tuli Nova Joanna. :) Mitäs tykkäät nimestä?

    Kaunis nimi. Tykkään myös nimestä Norella, sekin täällä on joskus haukuttu. Mut mitäpä nimeä ei..
  4. pienisiili

    Kauanko teipin pitää antaa olla lapsen pyllyllä, että näkee onko kihomatoja?

    no olen kuullut että moni tsekkaa taskulampulla lapsen peräaukon yöllä kun tämä on mennyt nukkumaan, koska madot yleensä silloin kömpii esiin... eli tuskin tarvii aamuun odottaa.
  5. pienisiili

    Ottaisitko koiran mukaan joulukorttikuvaan?

    joo ja ei varppina tuu kahta samanlaista postiluukusta! :xmas:
  6. pienisiili

    Zalando

    Vai tyyli.... :headwall: maksoin sen laskun kyllä tunnollisesti heti pois, mutta päätin samalla etten puljusta mitään enään tilaa kun toimitaan noin oudosti.
  7. pienisiili

    Gallup: Mitä sanot/teet kun lehtimyyjä soittaa?

    Kuuntelen kuuliaisesti kaikki litaniat, esitän tarkentavia kysymyksiä ja lopuksi totean että kiitos, tilaisin kyllä muuten mutta olen sokea. Ehheh, vanha vitsi.
  8. pienisiili

    Vertaistukea yksin ei jaksaisi,mies ei osallistu.

    Mitä tasa-arvoa se on että nainen tekee kaiken yksin? Ja jos mies ei voi auttaa koska "on liian väsynyt", niin miten se liittyy mitenkäänpäin tasa-arvokysymyksiin? Täytyy kyllä olla aika daiju mies jos ei auta kahteen vuoteen missään (vaikka pyydetään), koska luulee että nainen haluaa olla vaan...
  9. pienisiili

    Zalando

    mun laskussa ainakin oli eräpäivä mennyt jo ennenkuin sain tuotteen... kyllä se eräpäivä alle kuukauden sisään oli reippaasti.
  10. pienisiili

    Ottaisitko koiran mukaan joulukorttikuvaan?

    Toki! En ymmärrä ihmisiä jotka ottaa joulukortitkin niin maan vakavasti.. Me lähetettiin pari vuotta sitten joulukortit meidän koirien kuvalla varustettuna (koirilla tonttulakit päässä), ja meidän isoisoäidillä on se kuva ollut jo 2 vuotta keittiössä esillä, vaikka yksi koirista on jo...
  11. pienisiili

    Silitättekö vaatteita?

    En. Olen kotona eikä silittämiseen jää aikaa. Joillekkin juhlavaatteille voin vähän silitysrautaa näyttää....
  12. pienisiili

    Yök siis, miten koiran mielestä suurinta herkkua voi olla naudanmaha?

    mitä ällömpää sen parempaa... koirat tosiaan tykkää kaikesta inhasta... meidän koiran topkymppiin pääsee ainakin limaiset kastemadot, käytetyt pikkuhousut, vauvan kakkavaipat, korvavaikut ja oma oksennus... mitä sitä hyvää, lämmintä, kertaalleen pureksittua hukkaan heittämään? :X
  13. pienisiili

    Vertaistukea yksin ei jaksaisi,mies ei osallistu.

    Miksi pitäisi? Oletko joskus koittanut vaan jättää lapsen hänelle ja lähteä esim. kävelylle yksin? Ei kannata suostua vaan sopia asioista, meillä esim. on kristillinen tasajako aamuista (koska ne on molemmille vaikeimpia) ja noustaan vuoroaamuin ylös lapsen kanssa :D ei tuu kummallekkaan...
  14. pienisiili

    Mitäs mieltä olette palkkojen laskemisesta ja työajan pidentämisestä?

    Cool, ei tarttis enään himaa ollenkaan kun ei ehtis siellä käymäänkään (kun olisin aina töissä), eikä siihen olisi enään varaakaan (kun nykyisestä palkasta ei paljon oo varaa laskea)...
  15. pienisiili

    Kysyn mieheltä luvan... :O

    Kuulostaa vähän epäreilulta kauppatavalta... minä kysyisin ensin mieheltä ennenkuin alan varaamaan. Ja siis esim. jos olisin ostamassa sohvaa meidän yhteiseen kotiin niin toki kysyisin mieheltä "lupaa". Jos ostan itselleni lumppuja niin en kyselis lupia...
  16. pienisiili

    Eikö miehet tajua et MOVEMBER VIIKSET on kamalia!

    No eikai niiden perimmäinen tarkoituskaan ole sykähdyttää sillä tavalla...
  17. pienisiili

    Miten laitatte lasten valokuvat?

    Juuri totesin että pitäisi vähän himmailla tuota kuvien ottoa ja kehittämistä.... lapsella ikää 4 kk ja hänestä on jo nyt varmaan enemmän kuvia kuin minusta koko elämäni ajalta.. Olen kuvia laittanut kehyksiin ja esille, meillä on erikseen ristiäisalbumi, pikkualbumi (muovitasku) ekan...
  18. pienisiili

    Saatteko aina puhtaat pyykit heti kaappeihin?

    ja myönnänpä vielä että meidän lakanat voi roikkua viikonkin taloyhtiön yhteisessä kuivaushuoneessa.... :ashamed: sitä ei tosin taida käyttää kuin pari mammaa meidän lisäksi hyvin satunnaisesti, eikä nekään heti korjaa omiaan...
  19. pienisiili

    Saatteko aina puhtaat pyykit heti kaappeihin?

    No en todellakaan saa suoraan, siis, se teline voi lojua kylppärissä 5 päivää ennenkuin pyykkikaappi tursuaa niin, että on pakko pestä lisää ja tyhjentää teline märkien tieltä. En mä kyllä pinoja jätä mihinkään, vien suoraan kaappiin. Meillä on ainakin 4 eri huoneessa kaapit.. siis...
  20. pienisiili

    Imetys.. alkaa jo ärsyttää!!

    Ei tuollaista voi edes kaveriksi kutsua.....

Yhteistyössä