Hakutulokset

  1. L

    mitäs tänne?

    =)
  2. L

    ~~~ELOMASSUT HELMIKUUSSA 08~~~

    No niin, mun lasketunajan voi vaihtaa listaan, se on 26.päivä turvotusta oli millin luokkaa, eli hyvät lukemat =) Noista mahan kosketteluista yms.. Riippuu kuka koskee mahaa, et haittaako... :) Ja mä oon semmonen, et kyl mä voin synnytykseni kertoa kelle vaan :D Ja imetyksestä...
  3. L

    ~~~ELOMASSUT HELMIKUUSSA 08~~~

    jaahas, täällä oli jo uusi ketju... huomenna olis mulla np-ultra, pitää tulla sitten kuulumisia kertomaan, ja laskettuaikaki luultavasti sitten vaihtuu... ;)
  4. L

    <<<ELOMASSUT 2008>>>part.3

    Tuohon parisuhde galluppiin... Alettiin ukon kans kimppaan 11/05, kihloihin 4/06, poika synty 5/07, naimisiin 10/07... =) Toki oltiin tunnettu joku vuosi ennen seurustelua... :)
  5. L

    <<<ELOMASSUT 2008>>>part.3

    Eli kävin torstaina ultrassa, ja kaikki tuntu olevan hyvin =) Sikiön koko vastasi kahta päivää vähemmän, mitä menkoista laskettuna, mutta katotaas nyt tässä sitten mihin se laskettuaika sijoittuu... =) ens viikolla neuvola
  6. L

    <<<ELOMASSUT 2008>>>part.3

    Joku täällä jutteli verta vuotavista ikenistä... se on ihan normaalia raskausaikana! ;) Mä oon 21v, mut ehdin täyttää 22 ennen kakkosen syntymää... siis kauhee, mun piti vähän aikaa miettiä, et oonko mä 20 vai tosiaan jo 21! :ashamed: :laugh: kylläpä tää aika sitten rientää...
  7. L

    <<<ELOMASSUT 2008>>>part.3

    Meilläki tietää jo aika moni raskaudesta... eli molempien vanhemmat ja sisarukset ja lähimmät ystävät... =) Mä kirjotin esikoisen odotuksesta päiväkirjaa, tai oikeestaan paremminki oireita mitä millonki on ollu (ja niin kirjotan tästäki) no, kuitenki... esikoisesta oksensin ekan kerran 8+1...
  8. L

    <<<ELOMASSUT 2008>>>part.3

    pitkästä aikaa piti tulla tänne kurkkaamaan, ja juttuaki on näköjään kovasti tullu :) Meillä poika ollu vesirokossa koko viikon, jospa nyt alkas helpottamaan, reppana sai viime yönä nukuttuaki jonku tunnin... taitaa meillä molemmilla olla vähän univelkoja :/ Eikä ukkokaan päässy armeijasta...
  9. L

    <<<ELOMASSUT 2008>>>part.3

    :'( Tänään tuo ukko ottaa ja lähtee... armeijaan siis :'( :'( Mieli on apea :( Mullaki pahoinvointi vähän pahentunu :x mut jospa se on hyvä merkki. Lisäksi ummetusta täälläki, pitää munki vissiin luumuja ostaa :laugh: nenän tukkosuutta öisin, ärsyttävä nukkua... :/ Ja poika vissiin...
  10. L

    <<<ELOMASSUT 2008>>>part.3

    Meilläki kestoillaan, ja tosiaan tulee toisen lapsen vaipat sitten halvaksi...eli ilmaiseksi ;) Reissussa tietty ollaan käytetty kertavaippoja, mut kotona kestoiltu =)
  11. L

    <<<ELOMASSUT 2008>>>part.3

    lohduttaa kuulla, et täällä on muitaki vähäoireisia... =) Luulisi tuota sinulla Poni06 että tyttö on siihen mennessä oppinu nukkumaan kunnon öitä :) meilläki tässä on kovasti harjoteltu kokonaisia öitä nukkumaan. Aika hyvin on onnistuttukki, ku vierotettiin yömaito ja tutti, niin poika...
  12. L

    <<<ELOMASSUT 2008>>>part.3

    Poni06 Minkä ikänen tyttö sulla on? Mun poika on 7,5kk...vähän jännittää miten menee sit kahen pikkusen kanssa :) Mulla kans koko ajan kauhee huoli päällä,et onko mahassa elämää vai ei... te joilla on jo ennestään lapsi, onko teillä tissit olleet toisella kertaa kipeät? Ku viimeksi ne oli...
  13. L

    <<<ELOMASSUT 2008>>>part.3

    aurinkoenergiaa missä kävit ultrassa? kiinnostaa ku itekki oon täältä Kajjaanista ;)
  14. L

    <<<ELOMASSUT 2008>>>part.3

    :hug: illuusia . Todella ikävää kuulla tollasia uutisia! :'(
  15. L

    <<<ELOMASSUT 2008>>>part.3

    Mun oli pakko varata ultraan aika yksityiseltä, et saan jonku mielenrauhan... tosin, aika on vasta parin viikon päästä, mut eipähän tarvi oottaa kuukautta! ;) aika matelee hitaasti.... |O
  16. L

    <<<ELOMASSUT 2008>>>part.3

    Meille tuon mukaan olis tulossa tyttö... Ja siltä mustaki tuntuu...siis mikäli tuolla mahassa oikeesti joku on, ku tää raskaus tuntuu niin erilaiselta mitä edellinen :ashamed: Ollu vaan lievää pahoinvointia, toisin ku viimeksi. Nyt särkee kans selkää, viimeksi ei... Viimeksi tissejä kivisti...
  17. L

    <<<ELOMASSUT 2008>>>part.3

    ISO :hug: viipsu ja Emppu08
  18. L

    <<<ELOMASSUT 2008>>>part.3

    upp3 Mulla oli edellisessä raskaudessa pahoinvointia viikolta 6 jonnekki viikolle 16? Välillä enempi ja välillä vähempi... Yleensä oksentelin vaan iltasin, mut jonku kerran myös aamulla... Sit ku kävin töissä niin oli aivan kauheeta olla siellä. Ja kahvitauolla väsytti niin kauheasti, et...
  19. L

    <<<ELOMASSUT 2008>>>part.3

    No niin. Nyt viikkoja tasan 6, ja on alkanu tulla vähän sitä pahoinvointiaki :x yöllä kyl kuvotti...

Yhteistyössä