Hakutulokset

  1. Marza1970

    40+ so what wol.13

    Huomenta ihanat.nyt ollut pari krt jo menkkojen jälkeen säpinää.juodaan molemmat sitten greippi.karpalo mehuja ja syödään kaikkia vitamiineja. En tiiä hullun hommaa tää kuumeilu mutta aina se yhtä ihanaa on.
  2. Marza1970

    40+ so what wol.13

    Moikka piiitkästä aikaa täällä oon ollut mutta en oo ees jaksanu lukee kirjoituksiasillä oon aatellu että jospase kun ei olis niin hullun lailla mukana kuumeilemassa,mutta ei mitään tulosta siltikään.Tosin meillä on mielehellä ollut jotain suoritus paineita ja liittyy eturauhasiin.Kuulema tuskia...
  3. Marza1970

    40+ so what wol.13

    Täällä KP 4
  4. Marza1970

    40+ so what wol.13

    Moikka en tiiä milloin ollaan kuumeiltu samaan aikaan mutta itselläni on 10v poika edellisestä liitosta ja nykyisen aviomieheni kanssa meillä on 5v tyttö
  5. Marza1970

    40+ so what wol.13

    Pitkä tauko ollut kun ei oo päässy kirjaantumaan mutta kp olis siis nyt 20
  6. Marza1970

    40+ so what wol.13

    Kp 2
  7. Marza1970

    40+ so what wol.13

    Kp 1 ja tiedossa siis kun kerran vaan tässä kierrossa ollaan oltu intiimisti.noh nyt sitten ehkä paremmalla määrällä ja onnella
  8. Marza1970

    40+ so what wol.13

    voi tsösses ton kuukupin kera heh heh teitin kanssa :laugh: Siis oikeesti oon ite suosiolla jättäny kyllä kokeilematta,mutta ne joille sopii antaa palaa vaan. No joo ja sitten ihan olennaiseen eli tähän vauvakuumeilun puoleen. Tässä kierrossa saa sitten olla kun tiiän ettei mitään...
  9. Marza1970

    40+ so what wol.13

    Voi hyvä tavaton että täällä on tapahtunut.onnea plussanneille hirmu paljon.täällä olisi itsellä nyt sellaiset päivät että mies pitäis kaataa sänkyyn.limat olis nimittäin sellaiset.itse olen kuumeessa joten nähtäväksi jää jaksaako mitään illalla kuitenkaa.
  10. Marza1970

    40+ so what wol.13

    Onnea Sahramiini ja hedelmiina.ihania uutisia saa aamusta lukea.no omaa napaa että Kp 1 päivän etuajassa vielä.huoh ja helevetti taas
  11. Marza1970

    40+ so what wol.13

    Maimei meillä mies on todella toiveikas ja hän joka kuukausi sitten on aina varma että olen raskaana.jos menkat päivänkin on myöhässä on jo ostamassa testejä.
  12. Marza1970

    40+ so what wol.13

    Heipsistä vaan kaikille. Olin mukamas tunnistavani oviksen tuossa kp 13 aikoihin ja heti mies onnistuneesti illalla ilman houkutteluita hoiteli hommansa. Jotenkin ihan täpinöissäni täällä aina luen kirjoituksianne ja en vaan viitsi itse kirjoittaa mitään kun niin hemmetin laiska oon tän...
  13. Marza1970

    40+ so what wol.13

    Uusille tervetuloa lämmöllä. Itsellä vuoto lopussa ja alkaa miehen metsästys taas sänkyyn tulla kohta ajankohtaiseksi... Kjeh kjeh
  14. Marza1970

    40+ so what wol.13

    Kp 1 voi viddu..
  15. Marza1970

    lundby keittiön lattia

    Iiks tyttö oli läntännyt muovailuvahaa nukkekodin lattiaan ja tietty oli kovettunut ja irtosi aika pala paperi mattoa mukaan. Tietääkö joku olisko joku sivusto mistä vois esim tulostaa uusimman lundby småland keittiö lattia kuvion. Olen kyllä ahkeraan koittanut etsiä ja haluaisin just sen...
  16. Marza1970

    40+ so what wol.13

    Sahramiini voi jos se onkin nyt ihan sitä että plussa on oikeasti plussa. Nii in olis ihanaa. Joo mulla siis kevättalvella alkaa nousta tatska asiat pintaan. Jokaisella meistä omat haaveensa. Mies tosin ei enää tarttis kun on päässäkin asti.kissa ja koira kuume ei nosta fiiliksiä kun meillä on...
  17. Marza1970

    40+ so what wol.13

    Hui huomasin just että 5pv ja olis menkkaränkkä päivät eessä.en taho en ja piste.sisäinen kipu on kauheaa joo.mai mei tatskoista puheenollen itse tahtoisin kovasti jo uutta huoh.. Jos sitä vanhaa jatkais tai ottas taas ihan uuden.oi kun vauvankin sais vaan tosta nuin kun mieli tekis.täällä mökki...
  18. Marza1970

    40+ so what wol.13

    Pirunpelto ihana punainen viiva onnea kovasti.tuo on hieno viiva.wouuuh
  19. Marza1970

    voiko häämekko olla punainen mielestäsi?

    Kyllä voi sillä itse menin naimisiin punaisessa mekossa.
  20. Marza1970

    40+ so what wol.13

    Voi ihanuus kun aamulla heräsin ei ollu olkapää kipeenä enää vaikka kyyneleet silmissä nukkumaan menin niin kovin särki. Tyttökin illalla sanoi että äiti mä voin tehdä sulle aamupalan kun oot kipee...awwwwww :heart: Meillä sairasteltu niin kovasti että illalla ajattelin jos olusen pari ottais...

Yhteistyössä