Hakutulokset

  1. Butterscotch

    PURKKIHERNEKEITTO, miten valmistatte?

    Ihan sama! Meillä ei edes yleensä ole hernekeittoa eli sitä ei löydy kaapista. Saattaa vaan ykskaks tulla sellainen pakkotarve saada hernekeittoa ja sitähän on sitten haettava. Syön sitä kasvisversiota, enkä kyllä ymmärrä yhtään miksi mies yökkii vieressä kun leffaa katsoessa syön kylmää...
  2. Butterscotch

    PAIKKAKUNTA pino

    Jyväskylä.
  3. Butterscotch

    Mitä ootte ostanu puolisollenne joululahjaksi?

    Kellon, sit huomenna ostan vielä korvakorut ja/tai sormuksen ja tuoksun ja omenasorvin. Plus lapsen nimissä käyn ostamassa autoradan. Miehellä on synttärit jouluna, tuossa on sit joulut ja syntymäpäivät yhdessä. Lisäksi saa multa kirjeen, sellaisen jonkun ällösöpön ja siirappisen vuodatuksen.
  4. Butterscotch

    G : milloin teet joulusiivouksen?

    En tee joulusiivousta. Mä en ole koskaan harrastanut mitään suursiivouksia muutenkaan, siivoilen ja siistin sillain pienesti joka päivä. Sama homma ensi viikolla, pyyhin pölyt yhtenä päivänä, matot ulos toisena, kaapit kuntoon kolmantena jne.
  5. Butterscotch

    Mitä teidän miehet harrastaa?

    Motocrossia, Rc-autoilua, lumilautailua, ratamoottoripyöräilyä.
  6. Butterscotch

    onko teillä joulu jo kuinka valmis?

    Kuusen koristelin pikkujouluihin jo ja joulutähti on hyllyllä piparkakkutalon vieressä. Siinä se sitten tähän mennessä.. Ensi viikolla lahjakaupoille ja jouluruokia tehdäänkin tosi vähän. Ei olla mitään sen ylimpiä ystäviä joten tehdään vaan niitä mieleisiä ihan vähän. Joulunpyhät kierretään...
  7. Butterscotch

    Kuinka monta lahjapakettia teidän lapset saa jouluaattona?

    Meidän 3,5-vuotias saa ainakin 15 pakettia, missä on allekirjoittaneen mielestä yli puolet liikaa. Kyllä mä sen ymmärrän, että sukulaiset haluavat jotain antaa pienelle, mutta me hukutaan tavaroihin, joilla ei tehdä mitään ja leluihin, joilla ei leikitä! Paketeista tällä hetkellä 2 isompaa ja...
  8. Butterscotch

    Onko p*skan määrä vakio?

    Jotta onko, mitä ootte mieltä? Vai sataako kuraa niskaan aina vaan, eikä sen määrällä ole mitään rajaa eikä mittaa? Mulla on ollut tää 30-vuotinen elämä yhtä taistelua ja tappelua. Tuntuu, että mulle ajoittain annetaan kaikki vaan että tietäisin mitä sitten menetän. Olin ihan ihmisraunio kun...
  9. Butterscotch

    Polttaako muiden miehet tupakkaa? Ärsyttääkö sinua?

    Mullakin on tuollainen satunnainen sauhuttelija. Töistä/harrastuksista tullessa haisee aina tupakalle, mutta kotona käy röökillä tosi harvoin. Mua ei sinänsä haittaa, kunhan ei käy sillain että lapsi näkee ja joutuu sitä haistelemaan.
  10. Butterscotch

    Miksi ei saa haluta olla LAIHA (ei vain hoikka)?

    Eikö se kuuluisa kauneus nyt ole siellä katsojan silmässä.. jos oma peilikuva miellyttää laihana niin mikäs siinä. Toinen taas tykkää itsestään vähän isompana. Mä kyllä komppaan jotain edellistä siinä, että miellän laihan sellaiseksi löysäksi. Hoikka taas on kiinteä, urheilullinen. Näillä...
  11. Butterscotch

    Kukas ostaa violetin joulukuusen?

    Oooo, haluan! Luulen vaan, että miehellä tulee siinä raja vastan ton violetin kanssa. :D Sain puhuttua meille valkoisen violeteilla koristeilla, siihen lienee tyytyminen. Mä olen vähän sitä mieltä, että jos tekokuusi kerran on niin olkoon kunnolla muovinen.
  12. Butterscotch

    kuinka paljon pidätte kotona käteisvaroja?

    Mulla on kans jotain pikkukolikoita purkissa, mutta usein käy mielessä että pitäis edes muutama kymppi olla käteisenä. Partiolaisille on turha tarjota korttia, kun käyvät kalenteria myymässä.. eikä kehtaa 5 sentin kolikoillakaan maksaa. Mä ihan mielelläni maksaisin kaupassakin käteisellä, rahan...
  13. Butterscotch

    Tunnistatko lapsuusajan hiustyylisi?

    Samoin. :D Ja sitä ei ihan helpolla pääse unohtamaan, kyseinen tyyli(ttömyys) komeilee kuvan muodossa vanhempien seinällä. Suurennoksena, oikein.
  14. Butterscotch

    Miltä näyttää lastenkirjailijatar? Mitä vaatteita hän käyttää?

    Mulle tuli ekana mieleen Kylli-täti. :D
  15. Butterscotch

    Ne, joilla omasta mielestään hyvät miehet: kehukaa tässä!

    Mies on paras, koska.. ajatukset menee solmuun, tulee liian monta asiaa yhtä aikaa mieleen. :) Koska hän hyväksyi minut tällaisena kuin olen. Rikkinäisenä, tunnelukkoisena. Elämän kertaalleen hajoittamana, rakkaimpani menettäneenä, rosoisena. Hän rakastaa minussa sitäkin, mitä en itse osaa ja...
  16. Butterscotch

    Vastenmielisin tai hirvein lastenohjelma?

    Ota banaani ja Purkkikansa tms. Sitten on joku Apina Opena. Meillä menee noiden kohdalla telkkari kiinni lapsen toimesta. Minä sammuttaisin sen myös silloin kun tulee Touhukkaat ja Mimi&Kuku.. Kolmosen ja Nelosen ohjelmistossa näitä olis varmaan lisää, mutta niitä ei 3,5-vuotiaan kanssa katsella.
  17. Butterscotch

    Ei osteta MITÄÄN !!

    Mä voisin nyt jopa ekaa kertaa osallistua tällaiseen päivään. En kyllä tiedä, ostaisinko muutenkaan mitään just tänään. Jääkaappi on ihan täynnä ja aika kiireinen päivä muissa hommissa. Kukkakaupassa meinasin käydä, mutta sen vois siirtää paremmalle ajalle huomiselle.. tai toivoa, että mies ei...
  18. Butterscotch

    Sopimattomia kommentteja ulkonäöstä

    Tämä meidän Sexman voisi varmaan listata tähän ne "iskurepliikkinsä". Avokämmenestä saisi, jos mulle tulisi joku sellaisia kommentteja laukomaan kuin hän (mielikuvituksessaan?) naapurilleen heittelee. Sen tyyliset otan kyllä sopimattomana, vaikka kuinka nyt joku niitä hyvällä yrittäisikin.
  19. Butterscotch

    G: Mitä ostit/ostat miehellesi joululahjaksi?

    Mies toivoi uutta kaulakorua, joten sellaisen saa. Kalevala-korua varmaan, muista sarjoista en oikein ole sellaista miehen näköistä ja oloista löytänyt. Lisäksi saa alumiinisen lompakon, tuoksun ja sitten varmaan jotain pientä kivaa, jos kaupassa osuu silmään.
  20. Butterscotch

    joululahjaksi lorupussi?

    Meillä oli sellainen kun tyttö oli suunnilleen 2-vuotias ja tykkäsi kyllä kovasti. Ihan oli joku kaupasta ostettu, mutta jonkun toisen tekemä olisi ollut kiva myös. Siitä vois tehdä sillä tavalla henkilökohtaisemman, just siihen lapseen/perheeseen liittyvän.

Yhteistyössä