Hakutulokset

  1. I

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

    Heippa meidän kolmas tyttönen syntyi 7.9.2009 klo 22.34 Vammalassa. Painoi 3600g ja oli 49cm pitkä. Syntyi rv:ll 38+6 ja yllätti kaikki, koska isosiskot on menneet yli lasketun ajan. =) Terveisin Swiss ja Lilli 17pv ja muu perhe
  2. I

    **SyYskUun SyDänTenMurSkaaJaT** KESÄKUU

    Kyllä tämä olo alkaa päivä päivältä tuntumaan tuskallisemmalta. Töitä olis enää tämä viikko ja hammasta purren ajattelin tästä selviytyä. On kuitenkin 10 viikkoa ennen laskettua aikaa lomaa ja jos vanhat merkit paikkansa pitää vaavi syntyy vasta viikon La:n jälkeen. Ihanaa olla kohta taas...
  3. I

    **SyYskUun SyDänTenMurSkaaJaT** KESÄKUU

    Meillä on kovassa vauhdissa hää-tupari-yhteisten synttärien järjestäminen. Ollaan kaksi vuotta sitten menty maistraatissa naimisiin. Juhlia ei silloin alettu järjestää, koska olin viimeisilläni raskaana :laugh: Luvattiin silloin, että juhlitaan sitten tupareiden ja meidän pyöreiden kanssa...
  4. I

    **SyYskUun SyDänTenMurSkaaJaT** KESÄKUU

    Terveisiä Sveitsistä! Kuuma ei ollut mutta sopiva ilma meikäläiselle. Ihana matka oli ja tuli tutustuttua maahan oikein kunnolla. Idella ja Hugo 26+6
  5. I

    **SyYskUun SyDänTenMurSkaaJaT** KESÄKUU

    B) Kivaa aurinkopäivää muillekin! Tuleeko jollekin teistä aamulehti? Siellä on mun miehestä juttu ;) Mä jännittelen kovasti jo matkaa... Perjantaina olis lähtö. Mitenkähän kestetään lapsista erossa? Idella rv 24+6
  6. I

    Syyskuun Sydäntenmurskaajien TOUKOKUU

    Mun mies nauraa aina, että suomi on varmaan ainoa maa, jossa lapset nukkuu ekat kuukaudet pahvilaatikossa!!! :laugh: Mutta niin nukkuu meilläkin. Sitä on hyvä kuskata mukanakin esim. mökille tai vaan toiseen huoneeseen. Vajaa viikko ja me lähdetään reissuun B) Tällä hetkellä kohteessa...
  7. I

    Syyskuun Sydäntenmurskaajien TOUKOKUU

    Sohvi-04 :hug: Kestovaippailua olen ajatellut toteuttaa osittain. Eli päivällä ja kotona, jos ei ole kuin toi meidän kuopus, joka kakkasi joka vaippaan :laugh: Saikulla ei ole tarvinnut olla tämän raskauden vuoksi päivääkään, kun on noi lomautusviikot olleet mukavasti helpottamassa. Kelan...
  8. I

    Syyskuun Sydäntenmurskaajien TOUKOKUU

    Nöttiäinen :'( :'( :'( :'( Tuntuu niin pahalta miksi toisille annetaan niin raskas taakka kannettavaksi :hug: voimia ihan hirmuisen paljon :hug:
  9. I

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat *HuHtIkUuSsA*

    Moikka! Meillä tänään rakenneultra :heart: Toivottavasti tulee hyviä uutisia. Mä toisaalta haluaisin tietää kumpi masussa möyrii, mutta mies haluaa jatkaa linjalla ylläri säilytetään loppuun asti. Taitaa siis jäädä kysymättä. Meillä kaksi tyttöä ennestään ja tyttöolo on nytkin. Kotona...
  10. I

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat *HuHtIkUuSsA*

    Heippa! Täällä aletaan olemaan huolissaan. Torstaina oli neuvola ja sydänäänet kuului hyvin samoin liikkeet tuntui koko päivän jo aika hyvinkin. Lauantain jälkeen en ole tuntenut yhtään liikettä ja eilen kun oli pyöräilemässä tuli aika kipeä supistus. Tässä mietin pitäisikö jonnekin soittaa...
  11. I

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat *HuHtIkUuSsA*

    Täällä poksuu viikot ja vuosikymmenet tänään!! Vaavilla viikkoja 17 tasan ja äipällä ikää 30 tasan B) Tässä olis kakkua ja kahvia teille (ojentaa tuoksuvaa kahvia ja ihanaa kermakakkua) .... olkaa hyvät! =) Idella ja Hugo (uusi nimi) 17+0
  12. I

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat *HuHtIkUuSsA*

    Olin pakkauksen kanssa kahden vaiheilla kunnes näin sen. Mulla on kahdelle ekalle otettu pakkaus ja kaikki muukin kama löytyy varastosta, joten taidan jättää väliin, kun haalari ja muutenkin vaatteet ei olleet nyt mun mieleeni. Lomautusviikko alkaa olla lusittu ja pitäisi taas alkaa...
  13. I

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat *maaliskuu*

    Aurinkoista aamua B) Täällä voidaan oikein hyvin. Pahoinvointi ja väsymys alkaa olla ohi ja selkäkivun kanssakin on helpompi vaihe. Isommat vähän flunssailee, joten katotaan meneekö pahemmaksi. Toistaiseksi ollaan hoidossa ja töissä. Ensi viikolla onkin pakkolomaviikko. Ihanaa! Ehtii tehdäkin...
  14. I

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat *maaliskuu*

    Onnea tällä kerralla matkaan :hug: Mäkin olin toukokuisissa ennen syyskuisia.
  15. I

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat *maaliskuu*

    Heippa! Meillä on kesäkuulle matka sveitsiin varattu ja tällä kertaa ajattelin mennä. Edellisessä raskaudessa peruin selkävaivojen takia, mutta sillon piti ottaa myös esikoinen mukaan. Nyt ei oteta lapsia mukaan. Kesäloman pidän ennen äippälomaa. Meillä alkaa lomautuksetkin tässä, joten...
  16. I

    Syyskuun sydäntenmurskaajat *helmikuussa2009*

    Kahden tunnin päästä olis np-ultra. Saa nähdä mitä uutisia tulee. Kauheita pelkoja on tullut, että onkin lakannut sydän lyömästä tai turvotusta on liikaa... Nyt täytyis rauhoittua, jotta ajaminen onnistuu.... Swiss/Idella ja Heksu 11+3
  17. I

    Syyskuun sydäntenmurskaajat *helmikuussa2009*

    Gallupiin: Me asutaan keskellä metsää Etelä-Suomessa (4km lähimpään naapuriin ) =) Rakennettiin talo viime vuonna. 4makuuhuonetta löytyy ja meitä on tällä hetkellä 4henkeä (+ yksi vaari aina silloin tällöin parin viikon jaksoissa.) Hyvin mahdutaan! Mulla ultra olis huomenna. Sain ylläriajan...
  18. I

    Syyskuun sydäntenmurskaajat *helmikuussa2009*

    SiiriS :hug: :hug: :hug: :'( :'( :'( Voimia toivotan! Mulla on kokemusta parin tuulimunan verran ja tiedän että se on kamalaa, mutta tuulimuna on silti keskenmenoista helpoin hyväksyä. Ja jos yhtään tuo parempaa mieltä voin kertoa, että mulla on molempien tuulimunien jälkeen heti alkanut...
  19. I

    Syyskuun sydäntenmurskaajat *helmikuussa2009*

    Moikka Swiss vaihtoi nimimerkin Idellaksi Muuta uutta ei tällä rintamalla. Pahoinvointia on silloin tällöin. Ja issias on tullut taas kaveriksi. Hauskaa päivää! Idella ja Heikki tasan 11
  20. I

    Syyskuun sydäntenmurskaajat *helmikuussa2009*

    Heippa! Pikkuisen syke löytyi :heart: :heart: Lääkärikin mua ihan halasi, kun on mut jo viisi kertaa lähettänyt tyhjennykseen. Nyt sai kertoa iloisia uutisia =) :hug: niille jotka on tippuneet. Joku kyseli siitä sea band rannekkeesta. Mulla on sellaiset, mutta en ole oikein osannut...

Yhteistyössä