Hakutulokset

  1. I

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Hei vaan kaikille! Tulin piiiiiitkästä aikaa kurkkimaan. Listalla olevat huikeat kp:ni pitävät yhä paikkansa ja tänään kävin ihanan vakkarigyneni luona. Hän sanoi, että raskaana en ole, eikä näytä siltä, että kuukautisetkaan tekisivät tuloaan. Hän sanoi että saattavat hyvin vielä tulla ja...
  2. I

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Hei vaan! Kertoisiko joku miten kauan aamulla talteen otettu pissa säilyy testauskelpoisena?
  3. I

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Kiitos Hysteria. :heart:
  4. I

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Kiitokset kirjoituksistanne! Onpa sinua tarkkaan testattu Hysteria! Millaisia tuloksia sait kuulla? Toivottavasti kannustavia! Olet sen verran nuorempikin. Uskon että tässä touhussa 42v:n ja 45v:n (46v mulla jo uhkaavasti lähestyy) ero on hyvin merkittävä, vaikkei sillä muuten juuri merkitystä...
  5. I

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Kiitos kommenteistanne MrsBree ja Murmur. Suostuvatko ne tk:ssa tekemään noita mainitsemiasi testejä ikäiselleni? (Mitä ne yksityisellä mahtavat maksaa?) Rominas: ONNEA!
  6. I

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Voinhan minä tuolla listan hännänhuippuna vielä hetken roikkua. Kuitenkin käyn täällä kurkkimassa. =)
  7. I

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Hysteria ja murmur, kiitos sanoistanne. Taidan varata lekuriajan.
  8. I

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Tervehdys! Nyt on tällä ennätysjättikierrolla testattu jo kolmeen kertaan, että en ole tippaakaan raskaana, joten aivan äärimmäisiä ihmeitä lukuunottamatta on minun pelini raskaustoiveiden osalta jo koko tämän elämän osalta pelattu. Miten se muuten on, että onko syytä jossain vaiheessa käydä...
  9. I

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Huimasti onnea wiara! Ottis: :hug: Mulla sama vanha kierto venyy ja paukkuu...
  10. I

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Mimmimammaa vielä uudestaan onnittelen ja kysäisen samalla, että onko kiertosi ollut kaiken aikaa kutakuinkin säännöllinen? Omani on nyt ennätyspituudessaan... Mummotestinkin voi tehdä vasta kun täti on tullut... hehhee...
  11. I

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Huikeasti onnea Mimmimammalle!!! =) JEE!!! :)
  12. I

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Moimoi! Mökkireissulta on nyt palattu. Eilen tein r-testin, joka oli totaalisen yksiviivainen. Kotiin tullessa huomasin postin tuoneen tilaamani hedelmällisyystestit. Jospa tuohon mummotestiin seuraavaksi pissisin... :laugh: Lohdutuksia murmur ja ottis teille! :heart: t. ikiemo
  13. I

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Hei vaan! Minäkin täällä yhä käyn lueskelemassa, vaikken juuri kirjoittelekaan. Tilasin just elämäni ekan kerran netistä testejä! Mur-murin vinkin "villitsemänä" tilasin pari hedelmällisyystestiä minäkin. Toki nuo mahdottomiksi venyneet kiertonikin jo kertovat, että hedelmälliset vuoteni ovat...
  14. I

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Mahtava juttu, Ainoemilia!!! Huikeat määrät onnentoivotuksia teille! Muistan kyllä kun kirjoittelit tällä palstalla. Olen täällä tälläviisiin laiskanlaisesti roikkunut jo pienen ikuisuuden... =) Koska olet kanssani samoissa ikävuosissa, on tarinasi aivan erityisen ilon aihe. (Tietenkin...
  15. I

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Kiitos kannustuksesta Oivikki! Lähden torstaina tyttöporukassa viikoksi Espanjaan, joten seuraava ovisaika saattaapi mennä sivu suun... Mutta reissuun lähdöstä en toki valita! B) Palajan kp15. Mutta en kyllä enää yritäkään laskelmoida mitään tämmöisen miten sattuu heittelehtivän kierron...
  16. I

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Tervehdys mökkimaisemista! Just palasin kotiin ja just ennen kotimatkaan lähtöä huomasin, että täti punahelmojaan mulle heiluttelee... Ehtikin tuo kierto venähtää melkoisesti! Olisin huomenna varannut lääkäriajan, mutta säästyi nyt sekin raha. Ei tämmösillä kierroilla enää kovin tosissaan voi...
  17. I

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Hello, tässä kotosalla kääntymässä. Tein äsken ehdottoman yksiviivaisen r-testin... eli mummopäivistä vaan kertovat mun kp:t. Kyllä näillä päivillä jo jonkinlainen viiva olisi ilmestynyt, jos syytä olisi. Jos tädin kanssa seurustelette, kertokaa sille, että olis jo aika tulla tännekin... :/...
  18. I

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Hei vaan :wave: Ei mitään uutta, eli huikeat kp:ni ovat totisinta totta... Taidan jo olla täysin mummoutumassa... Huomenna katoan puoleksitoista viikoksi mökkimaisemiin nettipimentoon. Jos ei täti sinne siinä ajassa löydä, niin sitten kait testaan. Nyt ei pienintäkään raskauteen viittaavaa...
  19. I

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    Ottis, justhan mä lauantaina puhtaan blancon testasin. Nyt saa mennä pari viikkoa ennen kuin testaan, jollei täti tuu. t. ikiemo =)
  20. I

    40+ SO WHAT (VOL.11)

    En ole testannut, enkä aiokkaan. Taitaa vaan kierto venähtää... Mulla oli jo monta päivää sitten tyypillisiä kuukautisten alkamisoireita; eli finni leuassa, valkkaria ja huono yöuni, mutta ei ole täti tullut vielä kuitenkaan. Kumma juttu. Mutta lomafiilis tuli! =)

Yhteistyössä