Hakutulokset

  1. T

    Muistio itselle: Jos on liian hiljaista vähintään 30sek, juokse katsomaan mitä tapahtuu! :D

    Kattelin tässä salkkareita ja yks kaks havahduin siihen että poika on häippässyt. Huhuilin hetken että mihn hän meni, mutta en saanut mitään vastausta. Lähdin sitten etsimään, ja lopulta eteisen viimeisestä nurkasta löytyi yksi piiloutunut pikkumies (1,5v) mutustamasta jäistä piparitaikinalevyä...
  2. T

    Mistä prkl:stä niitä lahjakortteja ja avustuksia oikein pitää kaivaa?

    Täällä ei taas tästäkään asiasta tunnu kukaan tietävän mitään. Mä soitin aluksi maanantaina kirkolle diakoniapuolelle. Sieltä sanottiin että käänny neuvolan tai SPR:n puoleen. No mä sitten aattelin että kun meillä oli tänään neuvola, että kysyn siellä sitten samalla. Tänään sitten itkin oikeasti...
  3. T

    Onko joulukuuset ja metsässä kasvavat kuuset jotenkin eri laatua? :D

    Tai siis mietin vaan että voiko olla että noista kuusen oksista jotka haettiin metsästä testimielessä, ei tuu mulle allergiaa, mutta joulukuusesta silti tulis? Tai siis metsästä me sekin ollaan hakemassa, jos nyt vielä pysyy niin ettei mulle tuu oireita. Tajuaako kukaan siis mitä mä yritän...
  4. T

    Apua pojan huoneen sisustukseen?

    Kaikki varmaan tuntevan Ikean mammut-sarjan. Mä tarttisin apua noiden huonekalujen järjestämiseen, en jaksa enää kymmenettä kertaa raahata niitä ympäri huonetta. Tässä on taas oikein hieno mun piirustus siitä huoneesta. Nuo huonekalut siellä on Mammut-sarjan sininen kaappi, limenvihreä...
  5. T

    Huutisonkhelmia...hjälp!

    Mulla on tosi pönttöjä onkelmia nyt, mutta mä en ole kovin aktiivinen huutiskäyttäjä niin aattelin kysellä kokeneemmilta vinkkejä. :) Eli, mun pitäis myydä pojan pieneks jääneet vaatteet pois jotta voin ostaa hänelle uusia. Oon ennen myynyt ihan kirppiksellä vaatteita, mutta nyt tuntuu etten...
  6. T

    Hei mietittäiskö mulle uutta tukkaa? (sis. kuvia)

    Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen. Mun pitäis tehdä jotein mun tukalle, mut en kertakaikkiaan jaksa ite keksiä että mitä. Mulla on normaalisti tosi paksu tukka, joka ikävä kyllä on myös jonkin verran luonnonkihara. Mä oon nyt reilu 2v kasvattanut tätä pitkäksi, mutta synnytyksen jälkeen...
  7. T

    Siis mä en käsitä sellaisia ihmisiä vaivaa...

    ...jotka kutsuu itse itsensä ja lapsensa kylään, ja sitten kun ne saapuu, niin muistaa vasta ovella kertoa että ainiin, meidän xxx on sitten kipeä. ARGH!! Mun miehen veli päätti tulla sunnuntai iltana kylään, ja sitten vasta sisälle päästyään kertoi että toinen pojistaan on nuhassa. Nyt...
  8. T

    Miks kaikki aina hajoo just silloin kun ei oo yhtään ylimäärästä rahaa? :D

    Mä en kestä, tää on niin mun tuuria. :D Kaaduin sitten just äsken tuolilla oikeen pahan kerran, siitä vaan katkes jalka ihan yks kaks. Löin pääni pöydänreunaan ja sitten tuolin selkänoja pamahti viel heti perään takaraivoon ja tää kaikki kävi niin nopeesti et en ehtiny tajuumaan muuta ku että...
  9. T

    Mulla on huono äiti-olo. :(

    Mä heräsin aamulla miehen herätyskelloon, ja totesin että mulla on koko yön ollut itkuhälytin pois päältä. Poika kyllä nukkuu jo 95% yöt ihan putkeen ilman mitään väliheräilyjä, mutta jotenkin mulla on nyt sellanen olo että ihan varmasti just tänä yönä se on varmaan itkenyt siellä hädissään eikä...
  10. T

    160e rahaa ennen lapsilisiä...

    ...enkä yhtään aio valittaa, koska mä kerrankin tiedän että me pärjätään sillä ihan mainiosti! :) Elämä on vaan niin mahtavaa tän rahakäyttö-remontin jäljiltä, että mä oon ihan onneissani kuinka hyvin me ollaan onnistuttu! Mistään ei oo tarvinnu karsia, kunhan vaan vähän kattoo mitä sieltä...
  11. T

    Ei oo totta! (turhis tulppaaneista)

    Istutin tuosa kuukaus sitten kevättä varten tulppaanin sipuleita meidän pihalle, ja nyt sitten huomasin just äsken että osa niistä on puskenut sellaset pienet tulppaanin alut jo pintaan. Mitä mä nyt teen?? :D :D Ja ihan saletisti ens viikolla alkaa oikea talvi ja ne kuolee eikä keväällä tuu...
  12. T

    Auttakaa mua pihan suunnittelussa? (sis. "kuvan")

    Moikka, mä olen kipee ja mulla on tylsää kun poikakin meni päikyille, joten mä suunnittelen jo ens kevättä. :D Me ollaan tosiaan muutettu elokuussa omakotitaloon, ja tällä hetkellä meidän piha on vaan ruohopläntti. Mulla ei nyt oo siitä mitään kunnollista kuvaa, mutta mä piirsin teille...
  13. T

    Meille ei tuu postia perjantaisin??

    Mua vähän hämmästyttää, me ollaan nyt asuttu uudessa kodissa elokuun alusta asti, ja kertaakaan meille ei oo tullut postia perjantaisin. Mahtaako tää olla yleistäkin, voiko olla niin ettei meille tuu niin paljoa postia että "riittäis" perjantaille asti? Vai onko meillä vaan laiska postinjakaja...
  14. T

    Meidän on pakko luopua toisesta meidän koirasta...

    ... mutta mä en yhtään tiedä mistä mä löydän sille uuden kodin. Haluisin kovasti että hän pääsee tähän lähelle, mieluiten johonkin tuttuun perheeseen, ja omakotitaloon, mutta alkaa näyttämään aika heikolta että sellainen uusi koti löytyisi. En tosiaankaan haluis laittaa ilmoitusta mihinkään...
  15. T

    Kuka haluis vaikka hiustenpidennyksen? :D

    Hitusen uhkaa jäämään miinuksen puolelle tossa ens kuun alussa kun muuton jäljiltä on vähän rahatilanne hakusessa. Koitin kattella tosta kirppikselle tai huutikseen tavaraa, mutta ei meillä oo ylimääräsenä muuta ku jotain ihme krääsää. Sit tajusin et mullahan onkin tuolla neljään pidennykseen...
  16. T

    Voiko tällaisia maalata?

    Sain mummolta yöpöydät... ja sanotaanko nyt vaikka kauniisti että sen on näköisetkin. :D Mietin että voikohan noita mitenkään maalata valkoisiksi? Nuo on mun diagnoosin mukaan ihan lastulevyä jossa on tuollainen puujäljitelmäpinta. Mä en oo oikein koskaan maalannut huonekaluja, joten mulla ei oo...
  17. T

    Onko kovinkin normaalia ja yleistä?

    Että päästetään kipeitä lapsia pihalle leikkimään ihan kuin normaalipäivinäkin? Tarkoitan siis ihan kunnon flunssassa ja kuumeessa? Tai onko ihan normaalia että kotona on 6 päivää viikossa joku joko vahtimassa lapsia jotta äiti pääsee johonkin, tai vähintään äidin apuna, kun perheessä on jopa...
  18. T

    Mitä mä teen tuon koiran ja mun suhteelle?

    Meidän toisella koiralla on mun suhteen johtajuusongelmia, tai en tiedä mitä, sekä paha eroahdistus mun miehen takia. Eli siis kun mun mies on töissä tai oikeastaan missä vaan, tuo koira ei tee mitään muuta kuin odottaa koko ajan sitä takaisin. Jokainen risahdus ja kolahdus on sille...
  19. T

    Paljonko vois pyytää kirpparilla?

    Käyttämättömista Hello Kitty pussilakanasta ja tyynyliinasta? Ostettu joskus hemtexiltä, sain mutsilta joululahjaks, ei tullut käytettyä. :D Reimatecin välikausitakista, koko 146cm. Muuten hyväkuntoinen, mutta se reimatekin merkki on enää parilla pistolla kiinni. Jonathanin tyttöjen...
  20. T

    Löysin ikkunan, mitä tästä vois tehdä?

    Mä löysin tällaisen ikkunan meidän piharakennuksesta (ja paljon kaikkea muutakin), ja haluisin kauheesti tehdä tästä jonkun sisustusasian. Lasit siitä puuttui, ja maalia oli jäljellä enää nimeksi, mutta hämähäkinseittejä sitäkin enemmän. Muuten oli ihan kunnossa, joten aloin miettimään mitä...

Yhteistyössä